Page 18 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 18

ΝΕO ΜΟΝΤΕΛO


            ναλυτικότερα, η πρώτη λειτουργία ακούσει στο  Αναφορικά με τη δεύτερη δυνατότητα, την επονο-
        Αόνομα «MYIVECO» και επιτρέπει στον οδηγό  μαζόμενη  «MYCOMMUNITY»,  αυτή  φέρνει  τον
        να  ελέγχει  την  κατάσταση  της  «υγείας»  του  οχή- οδηγό σε επικοινωνία με την κοινότητα των οδη-
        ματος, να ρυθμίζει και να διαχειρίζεται το σύστημα  γών, προκειμένου αυτοί να μπορούν να ανταλλά-
        πλοήγησης, να ζητά βοήθεια εάν χρειάζεται, όπως  ξουν συμβουλές και να ζητήσουν βοήθεια για την
        και συμβουλές για το στιλ οδήγησης, προκειμένου  αποφυγή  απρογραμμάτιστων  στάσεων  και  καθυ-
        να  επιτύχει  τη  βέλτιστη  εξοικονόμηση  καυσίμου  στερήσεων,  παρέχοντας  πληροφορίες  σχετικά  με

        και να αναβαθμίσει τα επίπεδα ασφάλειας. Συνο- την  κυκλοφοριακή  συμφόρηση  και  άλλες  διακο-
        λικά, το IVECO Driver Pal αναβαθμίσει τη συνδε- πές. Σημαντικό είναι το γεγονός πως η αυτόματη
        σιμότητα του Daily, επιτρέποντας την εύκολη πρό- μετάφραση,  επιλύει  τις  δυσκολίες  της  διαφορετι-
        σβαση στις συνδεδεμένες υπηρεσίες «IVECO ON».  κής γλώσσας.




                                                                                          Ο κινητήρας των 2,3
                                                                                            λίτρων, υπόσχεται
                                                                                                   έως και 6%
                                                                                          χαμηλότερα επίπεδα
                                                                                                 κατανάλωσης
                                                                                             καυσίμου, ενώ το
                                                                                         νέο 6άρι χειροκίνητο
                                                                                         κιβώτιο επέτρεψε την
                                                                                            αύξηση της ροπής
                                                                                            έως και κατά 15%.












        Νέο κιβώτιο και αναβαθμισμένοι κινητήρες

            τεμπούτο στα ανανεωμένο Daily κάνει ένα νέο  βώτιο  δεν  απαιτεί  συχνή  αλλαγή  λαδιού,  καθώς

        Ν6-τάχυτο  μηχανικό  κιβώτιο,  που  υπόσχεται  το  σχετικό  διάστημα  έχει  επεκταθεί  στα  350.000
        αμεσότερες  αλλαγές  και  μια  συνολικά  καλύτερη  χλμ., συμβάλλοντας σε περαιτέρω μείωση του κό-
        εμπειρία  χειρισμού  από  τους  οδηγούς,  οι  οποίοι  στους συντήρησης και επισκευής έως και κατά 4%.
        -σύμφωνα με την εταιρεία- θα το εκτιμήσουν δε- Σε ό,τι αφορά στη γκάμα των κινητήρων, παραμέ-
        όντως ιδιαίτερα στις αστικές διανομές. Το νέο κι- νει το F1A μηχανικό σύνολο των 2,3 λτ. με απόδο-
        βώτιο  αναμένεται  να  συμβάλλει  επίσης  στη  μεί- ση από 116 έως 156 ίππους, διαθέσιμο με έγκριση
        ωση  του  συνολικού  κόστους  ιδιοκτησίας  (TCO).  (ομολογοποίηση) ελαφρού και βαρέως τύπου. Κα-
        Σημειώνεται,  πως  οι  μηχανικοί  της  IVECO  κατά- τά τα γνωστά, πιο πάνω συναντάμε τον F1C κινη-
        φεραν  να  πραγματοποιήσουν  τη  σύζευξη  του  κι- τήρα των 3,0 λίτρων σε εκδόσεις ισχύος από 160
        νητήρα των 2,3 λίτρων με τον ίδιο συμπλέκτη με  έως 207 ίππων. Σημειώνεται, πως ο κινητήρας των

        αυτόν του 3λιτρου κινητήρα, βελτιώνοντας την αν- 2,3 λίτρων, υπόσχεται έως και 6% χαμηλότερα επί-
        θεκτικότητα στις πιο δύσκολες αποστολές και αυ- πεδα κατανάλωσης καυσίμου (στον κύκλο WLTP),
        ξάνοντας την αντοχή έως και κατά 18%. Το νέο κι- σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέ-

                                                            18
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23