Page 11 - Daily 2019_12_03
P. 11

TEST        Nissan Qashqai
                                                              1,3 λτ. 140 PS
                                                  l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
            Στην πράξη λοιπόν ο 1.332 κ.εκ. κινητήρας κινεί σα-  Τεχνικά χαρακτηριστικά
           φέστατα πιο άνετα το αμάξωμα των 1.375 κιλών του ια-  Κινητήρας

           πωνικού SUV, όντας πολύ πιο «ζωντανός» και πρόθυ-     Κυβισμός (κ.εκ.)                           1.332
           μος να «συνεργαστεί» σε μια προσπέραση, κάτι που      Κύλινδροι/Βαλβίδες                  4 σε σειρά/16
           επιβεβαίωσαν απόλυτα και οι δικές μας μετρήσεις 60-   Τροφοδοσία                Άμεσος ψεκασμός + turbo
           100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. με 4η και 80-120 χλμ./ώρα     Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*                 140/5.000
                                                                                                       240/1.600
                                                                 Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
           σε 10,2 δλ. με 5η Παράλληλα διαθέτει πολύ μεστή λει-  Start/Stop                                    NAI
           τουργία στις χαμηλές στροφές, εκεί δηλαδή που ο προ-  Βάρος (κιλά)*                              1.259
           ηγούμενος κινητήρας των 115 ίππων έμοιαζε να υστε-                                             Eπιδόσεις
           ρεί λίγο, ενώ τέλος η μέση κατανάλωση να κυμαίνεται
                                                                                                             Τελική
           στα 7,9 λτ./100 χλμ.                                                                193    *    ταχύτητα
                                                                                                         (χλμ./ώρα)
           Πιο διαδραστικό infotainment με                                    9,3΄΄

           νέα 7άρα οθόνη
                                                                 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.)           6,9/9,3
            Το Nissan Qashqai γνωρίζουμε πολύ καλά ότι έχει      80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.)         10,2/13,0
           εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με άνεση και αίσθη-      Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
           ση οδήγησης ακριβότερου αυτοκινήτου. Αυτό που         Μέση εργοστασιακή                             5,3
           έχει αλλάξει προς το θετικό είναι η αντιδράσεις του   Μέση δοκιμής                                  7,9
           σε συνθήκες οριακής πρόσφυσης. Το ελαφρύτερο          Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)                      121
           μοτέρ έδωσε τη δυνατότητα στους μηχανικούς να         Ρεζερβουάρ (λτ.)                              55
           προχωρήσουν σε βελτιώσεις στο στήσιμο του αυτο-                                       * Εργοστασιακές μετρήσεις

































                                                                                                Ποιοτικό με πολύ
                                                                                            καλή συναρμογή και
                                                                                            αντίστοιχο φινίρισμα
                                                                                               είναι το εσωτερικό
                                                                                                    του Qashqai.



                                               11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16