Page 16 - Autotriti.gr Επαγγελματικά
P. 16

EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ PRO-PAGES

         1. Εισαγωγή μείγματος καυσίμου (ή σκέτου αέρα  θα  πρέπει  να  υπάρχει  συνέπεια  στις  προτάσεις  –
        στην περίπτωση πετρελαιοκινητήρων) στο θάλαμο  οδηγίες των κατασκευαστών.
        καύσης του κινητήρα.                                   Ποιο  εξειδικευμένα  για  να  ελαχιστοποιηθούν  οι

         2. Συμπίεση του μείγματος (ή του αέρα)               μη φυσιολογικές φθορές ενός κινητήρα, είτε είναι
         3. Ανάφλεξη-έκρηξη του μείγματος ή ψεκασμός  βενζίνης είτε πετρελαίου θα πρέπει, να ακολουθού-
        πετρελαίου και εκτόνωση των αερίων                    νται κάποιοι κανόνες, όπως:
         4. Εξαγωγή αερίων                                     • Τυπικότητα στα service και πάντα μέσα στα χρο-
         Η βασική διαφορά μεταξύ βενζινοκινητήρων και  νικά όρια ή στα διανυθέντα χιλιόμετρα και τις ώρες
        πετρελαιοκινητήρων  έγκειται  στον  τρόπο  καύσης  λειτουργίας του.
        του μίγματος. Η βενζίνη αναφλέγεται με την παροχή      • Η  επιλογή και χρήση αναλώσιμων εξαρτημά-
        σπινθήρα μέσω των μπουζί, ενώ το πετρέλαιο εκρή- των, ανταλλακτικών, λαδιών κλπ.  που χρειάζονται,
        γνυται λόγω μεγάλης συμπίεσης (και υψηλών θερ- να γίνεται πάντα  βάσει προδιαγραφών των κατα-
        μοκρασιών) στο θάλαμο καύσης.                         σκευαστών.
                                                               • Στην πρωινή εκκίνηση του κινητήρα, και ιδιαίτε-
        4 σωστές επιλογές πρόληψης της                        ρα  κατά τη διάρκεια που επικρατούν χαμηλές  θερ-
        ζημιάς!                                               μοκρασίες στην ατμόσφαιρα, θα πρέπει να αφήνε-

                                                              ται ο κινητήρας, για ένα μικρό χρονικό διάστημα,
         Η τυπικότητα στα service, η σωστή εκκίνηση του
        κινητήρα και η σωστή επιλογή ανταλλακτικών και        να λειτουργήσει σε χαμηλές στροφές χωρίς φορτίο
        καυσίμου, είναι οι καλύτεροι τρόποι πρόληψης          (ρελαντί) μέχρι να “ανεβάσει θερμοκρασία”. Έτσι η
         από τις ζημιές στον κινητήρα.Σε γενικές γραμμές      θερμοκρασία νερού, λαδιού κ.α.  να φτάσει στα επι-
                                                              θυμητά επίπεδα για να μπορέσει να ανταπεξέλθει















































                                                           16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21