Page 21 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 21

ΝΕO ΜΟΝΤΕΛO






















                                                                                              Το νέο VDL Citea
                                                                                   θα λανσαριστεί στην τυπική
                                                                                      έκδοση των 12,2 μέτρων,
                                                                            σε παραλλαγές «Low Floor (LF) και
                                                                          Low Entry (LE) και θα εξοπλίζεται με
                                                                           μπαταρίες χωρητικότητας 490 kWh.


        (LF). Σύμφωνα με την εταιρεία, όλες οι πιο πάνω εκ- Υπενθυμίζεται, τέλος, πως για τη σχεδίαση του χώ-
        δόσεις θα εμφανίζουν αυτονομία 500-600 χλμ. κα- ρου οδήγησης, η ολλανδική εταιρεία πραγματοποί-
        θόλη τη διάρκεια της λειτουργίας τους, ενώ το μόνο  ησε μια έρευνα σε Ευρωπαίους οδηγούς, προκειμέ-
        συγκεκριμένο  τεχνικό  στοιχείο  που  ανακοινώνεται,  νου να καταγράψει τις ανάγκες τους, να διαπιστώσει
        είναι  πως  το  λεωφορείο  των  12,2  μέτρων  θα  εξο- τι λείπει από τα λεωφορεία και να αντιληφθεί ποια εί-
        πλίζεται  με  μπαταρίες  χωρητικότητας  490  kWh.  ναι τα στοιχεία εκείνα που οι επαγγελματίες οδηγοί
        Δίχως  να  γίνεται  αναφορά  σε  νούμερα,  οι  άνθρω- θεωρούν σημαντικά. Ο οδηγός, λοιπόν, θα έχει στη
        ποι της VDL Bus & Coach τονίζουν πως η τοποθέτη- διάθεσή του μια αναβαθμισμένη θέση και πλήθος

        ση των μπαταριών στο πάτωμα, ευνοεί την εσωτερι- αποθηκευτικών  χώρων,  ενώ  βελτιωμένο  θα  είναι
        κή ευρυχωρία, βελτιώνοντας παράλληλα τα οδηγικά  και το τιμόνι, το οποίο θα προσφέρει και περισσότε-
        χαρακτηριστικά  του  νέου  λεωφορείου,  χάρη  στο  ρες ρυθμίσεις. Βελτιωμένες θα είναι και οι συσκευ-
        χαμηλότερο  κέντρο  βάρους.  Σημειώνεται,  ακό- ές  αλληλεπίδρασης  οδη-
        μα, πως τα ενιαία πλευρικά τοιχώματα του λεωφο- γού-οχήματος,  όπως  και                 Δες το VIDEO
        ρείου είναι ελαφρύτερα κατά 15% από τα συμβα- τα συστήματα ασφάλειας.                    σκανάροντας ΕΔΩ
        τικά, γεγονός που συμβάλλει στον περιορισμό του
        συνολικού  βάρους  του  ηλεκτρικού  λεωφορείου.

        Το προηγμένο σύστημα κλιματισμού διαφορετικών
        ζωνών  του  νέου  Citea,  βοηθάει  στον  περιορισμό
        της  κατανάλωσης  ενέργειας,  ενώ  η  στάνταρ  χρή-
        ση διπλών τζαμιών ρίχνει με τη σειρά της την κατα-
        νάλωση  κατά  10%.  Συνολικά,  η  εταιρεία  υπόσχε-
        ται  χαμηλότερα  επίπεδα  κατανάλωσης  κατά  25%
        σε σχέση με το τωρινό μοντέλο, καθώς πέραν των
        προαναφερθέντων  βελτιώσεων,  σε  αυτή  την  κα-
        τεύθυνση κινούνται η νέα ηλεκτρική γραμμή κίνη-
        σης, το αναβαθμισμένο λογισμικό και η προσεγμέ-       Συνολικά, η εταιρεία υπόσχεται χαμηλότερα
                                                              επίπεδα κατανάλωσης κατά 25% σε σχέση με το
        νη  αεροδυναμική  του  επερχόμενου  λεωφορείου.  τωρινό μοντέλο.

                                                            21
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26