Page 3 - Daily 2019_11_15
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Κάνεις στην άκρη                                     από τα συμβατικά, απλά ότι είναι πιο επικίνδυ-


                                                                να για τα άλλα. Γιατί η μελέτη δεν εξετάζει μόνο
           να περάσει το SUV;                                   συγκρούσεις μεταξύ συμβατικών και SUV, αλλά

                                                                και μεταξύ SUV. Και όπως ειπώθηκε παραπάνω,
                                                                όταν τουλάχιστον το ένα από τα δύο είναι SUV,
           Αλήθεια τώρα, σε τρομάζουν τα SUV                    τότε είναι 28% πιθανότερο να υπάρχει θάνατος

           λόγω μεγέθους; Τα βλέπεις και κάνεις                 στο άλλο. Συμβατικό ή SUV.
           στην άκρη; Υπάρχει λόγος; Ή μήπως
           υπερβάλουμε;

                    υσικό  είναι  ο  όγκος  να  τρομάζει.  Ένα
                    αυτοκίνητο  μεγάλο  δίπλα  σου,  αν  σε

           Φχτυπήσει,  θα  σου  κάνει  μεγαλύτερη
           ζημιά απ`ότι ένα μικρό. Για πολλούς αγοραστές
           SUV, το μέγεθος είναι και ο λόγος που τα προτι-
           μούν. Τους δημιουργεί συναίσθημα ασφάλειας.
           Και φαίνεται πως δεν έχουν άδικο.
            Ιστορικές μελέτες δείχνουν πως η σύγκρουση
           με άλλο αυτοκίνητο, αν αυτό είναι SUV έχει 28%         Και αν το 28% ακούγεται πολύ, πρέπει να εί-
           μεγαλύτερες πιθανότητες να προκαλέσει θάνα-          μαστε χαρούμενοι γιατί είναι σημαντικά χαμηλό-
           το. Όχι στο SUV, στο άλλο αυτοκίνητο. Οι μετρή-      τερο  από  το  ποσοστό  που  είχε  προκύψει  στην
           σεις  αφορούν  στην  περίοδο  1992  ως  το  2016     ίδια μέτρηση από το 1989 ως το 1992. Σε αυ-

           και περιλαμβάνει την εποχή της μεταμόρφωσης          τή την περίοδο, η σύγκρουση με SUV σήμαινε
           των  SUV  από  “εκτός  δρόμου”  σκληροτράχηλα        πως η πιθανότητα θανάτου στο άλλο αυτοκίνη-
           αυτοκίνητα  σε  υψηλότερες  εκδόσεις  των  συμ-      το ήταν 132% υψηλότερη από ότι με άλλο συμ-
           βατικών μοντέλων.                                    βατικό. Τραγικά νούμερα, που ευτυχώς μειώθη-
            Και έτσι όμως τα SUV, λόγω μεγέθους, δημι-          καν σημαντικά.
           ουργούν  κίνδυνο  για  τα  άλλα  αυτοκίνητα.  Αυ-      Από  τη  μία  τα  SUV  έγιναν  πιο  “ανθρώπινα”
           τό  δεν  σημαίνει  πως  τα  ίδια  είναι  πιο  ασφαλή   αφού δεν κινούνται τόσο στα βουνά αλλά στους
                                                                δρόμους,  και  πρέπει  να  προσέχουν  και  τους
                                                                άλλους. Να μην είναι σαν τανκς και να διαλύ-
              Οπότε τι λέτε; Τα φοβάστε τα SUV; Είναι αυτά τα   ουν  ότι  βρεθεί  μπροστά  τους,  αλλά  να  παρα-
            νούμερα ικανά να σας κάνουν πιο προσεκτικούς        μορφώνονται και να απορροφούν τις δυνάμεις
            απέναντί τους; Και από την άλλη, μήπως αυτά τα      της  σύγκρουσης.  Και  από  την  άλλη  η  παθητι-
           νούμερα μπορεί να κάνουν πιο “απαιτητικούς” τους     κή  ασφάλεια  των  αυτοκινήτων  έχει  βελτιωθεί
           οδηγούς SUV στο δρόμο; Τι λέτε; Πως αντιμετωπί-      κατακόρυφα,  όπως  μαρτυρούν  και  οι  δοκιμές
              ζεται τα SUV όταν διασταυρώνεστε μαζί τους;
                                                                EuroNCAP. n
     NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8