Page 20 - Daily 2020_04_10
P. 20
BESTBUY
Κινητήρες: Πιο ισορροπημένος ο 1.33 των Kadjar-Qashqai
Οι κινητήρες των 3 μοντέλων είναι βενζίνης και εντυπώσεις με την πολιτισμένη και χωρίς ιδιαίτε-
ενσωματώνουν σύστημα υψηλής πίεσης και υπερ- ρους κραδασμούς λειτουργία του, ωστόσο κάτω
τροφοδότηση, ενώ στο σύνολό τους προσφέρουν από τις 2.000 σ.α.λ. υστερεί σε τράβηγμα. Πάντως
πολύ καλές επιδόσεις και πολιτισμένα χαρακτηρι- στα νούμερα των μετρήσεών μας (βλ. πίνακα), οι
στικά λειτουργίας. επιδόσεις είναι παραπλήσιες με του Qashqai εκμε-
Τα Qashqai και Kadjar μοιράζονται τον ίδιο 4κύ- ταλλευόμενο πως ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο.
λινδρο κινητήρα των 1,33 λίτρων με 140 ίππους και
240 Nm ροπής, ο οποίος εντυπωσιάζει με το τρά-
βηγμα και την λειτουργία του ενώ προσφέρει πολύ
καλές επιδόσεις. Ελαφρώς καλύτερες στο ιαπωνικό
μοντέλο καθώς είναι και αρκετά ελαφρύτερο (1.395
με 1.510 κιλά). Παράλληλα και τα δύο μοντέλα σε
συνδυασμό με τα σωστής κλιμάκωσης 6τάχυτα κι-
βώτια καταφέρνουν να περιορίσουν την κατανάλω-
ση σε λιγότερο από 8,0 λτ./100 χλμ..
Από την άλλη, η βασική βενζινοκίνητη έκδοση του
Karoq χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο, 1000άρη κινη-
τήρα του ομίλου VW, που αποδίδει 116 ίππους στις Ο νέος 1.300άρης κινητήρας των 140 ίππων που
5.000-5.500 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής στις 2.000- φοράνε τα Kadjar(φώτο) και Qashqai διαθέτει
καλές επιδόσεις και κρατάει σε χαμηλά επίπεδα
3.500 σ.α.λ.. Σε γενικές γραμμές αφήνει καλές την κατανάλωση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Nissan Qashqai 1,33 T 140 PS Renault Kadjar 1,33 140 PS Skoda Karoq 1,0 TSI 116 PS
Κινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332 1.332 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16 4/16 3/12
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός+turbo Άμεσος ψεκασμός, turbo Άμεσος ψεκασμός, turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 140/5.000 140/5.000 116/5.000-5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 240/1.600 240/1.600 200/2.000-3.500
Start/Stop NAI NAI NAI
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.395 1.517 1.340
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,3 10,4 9,2
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 6,9/9,3 7,0/9,4 7,6/9,0
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,2/13,0 10,2/13,3 10,3/12,9
Τελική ταχύτητα
193
(χλμ./ώρα)* 193 203 204
204
203
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή* 5,3 5,9 5,4
Μέση δοκιμής 7,9 7,8 8,1
Ρεζερβουάρ (λτ.) 55 55 50
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) NEDC 121 135 122
*Εργοστασιακές μετρήσεις
20
20