Page 17 - Daily 2020_04_10
P. 17
TEST VW
T-Roc R
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
του γκαζιού. Βέβαια, μην περιμένετε ένα απόλυτα
σκληροπυρηνικό hot hatch στο δρόμο μιας και το Η άποψή μας
αυξημένο κέντρο βάρους και η διαδρομή της ανάρ- Το VW T-Roc R, όπως και το αδερφό Audi SQ2,
τησης γίνονται αντιληπτά στην έντονη πίεση, χωρίς είναι ένα πολύ ειδικό και ακριβό αυτοκίνητο, το
ωστόσο να διαταράσσουν τον σπορτίφ χαρακτήρα. οποίο ισορροπεί τα ξεσηκωτικά χαρακτηριστικά
Από την άλλη, το T-Roc R στην καθημερινότητα δεί- ενός καυτού hatchback με τα στοιχεία που κά-
χνει «σκληρό» και δεν στρογγυλεύει ιδανικά τις κα- νουν επιθυμητό ένα μικρό crossover (ψηλή θέ-
κοτεχνίες των δρόμων, γεγονός που καθιστά απα- ση οδήγησης, πρακτικότητα, ευελιξία). Όσοι το
ραίτητη την αναζήτηση πιο μαλακής ρύθμισης στην αποφασίσουν ας κάνουν ένα μικρό βήμα πιο πά-
απόσβεση των αμορτισέρ, η ηλεκτρονική ρύθμιση νω επιλέγοντας την ρυθμιζόμενη ανάρτηση και
των οποίων χρεώνεται έξτρα (655 ευρώ προ φό- την σπορ εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic.
ρων). Όσο για τα φρένα των 17 ιντσών; Απλά «επι-
κά» τόσο σε απόδοση, αλλά και αίσθηση! Την εκτός
Κινητήρας- εκρηκτικές επιδόσεις, εξωτε-
δρόμου οδήγηση, απλά δε θα τη συνιστούσαμε… n ρικό look, οδική συμπεριφορά και κράτη-
Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι 0-100 σε 5,0 μα, ήχος (με την έξτρα εξάτμιση τιτανίου της
δλ. και 60-100 Akrapovic), κιβώτιο και paddles, φρένα
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, σε 2,6 δλ.: Το
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων τετρακίνητο VW Σκληρά πλαστικά, όχι στάνταρ ηλεκτρονι-
αντιστρεπτική
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι T-Rοc R των κά ελεγχόμενα αμορτισέρ, χωρίς ελεύθερη
Πίσω φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 300 ίππων δεν είσοδο στον πράσινο δακτύλιο
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 35,8 αστειεύεται!
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.547/1.553
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 141
Στροφές τιμονιού 2,0
Κύκλος στροφής (μ.) 11,1
Θόρυβος στα 100/
120 χλμ./ώρα (db) 69,0/71,8
Διάσταση ελαστικών
δοκιμής 235/40 R19
17