Page 8 - Daily 2019_11_15
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Θέλετε τη SEAT να                                        είναι ακόμη μία μάρκα του ομίλου VW; Θα την
                                                                        Και αν αλλάξει η SEAT όνομα, πάλι δεν θα


           γίνει CUPRA;                                                     βοηθήσει αν μετονομαστεί σε CUPRA;


                                                                 στα αγγλικά, και μπερδεύει κάποιους νέους αγορα-
                                                                 στές της μάρκας. Και έτσι ανάμεσα στα αυτά τα δύο
                                                                 «κουσούρια» λέγεται πως το όνομα SEAT δεν δημι-
                                                                 ουργεί την συναισθηματική φόρτιση που θέλει η μάρ-

                                                                 κα για να ανέβει προς τα πάνω, προς τα premium και
                                                                 σπορ. Δεν αρκεί για να βάλει ξανά ως στόχο την Alfa
                                                                 Romeo. Της πέφτει λίγο.
                                                                  Από την άλλη, το όνομα CUPRA που πλέον η SEAT
                                                                 ξεχώρισε ως άλλη μάρκα, το «γρήγορο», σπορ παρα-
                                                                 κλάδι της, δίνει, λένε, τη δυνατότητα να ξεκινήσει από
                  SEAT ακούγεται ότι σκέφτεται να κάνει το επό-  το μηδέν, χωρίς «άγκυρες» με το παρελθόν, και με
                  μενο βήμα στην ιστορία της και να αλλάξει το   έντονο μεσογειακό ταμπεραμέντο να μιλήσει στο συ-
           Hόνομά της σε CUPRA. Και με το όνομα CUPRA            ναίσθημα των αγοραστών που θέλουν τέτοια αυτο-
           να έχει αποκτήσει έναν αέρα επιδόσεων, ποιότητας      κίνητα. Αυτοκίνητα με χαρακτήρα, ταμπεραμέντο και
           και τεχνολογίας, η SEAT θέλει να αλλάξει. Δεν θα μεί-  συναίσθημα.

           νει όμως και πάλι στη σκιά της VW και της Audi;        Όμως αν δει κανείς τα μοντέλα της μάρκας τη πε-
            Από πότε ήταν το πρόβλημα της SEAT το όνομά της;     ρασμένη δεκαετία, θα διαπιστώσει πως δεν ήταν το
           Εντάξει, είναι παλιομοδίτικο, και έχει μια σειρά από   όνομα ο λόγος που του έλειπαν ο χαρακτήρας, το τα-
           μαρκετινίστικα προβλήματα. Σαφώς είναι η ισπανική     μπεραμέντο και το συναίσθημα. Ήταν τα μοντέλα αυ-
           προσαρμογή των γραμμάτων της Fiat, της μάρκας με      τά καθεαυτά. Από τα Altea και Toledo ενός όγκου,
           την οποία η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία ταυτίστη-   ως MPV, μέχρι το σημερινό Leon, η SEAT μπορεί να
           κε στο πρώτο μισό της ζωής της, φτιάχνοντας μοντέλα   φτιάχνει άριστα αυτοκίνητα, τεχνικά ανώτερα, με πο-
           της ιταλικής φίρμας μέχρι και το πρώτο Ibiza.         λύ καλή ποιότητα, τεχνολογία, όμορφα στο μάτι και
            Επίσης το όνομα SEAT μοιάζει (αλλά δεν προφέρε-      υπέροχα στο δρόμο, όμως δεν ξεχωρίζουν. Και κυ-
           ται το ίδιο) με τη λέξη «seat» που σημαίνει κάθισμα   ρίως δεν ξεχωρίζουν ανάμεσα στον εσωτερικό αντα-

                                                                 γωνισμό. Χάνονται ανάμεσα στα Golf, τις Octavia, τα
               Οπότε τι μπορεί να κάνει η αλλαγή ονόματος; Εί-   Karoq και τα A3. Και με την τοποθέτηση της SEAT
           ναι αυτή η λύση για την επανατοποθέτηση της SEAT;     ανάμεσα σε αυτές τις μάρκες, κανένα όνομα δεν θα
            Δεν μπορεί να φτιάξει τη νέα γκάμα που θα έφερε      την κάνει να ξεχωρίσει, να σηκώσει κεφάλι από την
            τα σήματα CUPRA με το σημερινό της όνομα; Εσείς      Audi  για  παράδειγμα,  ή  να  κλέψει  τους  premium
            τι λέτε; Είναι το όνομα που χρειάζεται επειγόντως η   αγοραστές που θέλει να μαζέψει η VW με την δική
               SEAT για να σηκώσει κεφάλι στον όμιλο VW;
                                                                 της ηπιότερη γκάμα. n


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13