Page 14 - 04 2021 EPAGGELMATIKA
P. 14
ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Από το 2023 το επόμενο Mercedes-Benz
eSprinter Μέσα στο 2o μισό του 2023 θα ξεκινήσει η παραγωγή της νέας
γενιάς του ηλεκτρικού Sprinter, το οποίο θα βασίζεται στη νέα
πλατφόρμα «Electric Versatility Platform» της Mercedes-Benz.
Στις ΗΠΑ και
στη Γερμανία θα
παράγεται από το
2ο μισό του 2023, το
επόμενο Mercedes-
Benz eSprinter, το
οποίο θα πατάει
στη νέα πλατφόρμα
«Electric Versatility
Platform».
ε τρία εργοστάσια της Mercedes-Benz θα νται αυτή τη στιγμή υπό προετοιμασία. Το τωρινό
κατασκευάζεται από το δεύτερο μισό του eSprinter παράγεται στο εργοστάσιο του Ντίσελ-
Σ2023, το νέας γενιάς, ηλεκτρικό eSprinter ντορφ, πλάι με το συμβατικό μοντέλο. Η λογική
van, το οποίο θα βασίζεται στην ολοκαίνουργια αυτή θα συνεχιστεί και στις γραμμές παραγωγής
πλατφόρμα «Electric Versatility Platform». Οι εν και των δύο νέων εργοστασίων που θα εμπλακούν
λόγω μονάδες θα βρίσκονται στο Βόρειο Τσάρλε- με την κατασκευή του, προκειμένου η εταιρεία
στον της Νότιας Καρολίνας, στο Ντίσελντορφ και να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται άμεσα στις
στην πόλη Ludwigsfelde της Γερμανίας. ανάγκες της αγοράς. Παράλληλα με τις εκδόσεις
Η Mercedes-Benz επενδύει περίπου 350 εκα- panel van, το νέας γενιάς μοντέλο θα διατίθεται
τομμύρια ευρώ στην εξέλιξη του eSprinter επόμε- και σε εκδόσεις καμπίνας -σασί (C+C), προκειμέ-
νης γενιάς και από περίπου 50 εκ. ευρώ για τον νου να αποτελεί τη βάση όπου θα τοποθετούνται
εκσυγχρονισμό του κάθε εργοστασίου όπου θα πλήθος υπερκατασκευών (ψυκτικοί θάλαμοι, αυ-
παραχθεί το ηλεκτρικό Van, το οποίο πλέον στο- τοκινούμενα τροχόσπιτα, ασθενοφόρα, κ.α.).
χεύει και στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά. Σημειώνεται, πως του χρόνου το εργοστάσιο
Οι απαραίτητες μετατροπές στα τρία εργοστάσια του Ντίσελντορφ -στο οποίο απασχολούνται πε-
και η επανεκπαίδευση του προσωπικού βρίσκο- ρίπου 6.000 εργαζόμενοι- θα γιορτάσει τα 60α
14