Page 9 - Daily 2019_12_13
P. 9
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Νέο VW
Golf
βολή του οδηγού του, ενώ ο ίδιος λαμβάνει και μεταλλευόμενο την επάρκεια ισχύος του κινητή-
καλύτερη αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης ρα του, αλλά και πάλι δεν θα «χαμογελάσεις» νο-
ιδιαίτερα στην επιλογή Sport του συστήματος πα- μίζοντας πως κάτι έκανες κι εσύ… n
ραμετροποίησης (διαθέτει επίσης τις Individual,
Comfort και Eco επιλογές). Και ενώ και πάλι η
στιβαρότητα του πλαισίου και η υψηλή ηχομόνω- Η άποψή μας
ση της καμπίνας γίνονται αισθητές σε κάθε μέτρο Το 8ο κεφάλαιο στην ιστορία του Golf απο-
που διανύεις, αντιλαμβάνεσαι πως και τα δύο αυ- δεικνύει πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Σε μια
τά κύρια γνωρίσματά του έχουν εξελιχθεί περαι- δύσκολη καμπή για την κατηγορία γενικότερα,
τέρω στη νέα του γενιά και θαρρείς πως καλύτερα καταφέρνει να εξελιχθεί και να αλλάξει πολλά
δεν γίνονται. Έχοντας αποδεχθεί την «πρόσκλη- πράγματα που θα το φέρουν και πάλι στην κο-
ση» όλων των παραπάνω στοιχείων βρίσκεσαι για ρυφή, διατηρώντας ωστόσο και όλα εκείνα τα
άλλη μια φορά κάπου στην Ευρώπη να προσπα- στοιχεία που το κατατάσσουν στους σύγχρο-
θείς να διαταράξεις την ισορροπημένη και ουδέ- νους θρύλους της αυτοκίνησης. Αν το επόμενο
τερη οδική συμπεριφορά ενός Golf, του 8ης γε- αυτοκίνητό μας είναι ηλεκτρικό, το «προηγού-
νιάς εν προκειμένω. Φευ… Και πάλι παραμένει μενο» θα μπορούσε να είναι αυτό το Golf.
ακλόνητο και πάλι θα στρίψει αποφασιστικά εκ-
Οδική συμπεριφορά: Μικρές αλλά ουσιαστικές διαφορές
Η οδική συμπεριφορά του Golf
σε σβέλτους ρυθμούς είναι
ουδέτερη και αποτελεσματική.
Τίποτα δεν μπορεί να
διαταράξει την «θαλπωρή» του
εσωτερικού του.
9