Page 24 - Autotriti Επαγγελματικά Αύγουστος 2020
P. 24

EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ







        Οι Daimler Trucks & Volvo Trucks



        ενώνουν τις δυνάμεις τους στα fuel-cells!




        Δύο εκ των κορυφαίων κατασκευαστών βαρέων επαγγελματικών οχημάτων,
        οι Daimler Trucks AG & Volvo Trucks, ανακοίσαν πως θα συνεργαστούν στην

        εξέλιξη συστημάτων fuel-cells.


          Οι Όμιλοι Daimler Trucks AG και Volvo Group θα συνεργαστούν στην
          εξέλιξη συστημάτων fuel-cells για βαρέα επαγγελματικά οχήματα.























                αμφότεροι  πρωτοπόροι  σε  ότι  αφορά  στις  ντα το 2050.
                τεχνολογικές εξελίξεις, με τεράστιες επεν-     Στόχος των δύο κολοσσών της αυτοκινητοβιομη-
        Αδύσεις  σε  ότι  αφορά  στις  καινοτομίες,  οι  χανίας δεν είναι άλλος από την εξέλιξη από κοινού,
        Όμιλοι Daimler Trucks AG  (Mercedes-Benz  συστημάτων fuel-cells για τον κλάδο των βαρέων
        Trucks) και Volvo Group, ανακοίνωσαν πως θα συ- επαγγελματικών οχημάτων (φορτηγά & λεωφορεία
        νεργαστούν  στην  εξέλιξη  συστημάτων  «κυψελών  όλων των τύπων), με τον όμιλο Volvo Να επενδύ-

        καυσίμου» (fuel-cells) όπου το υδρογόνο ως καύ- ει περίπου 0,7 δισεκατομμύρια ευρώ για το 50%
        σιμο χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής  της κοινοπραξίας.
        ενέργειας για τους ηλεκτροκινητήρες ενός οχήμα-        Σε  σχετικές  του  δηλώσεις,  ο  κ. Martin Daum,
        τος.                                                  πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Daimler
          Η  εν  λόγω  πρωτοβουλία  ανακοινώθηκε  επίση- Trucks AG και μέλος του Δ/Σ του Ομίλου Daimler
        μα από τη Daimler Trucks, και αποτελεί ουσιαστι- AG, ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «… Οι μεταφο-
        κά ένα ακόμη στρατηγικό βήμα προς την σημαντική  ράς και τα logistics ουσιαστικά κινούν τον κόσμο
        μείωση των εκπομπών ρύπων στον κλάδο των με- και το μεταφορικό έργο θα συνεχίσει να αυξάνε-
        ταφορών, με βάση και τις σχετικές δεσμεύσεις που  ται. Ο εκμηδενισμός των εκπομπών CO2 στον κλά-

        έχουν ληφθεί σε πανευρωπαϊκό επίπεδο με ορίζο- δο των μεταφορών μπορεί να επιτευχθεί μόνο με

                                                            24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29