Page 8 - Daily 2019_11_13
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Πως η Hyundai έφτιαξε το καλύτερο



           hot hatch;                                            έναν πολύ δυνατό «παίκτη». Μετά από την επί-



                                                                 θεσή  της  όμως  σε  αυτές  τις  κατηγορίες  που
           Το Hyundai i30 N τείνει να γίνει το σημείο            «πουλάνε» αμάξια, ήρθε η ώρα να μπει στο μά-
           αναφοράς στην κατηγορία των μικρομεσαίων              τι του ανταγωνισμού και σε πιο ειδικές προτά-

           hot hatch. Πως κατάφερε η Hyundai να μπει             σεις. Και τα κατάφερε με τον καλύτερο τρόπο…
                                                                  Ο λόγος για το i30N που αποτελεί το πρώτο
           στο μάτι του ανταγωνισμού με το πρώτο της             GTi μοντέλο της εταιρείας έπειτα από 32 χρό-
           ουσιαστικά τέτοιο μοντέλο;
                                                                 νια. Το οποίο όχι μόνο δεν ήρθε ως άλλη μια

                                                                 πρόταση με fun to drive χαρακτήρα, αλλά κα-
                                                                 ταφέρνει να αμφισβητήσει πολλές αντίστοιχες
                                                                 προτάσεις  με  μακρά  ιστορία  και  βαρύ  όνομα.
                                                                 Αλλά  και  σημαντικά  μεγαλύτερη  τιμή.  Και  το
                                                                 καλύτερο είναι πως δεν τα χτυπάει εκεί που πο-
                                                                 νάνε (στην τιμή δηλαδή) αλλά σε χαρακτήρα…
                                                                  Στην πράξη λοιπόν το i30N είναι τόσο «ψαγ-
                                                                 μένο» σε κάθε λεπτομέρεια που συνδυάζει όσο
                                                                 ελάχιστα  αυτοκίνητα  της  κατηγορίας  την  απο-
                                                                 τελεσματικότητα με τον fun to drive χαρακτή-

                                                                 ρα. Όπως το εξαιρετικό Honda Civic Type-R και
                                                                 το Megane Renault Sport ή και το VW Golf GTI
                                                                 ΤCR  edition.  Μιλάμε  για  την  αφρόκρεμα  της
                  ίναι  πολύ  δύσκολο  να  μπεις  «σφήνα»        προσθιοκίνητης –τουλάχιστον- λίγκας των hot
                  στις  παραδοσιακές  δυνάμεις  μιας  κατη-      hatch  αυτοκινήτων.  Μιας  ιδιαίτερα  κλειστής
           Ε γορίας  και  ακόμα  πιο  δύσκολο  αν  πρό-          παρέας  που  τα  βρίσκει  σκούρα  απέναντι  στο
           κειται για ειδική κατηγορία. Όπως αυτή των hot        i30N και μαύρα αν στην εξίσωση μπει και η τι-
           hatch μικρομεσαίων αυτοκινήτων… H Hyundai

           έχει  καταφέρει  ωστόσο  και  με  την  συνολική       μή. n
           αναβάθμιση των μοντέλων της να στέκεται ισά-
           ξια απέναντι στους ανταγωνιστές της στις βα-               Πως κατάφερε όμως η Hyundai να κάνει
           σικές κατηγορίες προσφέροντας πάντα το συ-              «πλάκα» στους ανταγωνιστές της; Και τι πρε-
                                                                  σβεύει τελικά το i30N στην γκάμα της; Μήπως
           γκριτικό  πλεονέκτημα  του  εξαιρετικού  value        είναι ένα μοντέλο με την λάμψη αλλά και τη δι-
           for money χαρακτήρα.                                  άρκεια μιας «φωτοβολίδας»; Εσείς θα το επιλέ-
             Από το i10, το i20 και το i30 μέχρι τα Tucson              γατε ή όχι; Και για ποιους λόγους;
           και  το  νέο  Kona,  διαθέτει  σε  κάθε  κατηγορία

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13