Page 6 - Daily 2019_11_26
P. 6

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ

                                                                 Το εσωτερικό του Renault Clio
                                                                 χαρακτηρίζεται από την κάθετα
                                                                 τοποθετημένη οθόνη αφής του συστήματος
                                                                 infotainment.


                                                                 ολογεί από έναν επιπλέον βαθμό στον καθένα.
                                                                 Το ντέρμπι συνεχίζεται με το σκορ στο 3-3…
                                                                  Κλείνοντας, δεν θα μπορούσαμε να αφήσου-
                                                                 με εκτός τα συστήματα ασφαλείας και υποβοή-
                                                                 θησης του οδηγού των δύο μικρών. Αμφότερα,
                                                                 έχουν στη διάθεσή τους πληθώρα τέτοιων συ-
                                                                 στημάτων μεταξύ των οποίων: Adaptive Cruise
                                                                 Control,  σύστημα  υποβοήθησης  παρκαρίσμα-

           δενικών  εκπομπών  ρύπων,  το  e-208,  με  μο-        τος,  διατήρηση  λωρίδας,  προειδοποίηση  τυ-
           τέρ ισχύος 136 ίππων και αυτονομία 340 χλμ.,          φλού σημείου, ηλεκτρικό χειρόφρενο κ.α. μέ-
           δείχνοντας  πως  η  Peugeot  θέλει  να  είναι  μέ-    νοντας  ουσιαστικά  σε  ισοπαλία  σε  αυτόν  τον
           σα στα πράγματα από νωρίς (σ.σ. θα τη δούμε           τομέα. Αρα πάμε στα πέναλτι.
           αργότερα στην Ελλάδα). Το Clio από την άλλη            Ξαφνικός θάνατος -που λένε στο ποδόσφαι-
           εφοδιάζεται με τους νέους ατμοσφαιρικούς και          ρο- και δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε κά-
           τούρμπο κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,3 λτ. με         τι σημαντικότερο για το τέλος από το θέμα του

           ισχύ από 75 έως και 130 άλογα, ενώ υπάρχουν           κόστους  αγοράς!  Αμφότερα  τα  γαλλικά  μικρά
           δύο  διαθέσιμες  επιλογές  85  και  115  στο  ντί-    έχουν  ως  εισαγωγική  έκδοση  στη  χώρα  μας
           ζελ με τον 1.500άρη Blue dCi. Πρωτοεμφανι-            τις ατμοσφαιρικές version του 1.000άρη για το
           ζόμενο και εδώ, το «πράσινο» υβριδικό σύνολο          Clio και 1.200άρη για το 208 βενζινοκινητήρα.
           της έκδοσης E-Tech με τον νέο 1.600άρη κινη-          Οι τιμές του 208 ξεκινούν από τις 13.580 ευ-
           τήρα που συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μο-            ρώ στη βάση, ενώ το Clio τιμάται από 13.490
           τέρ και μια μπαταρία 1,2 kWh, το οποίο θα μας         ευρώ  ωστόσο,  λόγω  προωθητικής  ενέργειας
           έρθει  αργότερα.  Τονίζουμε  πως,  οι  άνθρωποι       το  τελευταίο  κατεβαίνει  στα  12.990  ευρώ.  Οι
           της  Renault  υπόσχονται  40%  μειωμένη  κατα-        αποστάσεις που τα χωρίζουν είναι πολύ μικρές
           νάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα συμβατικό             οπότε και δεν ορίζουν το αποτέλεσμα τελικά. n

           κινητήρα βενζίνης, ενώ λόγω της καλής απόδο-
           σης του υβριδικού συνόλου και της ανάκτησης
           ενέργειας από τα φρένα κάποιος μπορεί να κι-
           νηθεί έως και στο 80% των αστικών μετακινή-
           σεων αμιγώς ηλεκτρικά. Μένει να το δούμε και
           στην πράξη βέβαια. Η γκάμα και των δύο δικαι-


                     Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με δομή
                   που «παίζει» με το μάτι του οδηγού δίνει
                      περισσότερη έμφαση στις σημαντικές
             πληροφορίες. Η κεντρική οθόνη έχει διαγώνιο
                5, 7 ή 10 ίντσες ανάλογα με το εξοπλιστικό
                                                     επίπεδο.



                                                                                6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11