Page 6 - Daily 2019_11_26
P. 6
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Το εσωτερικό του Renault Clio
χαρακτηρίζεται από την κάθετα
τοποθετημένη οθόνη αφής του συστήματος
infotainment.
ολογεί από έναν επιπλέον βαθμό στον καθένα.
Το ντέρμπι συνεχίζεται με το σκορ στο 3-3…
Κλείνοντας, δεν θα μπορούσαμε να αφήσου-
με εκτός τα συστήματα ασφαλείας και υποβοή-
θησης του οδηγού των δύο μικρών. Αμφότερα,
έχουν στη διάθεσή τους πληθώρα τέτοιων συ-
στημάτων μεταξύ των οποίων: Adaptive Cruise
Control, σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσμα-
δενικών εκπομπών ρύπων, το e-208, με μο- τος, διατήρηση λωρίδας, προειδοποίηση τυ-
τέρ ισχύος 136 ίππων και αυτονομία 340 χλμ., φλού σημείου, ηλεκτρικό χειρόφρενο κ.α. μέ-
δείχνοντας πως η Peugeot θέλει να είναι μέ- νοντας ουσιαστικά σε ισοπαλία σε αυτόν τον
σα στα πράγματα από νωρίς (σ.σ. θα τη δούμε τομέα. Αρα πάμε στα πέναλτι.
αργότερα στην Ελλάδα). Το Clio από την άλλη Ξαφνικός θάνατος -που λένε στο ποδόσφαι-
εφοδιάζεται με τους νέους ατμοσφαιρικούς και ρο- και δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε κά-
τούρμπο κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,3 λτ. με τι σημαντικότερο για το τέλος από το θέμα του
ισχύ από 75 έως και 130 άλογα, ενώ υπάρχουν κόστους αγοράς! Αμφότερα τα γαλλικά μικρά
δύο διαθέσιμες επιλογές 85 και 115 στο ντί- έχουν ως εισαγωγική έκδοση στη χώρα μας
ζελ με τον 1.500άρη Blue dCi. Πρωτοεμφανι- τις ατμοσφαιρικές version του 1.000άρη για το
ζόμενο και εδώ, το «πράσινο» υβριδικό σύνολο Clio και 1.200άρη για το 208 βενζινοκινητήρα.
της έκδοσης E-Tech με τον νέο 1.600άρη κινη- Οι τιμές του 208 ξεκινούν από τις 13.580 ευ-
τήρα που συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μο- ρώ στη βάση, ενώ το Clio τιμάται από 13.490
τέρ και μια μπαταρία 1,2 kWh, το οποίο θα μας ευρώ ωστόσο, λόγω προωθητικής ενέργειας
έρθει αργότερα. Τονίζουμε πως, οι άνθρωποι το τελευταίο κατεβαίνει στα 12.990 ευρώ. Οι
της Renault υπόσχονται 40% μειωμένη κατα- αποστάσεις που τα χωρίζουν είναι πολύ μικρές
νάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα συμβατικό οπότε και δεν ορίζουν το αποτέλεσμα τελικά. n
κινητήρα βενζίνης, ενώ λόγω της καλής απόδο-
σης του υβριδικού συνόλου και της ανάκτησης
ενέργειας από τα φρένα κάποιος μπορεί να κι-
νηθεί έως και στο 80% των αστικών μετακινή-
σεων αμιγώς ηλεκτρικά. Μένει να το δούμε και
στην πράξη βέβαια. Η γκάμα και των δύο δικαι-
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με δομή
που «παίζει» με το μάτι του οδηγού δίνει
περισσότερη έμφαση στις σημαντικές
πληροφορίες. Η κεντρική οθόνη έχει διαγώνιο
5, 7 ή 10 ίντσες ανάλογα με το εξοπλιστικό
επίπεδο.
6