Page 3 - Daily 2019_11_26
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Τι συγχωρείς και τι                                      τους από την πρώτη μικροζημιά ή είσαι πιο
                                                                     Είσαι από αυτούς που «κράζουν» το αμάξι

           όχι στο αμάξι σου;                                       υπομονή σου και τι ρόλο παίζει η εγγύηση;
                                                                        ανεκτικός στις ζημιές; Πότε τελειώνει η



                  άηκε μια λάμπα. Γκρινιάζεις; Ξανακάηκε σε  Ή βαρελάκι κλειδαριάς με νέο κλειδί. Καταλύτης

                  μια βδομάδα. Τώρα μήπως γκρινιάζεις; Αν  ή καμένο μοτέρ ηλεκτρικού καθίσματος. Αυτά τα
           Κκάηκε ξανά και τελικά το αμάξι θέλει εγκέ- αδιάφορα, αλλά ακριβά προβλήματα είναι μάλλον
           φαλο γιατί καίει τις λάμπες; Τώρα θα γκρινιάξεις;  βέβαιο πως θα προκαλέσουν αντίδραση και στρο-
           Τι πρέπει να χαλάσει μέχρι να αρχίσεις να «κρά- φή στο πως βλέπεις το αυτοκίνητο και τη μάρκα.
           ζεις» το αυτοκίνητό σου;
              Από  την  στιγμή  που  αγοράζεις  ένα  αυτοκίνη-
           το η σχέση σου με τη μάρκα αλλάζει. Πολλοί δυ-
           σκολεύονται να κράξουν το αυτοκίνητό τους, ακό-
           μη και όταν τους κουράζει και τους στοιχίζει με τα
           προβλήματά  του.  Για  τους  περισσότερους  όμως,

           υπάρχει  μία  κλιμάκωση  στην  αντιμετώπιση  των
           βλαβών.



              Εσείς όμως που το «χάνετε»; Που θυμώνετε και
            σταματάτε να συγχωρείτε; Που αρχίζετε το κράξι-
           μο, και το βρίσιμο, και τελικά ποιο έιναι αυτό το ση-
             μείο μετά το οποίο δεν συγχωρείτε τίποτε πια;

                                                                   Αλλάζει καθόλου το πράγμα αν το αμάξι είναι
             Από τη μία έχεις κλιμάκωση με βάση το κόστος  σε  εγγύηση;  Πιθανώς  το  ότι  δεν  χρειάζεται  να
           επισκευής. Αν μιλάμε για 10-20 ευρώ, μια λάμπα,  πληρώσεις τη ζημιά από την τσέπη σου είναι πο-
           έναν  υαλοκαθαριστήρα,  ακόμη  και  μέχρι  50  ευ- λύ θετικό. Όμως αν η χρήση της εγγύησης είναι
           ρώ, το πράγμα μπορεί να περάσει απαρατήρητο.  συχνή τότε δημιουργείται άλλη σκοτούρα. Τι θα
           Εκεί που αλλάζει το πράμα είναι όταν αυτό γίνε- γίνει μετά το τέλος της περιόδου εγγύησης; Αν το
           ται συχνά. Από τη μία το κόστος γίνεται πάγιο, και  αμάξι θέλει συνεργείο κάθε τόσο, ποιός θα πλη-
           από την άλλη δείχνει πως υπάρχει κάτι ακριβότε- ρώνει όταν βγει από εγγύηση; Και έτσι ακόμη και
           ρο που θέλει επισκευή. Η επανάληψη κουράζει,  με την εγγύηση να καλύπτει τις ζημιές, αυτό το
           τόσο οικονομικά όσο και ψυχικά, και έτσι η γκρί- άγχος δημιουργεί μια αρνητική διάθεση απένα-

           νια αρχίζει.                                         ντι τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στη μάρκα, πα-
             Εκεί που η γκρίνια αρχίζει μάλλον αμέσως είναι  ρά τις φιλότιμες προσπάθειες του συνεργείου να

           αν η ζημιά είναι μεγάλη. Εγκέφαλος αερόσακου.  εξυπηρετήσει. n
     NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8