Page 5 - PRO-MAY-2020
P. 5

EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

                 Αντίστοιχα, η οροφή είναι κυρτή και ουσιαστικά  αποκτηθούν με την μεγαλύτερη –σε εμβαδό- ηλιο-
               χαμηλώνει  προς  το  πίσω  μέρος,  ενώ,  ο  αεροδυ- ροφή της κατηγορίας (1,4τ.μ. και εκτείνεται μέχρι τη
               ναμικός συντελεστής έχει μειωθεί από το 0,33 στο  2η σειρά καθισμάτων).
               0,30. Τέλος, οι επιβατικές εκδόσεις θα μπορούν να

















               Νέα και με συστοιχίες LEDs είναι τόσο τα εμπρός       Η Volkswagen θα προσφέρει νέες ζάντες
               όσο και τα πίσω φωτιστικά σώματα.                     αλουμινίου έως και 18 ιντσών.


                Σε περιβάλλον «Innovision Cockpit»


                  Οι επιβατικές εκδόσεις του Caddy θα προσφέρο- ή 10 ιντσών, σε συνδυασμό με το «Digital Cockpit»
                νται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού («Caddy», «Life»  που προαναφέραμε, δημιουργούν ένα πλήρως ψη-
                & «Style») ενώ οι επαγγελματικές θα φέρουν την  φιακό περιβάλλον αλληλεπίδρασης με τον οδηγό
                ονομασία «Caddy Cargo».                              που η Volkswagen ονομάζει «Innovision Cockpit».
                  Εκτός  των  επανασχεδιασμένων  καθισμάτων,
                εντελώς νέος είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος
                με τον πίνακα οργάνων να υιοθετεί πλέον μια νέα
                –πλήρως ψηφιακή μορφή («Digital Cockpit). Πα-

                ράλληλα, εντελώς νέα είναι και η θέση και οργά-
                νωση των διαφόρων χειριστηρίων.
                  Την ίδια στιγμή, νέα προηγμένα συστήματα πο-
                                                                     Το πλήρως ψηφιακό περιβάλλον… εργασίας του
                λυμέσων που συνοδεύονται από οθόνες αφής 6,5  νέου Caddy με την ονομασία «Innovision Cockpit».


               Μειωμένοι ρύποι και χώρος για δύο ευρωπαλέτες


                 Οι εκδόσεις Caddy Cargo Maxi θα είναι σε θέση να  μοντέλο.
               υποστηρίξουν στο εσωτερικό τους έως και δύο παλέ-      Τέλος, η νέα πλατφόρμα «MQB» επιτρέπει πλέον
               τες ευρωπαϊκών προδιαγραφών ωστόσο, τα σημαντι- την ενσωμάτωση μιας πληθώρας νέων ή αναβαθμι-
               κά νέα αφορούν τα επιμέρους μηχανικά τμήματα του. σμένων  ηλεκτρονικών  συστημάτων  υποβοήθησης
                 Στους κινητήρες, νέοι -4κύλινδροι- (TDI) με ισχύ 75  του οδηγού.
               – 122 ίππων θα φέρουν ειδικό –διπλό- σύστημα κα-       Από τις 19 νέες τεχνολογίες που θα φέρει το νέο
               ταλυτικού μετατροπέα με διαδικασία «SCR». Παράλ- Caddy, έξι εξ αυτών είναι εντελώς νέες και μπορού-
               ληλα  θα  προφέρεται  ένας  turbo  βενζινοκινητήρας  με  να  αναφέρουμε  χαρακτηριστικά  τη  δυνατότητα
               «TSI»  (116  ίππων)  και  ένας  επίσης  υπερτροφοδο- ηλεκτρικής λειτουργίας των πλευρικών (συρόμενων)

               τούμενος κινητήρας φυσικού αερίου «TGI». Η εται- ή της πίσω πόρτας καθώς και τα ηλεκτρονικά συστή-
               ρεία δε αναφέρει πως η κατανάλωση καυσίμου έχει  ματα «Travel Assist», «Trailer Assist», «Side Assist»,
               μειωθεί κατά 12%(!) σε σχέση με το προηγούμενο  «Rear Traffic Alert» κ.ά.

                                                                   5




          MAIOS_EPAGGELMATIKA.indd   5                                                                            3/6/2020   12:35:02
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10