Page 18 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 18
ΝΕO ΜΟΝΤΕΛO
ναλυτικότερα, η πρώτη λειτουργία ακούσει στο Αναφορικά με τη δεύτερη δυνατότητα, την επονο-
Αόνομα «MYIVECO» και επιτρέπει στον οδηγό μαζόμενη «MYCOMMUNITY», αυτή φέρνει τον
να ελέγχει την κατάσταση της «υγείας» του οχή- οδηγό σε επικοινωνία με την κοινότητα των οδη-
ματος, να ρυθμίζει και να διαχειρίζεται το σύστημα γών, προκειμένου αυτοί να μπορούν να ανταλλά-
πλοήγησης, να ζητά βοήθεια εάν χρειάζεται, όπως ξουν συμβουλές και να ζητήσουν βοήθεια για την
και συμβουλές για το στιλ οδήγησης, προκειμένου αποφυγή απρογραμμάτιστων στάσεων και καθυ-
να επιτύχει τη βέλτιστη εξοικονόμηση καυσίμου στερήσεων, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με
και να αναβαθμίσει τα επίπεδα ασφάλειας. Συνο- την κυκλοφοριακή συμφόρηση και άλλες διακο-
λικά, το IVECO Driver Pal αναβαθμίσει τη συνδε- πές. Σημαντικό είναι το γεγονός πως η αυτόματη
σιμότητα του Daily, επιτρέποντας την εύκολη πρό- μετάφραση, επιλύει τις δυσκολίες της διαφορετι-
σβαση στις συνδεδεμένες υπηρεσίες «IVECO ON». κής γλώσσας.
Ο κινητήρας των 2,3
λίτρων, υπόσχεται
έως και 6%
χαμηλότερα επίπεδα
κατανάλωσης
καυσίμου, ενώ το
νέο 6άρι χειροκίνητο
κιβώτιο επέτρεψε την
αύξηση της ροπής
έως και κατά 15%.
Νέο κιβώτιο και αναβαθμισμένοι κινητήρες
τεμπούτο στα ανανεωμένο Daily κάνει ένα νέο βώτιο δεν απαιτεί συχνή αλλαγή λαδιού, καθώς
Ν6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που υπόσχεται το σχετικό διάστημα έχει επεκταθεί στα 350.000
αμεσότερες αλλαγές και μια συνολικά καλύτερη χλμ., συμβάλλοντας σε περαιτέρω μείωση του κό-
εμπειρία χειρισμού από τους οδηγούς, οι οποίοι στους συντήρησης και επισκευής έως και κατά 4%.
-σύμφωνα με την εταιρεία- θα το εκτιμήσουν δε- Σε ό,τι αφορά στη γκάμα των κινητήρων, παραμέ-
όντως ιδιαίτερα στις αστικές διανομές. Το νέο κι- νει το F1A μηχανικό σύνολο των 2,3 λτ. με απόδο-
βώτιο αναμένεται να συμβάλλει επίσης στη μεί- ση από 116 έως 156 ίππους, διαθέσιμο με έγκριση
ωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας (TCO). (ομολογοποίηση) ελαφρού και βαρέως τύπου. Κα-
Σημειώνεται, πως οι μηχανικοί της IVECO κατά- τά τα γνωστά, πιο πάνω συναντάμε τον F1C κινη-
φεραν να πραγματοποιήσουν τη σύζευξη του κι- τήρα των 3,0 λίτρων σε εκδόσεις ισχύος από 160
νητήρα των 2,3 λίτρων με τον ίδιο συμπλέκτη με έως 207 ίππων. Σημειώνεται, πως ο κινητήρας των
αυτόν του 3λιτρου κινητήρα, βελτιώνοντας την αν- 2,3 λίτρων, υπόσχεται έως και 6% χαμηλότερα επί-
θεκτικότητα στις πιο δύσκολες αποστολές και αυ- πεδα κατανάλωσης καυσίμου (στον κύκλο WLTP),
ξάνοντας την αντοχή έως και κατά 18%. Το νέο κι- σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέ-
18