Page 9 - Daily 2019_11_26
P. 9
TEST Νέο Peugeot
208
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
τάσεις της στις αντίστοιχες κατηγορίες με τα 3008 και τα κοινό με το μοντέλο που αντικαθιστά, με την
5008 και αφού έφερε -σε πείσμα των καιρών- το εντυ- Peugeot να καταφέρνει να περάσει πλήρως το νέο
πωσιακό σεντάν (και στέισον) νέο Peugeot 508, ήρθε της σχεδιαστικό προφίλ παρά τις δυσκολίες που συ-
η ώρα να κάνει το «μπαμ» με το σημαντικότερο μοντέ- νάντησε με τις περιορισμένες διαστάσεις του. Όσον
λο βάση πωλήσεων στην γκάμα της, το 208. Και το κά- αφορά αυτές, το νέο 208 είναι κατά 8,2 εκατοστά
νει και θα συνεχίσει να το κάνει και με το crossover μεγαλύτερο σε μήκος ξεπερνώντας έτσι τα 4 μέτρα
αδελφάκι του, το νέο 2008 που αναμένεται προς τα για πρώτη φορά (4.055 χλστ.) ενώ το πλάτος του
τέλη της επόμενης χρονιάς. Το νέο 208 μάλιστα έρ- έχει μειωθεί κατά 84 χλστ. (1.745 χλστ.) και το ύψος
χεται σε μια περίοδο που η μικρή κατηγορία έχει κα- κατά 30 χλστ. (1.430 χλστ.). Το μεταξόνιο τέλος είναι
τά κάποιο τρόπο συμπληρωθεί με τις νεότερες αφίξεις μόλις κατά 2 χλστ. πιο μακρύ (μήκος 2.540 χλστ.).
της (πρόσφατα λανσαρίστηκε το νέο Renault Clio) και Σχεδιαστικά λοιπόν το πιο κόμπακτ σε διαστάσεις
λίγο πριν την εμφάνιση των επόμενων hot προτάσε- νέο 208 είναι εντυπωσιακό σπιθαμή προς σπιθαμή,
ών της (σ.σ το Οpel Corsa πριν το τέλος του έτους και με το εμπρός μέρος να εκφράζει έντονο δυναμισμό
το Toyota Yaris το 2020). Σε αυτή την παρτίδα με την μέσω της μεγάλης μάσκας, των «νυχιών» των LED
αφρόκρεμα των μικρών, το νέο 208 είναι το πιο δυ- φωτιστικών σωμάτων και των «χαυλιόδοντων» που
νατό «φύλλο» στο τραπέζι αυτή τη στιγμή. Ας δούμε εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα. Οι έντονες
όμως γιατί... γραμμές του καπό συνεχίζονται και στα πλαϊνά του
αμαξώματος ενώ είναι εμφανής ή πιο σπορ γραμμή
Εμφάνιση: Το πιο επιβλητικό και το «φούσκωμα» των πίσω ώμων του αμαξώμα-
μικρό στους δρόμους τος από τις απλές του εκδόσεις. Εντυπωσιακό είναι
και το πίσω μέρος με τα όμορφα φωτιστικά σώματα
Σχεδιαστικά, το νέο Peugeot 208 δεν έχει τίπο- και την μαύρη φάσα που τα ενώνει να συμπληρώ-
νουν το «φρέσκο» και επιβλητικό του προφίλ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Εξοπλισμός - τιμή
Κινητήρας ESP l
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199 Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος l
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12 Αερόσακοι 6
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός Ηλ. παράθυρα Ε/Π l/ m
βενζίνης+turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 100/5.500 Κεντρικό κλείδωμα l
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 205/1.750 Ηλεκτρικοί καθρέπτες l
Start/Stop NAI Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού l/l
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.165 Αιρ-Κοντίσιον l
Κιβώτιο-Μετάδοση Ηχοσύστημα/Οθόνη l/ 7 ιντσών
Τύπος κιβωτίου Χειροκίνητο 6 σχέσεων Cruise control l
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς Ζάντες αλουμινίου m
Προβολείς ομίχλης l
Eπιδόσεις
Φώτα ημέρας l
188 l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
10,6 ΄΄ Τελική ταχύτητα Έκδοση Αctive 1,2 PureTech
100 S&S
(χλμ./ώρα)*
Τιμή (ευρώ) 16.200
60-100 χλμ./ώρα
με 4η ταχ. (δλ.) 7,4/9,2
80-120 χλμ./ώρα Τιμές, τεχνικά,
με 5η ταχ. (δλ.) 10,7/15,2
περισσότερα
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) αρθρα
Μέση Eργοστασιακή 4,2 Η έκδοση με τον κινητήρα των 100 ίππων του
Ρεζερβουάρ (λτ.) 44
Μέση Δοκιμής 6,1 νέου 208 είναι η πιο σημαντική εμπορικά προσφέροντας καλές
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 97
*Εργοστασιακές μετρήσεις επιδόσεις, πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλές τιμές κατανάλωσης.
9