Page 7 - Daily 2019_12_10
P. 7
daily NEWS
Διπλά υβριδικό το επόμενο Kάπως έτσι φαντάζονται οι
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Nissan Qashqai κατάσκοποι-συνεργάτες μας
το ντιζάιν του
επόμενου Qa-
shqai.
Πέρα από συμβατικές εκδόσεις
αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής
καύσης, επιβεβαιώνεται πως η Nissan
θα προσφέρει το επόμενο Qashqai
με δύο, διαφορετικές μεταξύ τους,
υβριδικές εκδόσεις. Πότε αναμένουμε
τη νέα γενιά;
ε τις πληροφορίες από το στρατόπεδο νία, οι οδηγοί συνήθως δεν υπερβαίνουν τα 110 χλμ./
της Nissan να κάνουν λόγο πως το ολο- ώρα. Εδώ στην Ευρώπη, κινείστε με 130-140χλμ./
Mκαίνουριο τρίτης γενιάς Qashqai θα κά- ώρα. Με αυτές τις ταχύτητες, εξαντλείται πιο γρήγορα
νει ντεμπούτο μέσα στο 2020, έχουν ήδη αρχίσει να η μπαταρία, οπότε ο κινητήρας βενζίνης πρέπει να λει-
κυκλοφορούν οι πρώτες πληροφορίες για το τι πρέ- τουργεί πιο αποδοτικά».
πει να περιμένουμε. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι δε θα έχουμε και κα-
Σύμφωνα με το Auto Express, ο «βασιλιάς» των πω- νονικούς, συμβατικούς κινητήρες. Ο νέος 1,33 λίτρων
λήσεων στην Ελλάδα στην κατηγορία των μικρομεσαί- βενζινοκινητήρας της Renault θεωρείται σίγουρο ότι
ων θα πωλείται με τουλάχιστον δύο υβριδικά κινητήρα θα βρει το δρόμο και προς το τρίτης γενιάς Qashqai με
σύνολα χάρη στο γεγονός ότι θα χρησιμοποιήσει την διάφορα σκαλοπάτια απόδοσης. Εκεί που δεν γνωρίζει
ολοκαίνουρια πλατφόρμα CMF της Renault-Nissan. κανείς τίποτα είναι το τι θα γίνει με τους πετρελαιοκινη-
Οι Ιάπωνες σχεδιάζουν δύο υβριδικές εκδόσεις για το τήρες. Οι συνάδελφοί μας από το εξωτερικό αφήνουν
επόμενο Qashqai. Η μία θα είναι plug-in και θα πάρει το θέμα εντελώς ανοικτό προς οποιαδήποτε εξέλιξη.
την τεχνογνωσία από τη Mitsubishi, τη σύμμαχο των Ο Pandikuthira πρόσθεσε ότι η Nissan δεν
Renault-Nissan. Η επόμενη κίνηση θα είναι μια υβριδι- θα λανσάρει αρχικά πολλά plug-in υβριδικά
κή εκδοχή με την ονομασία ePower. προτού δοκιμαστούν αυτές οι εκδόσεις μέσα από το
H λύση αυτή ανήκει στο χώρο των range extender επόμενο Qashqai . Σύμφωνα με τον ίδιο, οι plug-in εκ-
αφού είναι μεν υβριδικό αλλά με το ηλεκτρικό μοτέρ δόσεις είναι απλά μια τεχνολογία που θα χρησιμοποιεί-
να κινεί τις ρόδες και έναν μικρό κινητήρα εσωτερικής ται μέχρι να μειωθεί το κόστος των μπαταριών τα επό-
καύσης να αναλαμβάνει να φορτίζει τη μπαταρία. Πρό- μενα δύο ή τέσσερα χρόνια, όταν και θα έρθει –για τα
κειται για σύστημα το οποίο υπάρχει ήδη στην Ιαπωνία καλά- η εποχή της ηλεκτροκίνησης. n
και κάνει θαύματα σε θέματα οικονομίας αφού για πα-
ράδειγμα σε ένα Note οι μέσες τιμές είναι κάτω από 3
λτ../100 χλμ.!
«Διερευνούμε την τεχνολογία ePower για την Ευρώ-
πη», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Nissan Ευρώπης για
στον Σχεδιασμό Προϊόντων Ponz Pandikuthira. «Η με-
γαλύτερη διαφορά ανάμεσα σε Ευρώπη και Ιαπωνία
είναι οι ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Στην Ιαπω-
7