Page 5 - Daily 2019_12_13
P. 5

ΟΔΗΓΟΥΜΕ                     Νέο VW
                                                                           Golf


           ρό αλλά και αναβαθμισμένο προφίλ του σε όλους  από γενιά σε γενιά στο αισθητικό κομμάτι, όμως το
           τους τομείς. Το σημαντικότερο μοντέλο της VW πε- προφίλ του Golf χαρακτηρίζεται και θα χαρακτηρί-
           ρίμενε «καρτερικά» την παρουσίαση του ηλεκτρι- ζεται και μελλοντικά, από τις φαρδιές πίσω κολώ-
           κού Ι.D3 όμως τώρα είναι εδώ έτοιμο να επανα- νες και το «V» που σχηματίζουν στην ένωσή τους με
           φέρει το ενδιαφέρον σε ολόκληρη τη μικρομεσαία  τις πίσω πόρτες. Το νέο Golf διατηρεί αυτή τη φόρ-
           κατηγορία. Άλλωστε, κάθε γενιά του Golf αποτελεί  μα και είναι μόλις κατά 26 χλστ. μεγαλύτερο αλλά
           σημείο αναφοράς για την κατηγορία και αυτό, με- και πιο χαμηλό κατά 36 χλστ.. Το πλάτος του παρα-

           τά τις πρώτες μας εντυπώσεις από την Πορτογαλία  μένει ίδιο (1.789 χλστ.) ενώ το μεταξόνιό του έχει
           που διαβάζετε, αναμένεται να συνεχιστεί στον μέγι- αυξηθεί και αυτό κατά 16 χλστ.. Στη νέα του γενιά
           στο βαθμό.                                            λοιπόν, το Golf φωνάζει ότι είναι Golf λανσάροντας
                                                                 ωστόσο και κάποια νέα στοιχεία που του προσδί-
           Είναι και φωνάζει Golf                                δουν την απαραίτητη «φρέσκια» εικόνα όπως είναι


            Ένα από τα διαχρονικά ερωτήματα που καλείται         τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω και η οριζό-
           κάθε φορά να απαντήσει η VW με την παρουσίαση         ντια γραμμή των παραθύρων που διατρέχει τα πλα-
           της εκάστοτε γενιάς Golf, είναι γιατί δεν αλλάζει εμ-  ϊνά του αμαξώματός του. Συναντάμε επίσης και ένα
           φανισιακά. Η απάντηση είναι προφανής… Γιατί δεν       ελαφρώς πιο αεροδυναμικό καπό που διαθέτει και
           υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξεις κάτι που έχει       εκείνο έντονες νευρώσεις στις άκρες του, ενώ βελ-
           γίνει σύμβολο σε μια ολόκληρη κατηγορία εδώ και       τιωμένη  είναι  και  γενικότερα  η  αεροδυναμική  με
           45 χρόνια. Σαφέστατα υπάρχει μια φυσική εξέλιξη       συντελεστή οπισθέλκουσας Cd. 0,275.














           Μικρές αλλά ορατές με την πρώτη ματιά είναι για άλλη μια φορά οι διαφορές του νέου Golf από το
           μοντέλο που αντικαθιστά.



           Κινητήρες: Όλα τα καλά δικά του…


            Η νέα γενιά του Golf χαρακτηρίζεται από τη νέα  αρχικά δύο 3κύλινδρους (1,0 λίτρων) TSI κινητή-
           και ιδιαίτερα πλούσια γκάμα κινητήρων. Για πρώ- ρες απόδοσης 90 και 110 ίππων, δύο νέους 4κύ-
           τη φορά στην ιστορία του περιλαμβάνει ήπια υβρι- λινδρους 115 και 150 ίππων που λειτουργούν σε
           δικές εκδόσεις (με την ονομασία eTSI) καθώς και  κύκλο Miller και υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση
           plug-in hybrid εκδόσεις (eHybrid) που μαζί με την  και ρύπους, καθώς και ένα νέο 2λιτρο TDI που δια-

           ευρεία  γκάμα  των  συμβατικών  βενζινοκινητήρων  θέτει διπλό σύστημα κατάλυσης NOx και απόδοση
           TSI, πετρελαίου TDI και του φυσικού αερίου-βεν- 115 και 150 ίππους. Εντούτοις, από αυτές τις επι-
           ζίνης μοτέρ TGI, είναι σε θέση να καλύψουν όλες  λογές δεν θα δούμε στη χώρα μας τον 90άρη βεν-
           τις ανάγκες. Πιο αναλυτικά, η γκάμα περιλαμβάνει  ζίνης και τον diesel με τους 115 ίππους. Οι ήπια






                                                5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10