Page 9 - Daily 2019_11_26
P. 9

TEST       Νέο Peugeot
                                                                208
                                                     l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

           τάσεις της στις αντίστοιχες κατηγορίες με τα 3008 και   τα  κοινό  με  το  μοντέλο  που  αντικαθιστά,  με  την
           5008 και αφού έφερε -σε πείσμα των καιρών- το εντυ-  Peugeot να καταφέρνει να περάσει πλήρως το νέο
           πωσιακό σεντάν (και στέισον) νέο Peugeot 508, ήρθε   της σχεδιαστικό προφίλ παρά τις δυσκολίες που συ-
           η ώρα να κάνει το «μπαμ» με το σημαντικότερο μοντέ-  νάντησε με τις περιορισμένες διαστάσεις του. Όσον
           λο βάση πωλήσεων στην γκάμα της, το 208. Και το κά-  αφορά αυτές, το νέο 208 είναι κατά 8,2 εκατοστά
           νει και θα συνεχίσει να το κάνει και με το crossover   μεγαλύτερο σε μήκος ξεπερνώντας έτσι τα 4 μέτρα
           αδελφάκι του, το νέο 2008 που αναμένεται προς τα     για πρώτη φορά (4.055 χλστ.) ενώ το πλάτος του

           τέλη της επόμενης χρονιάς. Το νέο 208 μάλιστα έρ-    έχει μειωθεί κατά 84 χλστ. (1.745 χλστ.) και το ύψος
           χεται σε μια περίοδο που η μικρή κατηγορία έχει κα-  κατά 30 χλστ. (1.430 χλστ.). Το μεταξόνιο τέλος είναι
           τά κάποιο τρόπο συμπληρωθεί με τις νεότερες αφίξεις   μόλις κατά 2 χλστ. πιο μακρύ (μήκος 2.540 χλστ.).
           της (πρόσφατα λανσαρίστηκε το νέο Renault Clio) και   Σχεδιαστικά λοιπόν το πιο κόμπακτ σε διαστάσεις
           λίγο πριν την εμφάνιση των επόμενων hot προτάσε-     νέο 208 είναι εντυπωσιακό σπιθαμή προς σπιθαμή,
           ών της (σ.σ το Οpel Corsa πριν το τέλος του έτους και   με το εμπρός μέρος να  εκφράζει έντονο δυναμισμό
           το Toyota Yaris το 2020). Σε αυτή την παρτίδα με την   μέσω της μεγάλης μάσκας, των «νυχιών» των LED
           αφρόκρεμα των μικρών, το νέο 208 είναι το πιο δυ-    φωτιστικών σωμάτων και των «χαυλιόδοντων» που

           νατό «φύλλο» στο τραπέζι αυτή τη στιγμή. Ας δούμε    εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα. Οι έντονες
           όμως γιατί...                                        γραμμές του καπό συνεχίζονται και στα πλαϊνά του
                                                                αμαξώματος ενώ είναι εμφανής ή πιο σπορ γραμμή
           Εμφάνιση: Το πιο επιβλητικό                          και το «φούσκωμα» των πίσω ώμων του αμαξώμα-
           μικρό στους δρόμους                                  τος από τις απλές του εκδόσεις. Εντυπωσιακό είναι

                                                                και το πίσω μέρος με τα όμορφα φωτιστικά σώματα
            Σχεδιαστικά, το νέο Peugeot 208 δεν έχει τίπο-      και την μαύρη φάσα που τα ενώνει να συμπληρώ-

                                                                νουν το «φρέσκο» και επιβλητικό του προφίλ.

           Τεχνικά χαρακτηριστικά     Εξοπλισμός - τιμή
           Κινητήρας                  ESP                   l
           Κυβισμός (κ.εκ.)   1.199   Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος  l
           Κύλινδροι/Βαλβίδες   3 σε σειρά/12  Αερόσακοι    6
           Τροφοδοσία   Άμεσος ψεκασμός   Ηλ. παράθυρα Ε/Π   l/ m
                         βενζίνης+turbo
           Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   100/5.500  Κεντρικό κλείδωμα    l
           Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*   205/1.750  Ηλεκτρικοί καθρέπτες   l
           Start/Stop           NAI   Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού   l/l
           Βάρος με οδηγό (κιλά)*   1.165  Αιρ-Κοντίσιον    l
           Κιβώτιο-Μετάδοση           Ηχοσύστημα/Οθόνη   l/ 7 ιντσών
           Τύπος κιβωτίου  Χειροκίνητο 6 σχέσεων  Cruise control   l
           Κίνηση    Στους εμπρός τροχούς  Ζάντες αλουμινίου   m
                                      Προβολείς ομίχλης     l
                            Eπιδόσεις
                                      Φώτα ημέρας           l
                             188      l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
                   10,6 ΄΄  Τελική ταχύτητα   Έκδοση    Αctive 1,2 PureTech
                                                       100 S&S

                           (χλμ./ώρα)*
                                       Τιμή (ευρώ)      16.200
           60-100 χλμ./ώρα
           με 4η ταχ. (δλ.)  7,4/9,2
           80-120 χλμ./ώρα                    Τιμές, τεχνικά,
           με 5η ταχ. (δλ.)  10,7/15,2
                                               περισσότερα
           Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)              αρθρα
           Μέση Eργοστασιακή    4,2                             Η έκδοση με τον κινητήρα των 100 ίππων του
           Ρεζερβουάρ (λτ.)     44
           Μέση Δοκιμής         6,1         νέου 208 είναι η πιο σημαντική εμπορικά προσφέροντας καλές
           Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)  97
                    *Εργοστασιακές μετρήσεις  επιδόσεις, πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλές τιμές κατανάλωσης.



                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14