Page 3 - weekly_2019_05_13
P. 3
SCOOP Είναι μια νέα πλατφόρμα για όλη τη Mini και τις
Η νέα λέξη-κλειδί στη BMW λέγεται «HAAR».
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ l ΦΗΜΕΣ μικρές BMW του μέλλοντος.
Μελλοντικά μικρομεσαία BMW
Χ1
Αγάπη μου συρρίκνωσα
τη Χ5! Η νέα Χ1 θα
προσανατολίζεται σχεδιαστικά
προς τον πιο μεγάλο αδελφό
της. Οι διαστάσεις
δε θα αλλάξουν πολύ, ενώ
για πρώτη φορά θα
υπάρξει
και iX1 με ηλεκτρική
γραμμή κίνησης.
Τα αδέρφια
Τα αλλάζει όλα στα μικρομεσαία της η BMW
– θα χτίσει πάνω σε νέα πλατφόρμα, η οποία του «Άσου»
«σηκώνει» και plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά.
QB, MFA, FAAR – καταλαβαίνετε τίπο- νόμηση χρημάτων από τη χρήση μεγάλου αριθμού
τα από αυτά ή δυσκολεύεστε όπως όλοι κοινών εξαρτημάτων. Και τα νούμερα της παραγω-
Mμας; Ας τα ξεκαθαρίσουμε λίγο: για να γής είναι όντως τεράστια. Στη VW, για παράδειγ-
κατανοήσει κανείς σήμερα την αυτοκινητοβιομηχα- μα, το 2018, το 60% των 10,83 εκατομμυρίων αυ-
νία πρέπει να «πιάσει» καλά το νόημα που έχουν τοκινήτων που παρήχθησαν, βασίζονταν στην MQB
αυτά τα αρχικά. Αντιστοιχούν σε πλατφόρμες, πχ πλατφόρμα. Μέχρι στιγμής ο όμιλος έχει ρίξει στο
της VW (MQB: το οποίο αφορά οχήματα με το μο- δρόμο 50 εκατομμύρια οχήματα από το Polo έως
τέρ εγκάρσια), της Mercedes (ΜFA ή Modular το Skoda Kodiaq, με βάση αυτό το δάπεδο. Στη
Front Architecture) ή το δάπεδο FAAR της BMW, Mercedes αντίστοιχα είναι περίπου 600.000 αυτο-
το οποίο μεταφράζεται σε FRont ARchitecture). Η κίνητα το χρόνο, αυτά που δίνει η πλατφόρμα των
λέξη «Modular» βλέπουμε ότι είναι επίσης κρίσιμη. μικρομεσαίων από την A-Class έως τη CLA.
Αυτό που πρέπει να εξηγήσουμε είναι ότι, όλα αυ- Tώρα σχεδιάζει και η BMW με έναν αντίστοιχο
τά τα δάπεδα ποντάρουν σε έναν πολύ υψηλό αριθ- τρόπο να ρίξει τα κόστη στην γκάμα των μικρομε-
μό παραγωγής αυτοκινήτων και παρέχουν εξοικο- σαίων της. Η σημερινή Σειρά 1 βασίζεται σε δάπεδο
3
#week_20-19-all.indd 3 10/5/2019 9:28:52 π