Page 4 - Daily 2019_11_22
P. 4

daily               NEWS




                                 l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           Το πρώτο ηλεκτρικό Lexus



           είναι το UX 300e                                     Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της

                                                                Lexus είναι γεγονός καθώς η ιαπωνική εταιρεία

                 ο πρώτο «πράσινο» αυτοκίνητο της Lexus έκανε   παρουσίασε με κάθε επισημότητα το νέο UX 300e.
                 το ντεμπούτο του στην Κίνα, αλλά αυτό δε σημαί- πίνακα οργάνων.

           Τνει πως το ηλεκτρικό crossover θα περιορίσει τις      Στη θέση του κινητήρα εσωτερικής καύσης στο εμπρό-
           πωλήσεις του στην εν λόγω αγορά, καθώς αναμένεται  σθιο μέρος βρίσκεται πλέον ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο
           να πωληθεί τόσο στην Ιαπωνία όπως και στην Ευρώπη.   προσφέρει 204 ίππους και 300 Nm ροπής. Κάτω από το
                                                                «σώμα» είναι τοποθετημένη η μπαταρία ιόντων λιθίου με
                                                                χωρητικότητα 54,3 kWh και αρκετή ενέργεια για να κινή-
                                                                σει το αυτοκίνητο μέχρι και 400 χιλιόμετρα (NEDC) μέχρι
                                                                να χρειαστεί εκ νέου φόρτιση. Μόλις αδειάσει και συν-
                                                                δεθεί με τον φορτιστή θα χρειαστούν περίπου 50 λεπτά
                                                                για να φορτιστεί πλήρως χρησιμοποιώντας έναν γρήγο-
                                                                ρο φορτιστή 50 kW ή περίπου επτά ώρες από μια τυπική
             Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο               οικιακή πρίζα 6,6 kW.
             της Lexus είναι γεγονός.
                                                                  Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία του ηλεκτρικού UX έχουν
                                                                να κάνουν με τα βάρος που κυμαίνεται στα 1.900 κιλά,
                                                 Σχεδιαστικά
                                                      το Lex-   ενώ η μάρκα το έχει εξοπλίσει με αναθεωρημένο σύστη-
                                                 us UX 300e     μα ανάρτησης και αμορτισέρ για να χειριστεί το επιπλέ-
                                                  ακολουθεί     ον βάρος. Παράλληλα λόγω της απουσίας θορύβου από
                                                      το ίδιο   την ύπαρξη του ηλεκτρικού μοτέρ η Lexus εγκατέστη-
                                                  μοτίβο που
                                                 γνωρίζουμε     σε ένα σύστημα που το ονομάζει Active Sound Control
                                                   από τη μη    (ASC) το οποίο μέσω ενός ηχείου μιμείται τον ήχο του κι-
                                                   ηλεκτρική
                                                     έκδοση.    νητήρα καύσης. n
                                                                Εσωτερικά το μόνο
            Σχεδιαστικά το Lexus UX 300e ακολουθεί το ίδιο μο- που έχει αλλάξει είναι
           τίβο που γνωρίζουμε από τη μη ηλεκτρική έκδοση, έχο-  η εμφάνιση το πίνακα
           ντας φυσικά κάποιες διαφορές. Μία από αυτές είναι το   οργάνων.
           μεγαλύτερο καπάκι που κρύβει τη θύρα φόρτισης, ενώ
           άλλα στοιχεία που διαφοροποιούν τα χωρίς ρύπους μο-

           ντέλο είναι οι νέοι τροχοί, η κατά 20 χιλιοστά χαμηλότερη
           απόσταση από το έδαφος, αλλά και το επανασχεδιασμέ-
           νο κάτω μέρος που μεταξύ άλλων βοηθάει στη βελτίω-
           ση της απόδοσης, σύμφωνα με όσα αναφέρει η εταιρεία.
           Εσωτερικά το μόνο που έχει αλλάξει είναι η εμφάνιση το



                                                                                4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9