Page 3 - Daily 2019_11_13
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           Νέο Yaris: ούτε ντίζελ,                                        Το νέο Yaris ρά τον οδηγό πριν την

                                                                             πρακτικότητα. Αποκτά επιθετική
           ούτε τούρμπο. Γιατί;                                        εμφάνιση, σπορ εικόνα και δυναμικά

                                                                         χαρακτηριστικά. Όμως τα μοτέρ του

                                                                     μας μπερδεύουν. Γιατί ούτε ντίζελ έχει,
                  είδηση στο Yaris δεν είναι στη σχεδίαση.               ως πρακτικό, ούτε τούρμπο, ως πιο
                  Σαφώς, η πρώτη ματιά μετράει, και ειδικά
           Ηγια το Yaris που έχει κάνει καριέρα ως το                                         ενδιαφέρον. Γιατί;

           πρακτικότερο, χρηστικότερο και βολικότερο μι-         αποδοτικότητα 40%, σαν ντίζελ.
           κρό της αγοράς, αυτή η αλλαγή μετράει πολύ.            Γιατί όμως ούτε το ένα, ούτε το άλλο; Η Toyota
            Έτσι  με  μια  τεράστια  μάσκα,  διχρωμίες,  και     ξέρει. Η αγορά θέλει υβριδικό. Μόνο. Περιμένει
           έντονους θόλους, το Yaris δείχνει πιο σπορ από        στην Ευρώπη το Yaris να πουλάει σχεδόν απο-
           ποτέ.  Όμως  το  «ζουμί»  είναι  στο  σασί.  Το  νέο   κλειστικά ως υβριδικό. Και έτσι η νέα γενιά του
           Yaris  εγκαινιάζει  τη  νέα  πλατφόρμα  GA-B  που     υβριδικού συνόλου συνδυάζεται με νέες μπατα-
           κάνει το αυτοκίνητο 30% πιο άκαμπτο και φέρ-          ρίες Li-Ion (από NiMH του προηγούμενου) που
           νει το κέντρο βάρους 15% χαμηλότερα. Συστατι-         σημαίνει χαμηλό βάρος, μεγαλύτερη αυτονομία,
           κά που εμφανώς τονίζουν την στροφή του Yaris          15% μειωμένη κατανάλωση και 20% χαμηλότε-
           να φέρει τον οδηγό στο επίκεντρο.                     ρους ρύπους σε σχέση με το υβριδικό Yaris που

            Και θα περίμενε κανείς πως η Toyota θα έπαιζε        αντικαθιστά. n
           με τα μοτέρ σε δύο μέτωπα. Από τη μία, εκ του
           ασφαλούς, με το καταπληκτικό της μικρό ντίζελ,
           θα κρατούσε τον πρακτικό χαρακτήρα στο Yaris.
           Από την άλλη με την προσθήκη τούρμπο σε ένα
           μοτέρ  βενζίνης,  θα  πρόσθετε  και  τον  σπορτίφ
           χαρακτήρα και τις επιδόσεις που ταιριάζουν στη
           φρέσκια εικόνα και το ικανό σασί της νέας γε-

           νιάς.
            Όμως δεν κάνει τίποτε από τα δύο. Το ντίζελ
           είναι  επισήμως  νεκρό  και  δεν  θα  το  ξαναδού-
           με στην Toyota. Πάει. Όμως και ο χιλιάρης μέ-
           νει χωρίς τούρμπο και στη νέα του γενιά. Που
           σημαίνει  πως  οποιαδήποτε  αύξηση  απόδοσης
           θα έρθει από μειώσεις τριβών και βελτίωση της              Με τόση έμφαση στο υβριδικό εσείς τι λέ-
           αποδοτικότητας. Χωρίς τούρμπο και ο νέος τρι-           τε; θα το προτιμήσετε; θα είναι το υβριδικό το
           κύλινδρος  1.500άρης  που  προέρχεται  απευ-           επόμενο Yaris που θα αγοράσετε; Έχει δίκιο η
           θείας από τους V6 του μεγάλου Camry και έχει                            Toyota; Ή όχι;


     NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8