Page 10 - Daily 2019_12_03
P. 10

TEST        Nissan Qashqai
                                                              1,3 λτ. 140 PS
                                                  l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           μια θεμελιώδη αναδιαμόρφωση στο σχεδιασμό του,  θέσιμο  στις  γνωστές  εξοπλιστικές  εκδόσεις  Energy,
           σε σύγκριση με τα προηγούμενα βενζινοκίνητα σύνο- Acenta, N-Connecta και Techna, με την αρχική του τι-
           λα, ενώ έχει αυξηθεί το διάστημα τακτικής συντήρησης  μή να έχει οριστεί στα 20.490 ευρώ, τιμή αρκετά ελ-
           του κινητήρα, όπου η αλλαγή λιπαντικών έχει επεκτα- κυστική συγκριτικά με τον ανταγωνισμό και με ένα πα-

           θεί από τα 20.000 χλμ στα 30.000 χλμ..                κέτο εξοπλισμό που περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα
                                                                 στοιχεία, με μοναδική έλλειψη την οθόνη αφής. Αυτή
           Με ελκυστική τιμή από 20.490                          είναι διαθέσιμη από την επόμενη έκδοση Acenta, μα-
           ευρώ                                                  ζί με ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό και προβολείς ομί-

                                                                 χλης, με τιμή από 22.370 ευρώ.
            Το  Nissan  Qashqai  με  το  νέο  κινητήρα  είναι  δια-

           Κινητήρας: Πολιτισμένο, γραμμικό

           και πολύ δυνατό

           μοτέρ





           Ο 1.332 κ.εκ.νέος
           κινητήρας κινεί
           σαφέστατα πιο άνετα
           το αμάξωμα των
           1.375 κιλών του Qa-
           shqai, όντας πολύ
           πιο «ζωντανός» και
           εύρωστος σε όλο το
           φάσμα των στροφών.








            Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι                              μενο μοτέρ (115 ίπποι με 190 Nm ροπής) η απόδοση εί-
                                                                 ναι αισθητά βελτιωμένη.
            Εμπρός ανάρτηση                 Γόνατα ΜακΦέρσον
            Πίσω ανάρτηση                  Ημιάκαμπτος άξονας     Σημαντικό στοιχείο αναφοράς είναι η ελαστικότητα
            Εμπρός φρένα                           Αερ. Δίσκοι   και η γραμμικότητα του νέου κινητήρα, με τη λειτουργία
            Πίσω φρένα                                 Δίσκοι    του τετρακύλινδρου συνόλου να είναι πολύ πιο ήσυχη
            Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.)                    35,5    και χωρίς κραδασμούς.
            Υποβοήθηση τιμονιού                     Ηλεκτρική     Η μέγιστη ροπή αποδίδεται στις 1.600 σ.α.λ., ωστόσο
            Στροφές τιμονιού                                3    και σε χαμηλότερες στροφές, το μοτέρ «τραβάει» αρ-
            Κύκλος στροφής (μ.)                          10,7    κετά καλά, έχοντας έτσι ένα ευρύ εκμεταλλεύσιμο φά-
            Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db)      67,4/69,0     σμα. Αυτό πέρα από τις επιδόσεις, βολεύει και πρακτι-
            Διάσταση ελαστικών δοκιμής           215/55 R18      κά τον οδηγό, αφού θα χρειαστεί λιγότερες επαφές με
            Ο νέος κινητήρας που αντικαθιστά τον 1,2 DiG-T, έχει  τον επιλογέα. Αυτό που κερδίζει πάντως τον οδηγό, εί-
           απόδοση 140 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 240 Nm  ναι ο τρόπος που «απλώνει» την ισχύ του το μοτέρ, κα-
           διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ. Από τα νούμερα και μό- θώς όσο βυθίζεις το γκάζι και ανεβαίνουν οι στροφές, η
           νο καταλαβαίνει κανείς πως συγκριτικά με το προηγού- αύξηση έρχεται προοδευτικά και με πολύ ομαλό τρόπο.



                                                                               10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15