Page 11 - Daily 2019_12_03
P. 11
TEST Nissan Qashqai
1,3 λτ. 140 PS
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στην πράξη λοιπόν ο 1.332 κ.εκ. κινητήρας κινεί σα- Τεχνικά χαρακτηριστικά
φέστατα πιο άνετα το αμάξωμα των 1.375 κιλών του ια- Κινητήρας
πωνικού SUV, όντας πολύ πιο «ζωντανός» και πρόθυ- Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332
μος να «συνεργαστεί» σε μια προσπέραση, κάτι που Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
επιβεβαίωσαν απόλυτα και οι δικές μας μετρήσεις 60- Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός + turbo
100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. με 4η και 80-120 χλμ./ώρα Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 140/5.000
240/1.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
σε 10,2 δλ. με 5η Παράλληλα διαθέτει πολύ μεστή λει- Start/Stop NAI
τουργία στις χαμηλές στροφές, εκεί δηλαδή που ο προ- Βάρος (κιλά)* 1.259
ηγούμενος κινητήρας των 115 ίππων έμοιαζε να υστε- Eπιδόσεις
ρεί λίγο, ενώ τέλος η μέση κατανάλωση να κυμαίνεται
Τελική
στα 7,9 λτ./100 χλμ. 193 * ταχύτητα
(χλμ./ώρα)
Πιο διαδραστικό infotainment με 9,3΄΄
νέα 7άρα οθόνη
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 6,9/9,3
Το Nissan Qashqai γνωρίζουμε πολύ καλά ότι έχει 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,2/13,0
εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με άνεση και αίσθη- Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
ση οδήγησης ακριβότερου αυτοκινήτου. Αυτό που Μέση εργοστασιακή 5,3
έχει αλλάξει προς το θετικό είναι η αντιδράσεις του Μέση δοκιμής 7,9
σε συνθήκες οριακής πρόσφυσης. Το ελαφρύτερο Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 121
μοτέρ έδωσε τη δυνατότητα στους μηχανικούς να Ρεζερβουάρ (λτ.) 55
προχωρήσουν σε βελτιώσεις στο στήσιμο του αυτο- * Εργοστασιακές μετρήσεις
Ποιοτικό με πολύ
καλή συναρμογή και
αντίστοιχο φινίρισμα
είναι το εσωτερικό
του Qashqai.
11