Page 8 - Daily 2019_11_22
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Τι αγοράζεις σήμερα αν θες να



           ευχαριστηθείς οδήγηση;





                  εν υπάρχουν κακά αυτοκίνητα σήμερα. Όμως  Υπάρχουν σήμερα αυτοκίνητα για «οδήγηση»
                  τα  περισσότερα  είναι  σχεδιασμένα  για  τον          και όχι απλά για μετακίνηση, χωρίς να
           Δμέσο οδηγό που θέλει να πηγαίνει με άνε-              κοστίζουν μια περιουσία; Ή μήπως πρέπει να
           ση και ασφάλεια από το σημείο Α στο σημείο Β. Ποιό    δεχτούμε ότι ποια υπάρχουν τα «αργά» και τα
           αυτοκίνητο λοιπόν αγοράζετε αν θέλετε να οδηγήσε-
           τε για απόλαυση;                                            «γρήγορα» χωρίς ενδιάμεση κατηγορία;
            Η απάντηση θα ήταν πολύ εύκολη αν το χρήμα δεν

           ήταν πρόβλημα. Υπάρχουν στο άνω άκρο όλων των
           κατηγοριών  εκδόσεις  που  είναι  εξελιγμένες  ακρι-
           βώς για αυτή τη χρήση. Μπορεί δηλαδή, το 95% των
           Golf που πωλούνται να είναι φτιαγμένα για τον μέ-
           σο οδηγό που τα θέλει άνετα, οικονομικά και ασφα-
           λή, υπάρχει όμως ένα 5% που αγοράζει την έκδοση
           που είναι φτιαγμένη για οδήγηση, από GTI και πάνω.
            Υπάρχουν επίσης τα αυτοκίνητα που είναι από την
           αρχή φτιαγμένα για οδήγηση. Αγνοούν την κατανά-
           λωση, την πρακτικότητα και ακόμη και την άνεση, και    Βλέπεις πριν από 10-15 χρόνια ένα Peugeot 106
           τα δίνουν όλα στην εμπειρία. Αυτά όμως είναι ακόμη  Rallye όχι μόνο ήταν φθηνό, ήταν και ένα από τα πιο
           ακριβότερα. Μιλάμε για τα σπορ και σούπερ σπορ  ενδιαφέροντα αυτοκίνητα να οδηγήσεις. Και φυσικά

           μοντέλα.                                              υπήρχαν και άλλα. Λιγότερο ειδικά όμως επίσης πο-
            Και έτσι όταν το χρήμα το μετράμε με την εργασία  λύ ενδιαφέροντα στην άσφαλτο. Όλα αυτά τα μικρά
           μας, η επιλογή αυτοκινήτου για οδήγηση γίνεται δύ- μοντέλα με 100 άλογα και πιο σπορ στήσιμο. Αυτά
           σκολη. Και αυτό που την κάνει ακόμη πιο δύσκολη  που δεν ήταν GTI αλλά είχαν εμφανώς τα γονίδια,
           είναι η απουσία οδηγοκεντρικών μοντέλων στις μι- χωρίς ίσως το γκάζι, αλλά ήταν ικανά στις στροφές
 Εσείς κοιτάτε τα λάστιχά σας; Ξέρετε τι να προσέ-
 ξετε; Και βλέπετε στα λάστιχά σας αυτή τη στιγμή κά-  κρές και μίνι κατηγορίες.  και σβέλτα στις ευθείες.
 ποιες από τις παραπάνω ενδείξεις;                                Σήμερα τα «χλιαρά» μικρά είναι σχεδόν όσο γρή-
              Τι αγοράζουμε λοιπόν σήμερα αν θέλουμε αυ-         γορα, και άρα όσο ακριβά και τα «καυτά». Δεν υπάρ-
           τοκίνητα για οδήγηση και όχι για μετακίνηση; Ποιό     χει αυτή η ενδιάμεση κατάσταση. Πιθανώς γιατί βά-
            μοντέλο είναι αυτής της λογικής χωρίς να τινάζει     ρυναν και θέλουν γκάζι για να μείνουν σβέλτα, ή
           την μπάνκα στον αέρα; Εσείς τι έχετε στο νου σας;     γιατί εμείς χορτάσαμε «άλογα» και δεν μας φτάνουν
                                                                 τα 100. n


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13