Page 9 - weekly_2019_05_13
P. 9

NEA ΔΙΕΘΝΗ

               Στην αναμονή για το νέο R8 e-tron η Audi

                Οι  φήμες  λένε  πως  το  νέο  R8  etron  θα  πα-
               ρουσιαστεί έως το 2022, όμως από τη μεριά της

               Audi υπάρχει μια στάση αναμονής. Ο λόγος εί-
               ναι η εξέλιξη των μπαταριών τα επόμενα χρόνια
               καθώς οι άνθρωποι της Audi αναμένουν αυτή να
               είναι ραγδαία. Προς το παρόν ένα από τα μεγα-
               λύτερα προβλήματα είναι το κόστος που μετακυ-
               λίεται και στον καταναλωτή. Για παράδειγμα, το
               2017 το κόστος ανά kW ήταν στα 114 ευρώ και
               τώρα είναι στα 100 ευρώ/kW, και πάλι όμως το

               συνολικό κόστος είναι μεγάλο. Σε αναμονή λοι-
               πόν εξελίξεων, όχι μόνο για το R8, αλλά για τα
               ηλεκτρικά γενικότερα ως φαίνεται… n


                Στα σκαριά το Peugeot 508 Sport των 360 ίππων

                  Μια πιο σπορ έκδοση του νέου 508 φαίνεται πως  θα στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
                θα λανσάρει η Peugeot με τις πληροφορίες να κά-        Μιλώντας  σχετικά,  το  αφεντικό  της  Peugeot
                νουν λόγο πως αυτό θα βασίζεται πάνω στο 508  Sport δήλωσε: «Eίναι παράδοξο αλλά η πίεση γύ-

                Sport  Engineered  Concept  που  παρουσιάστηκε  ρω από τις εκπομπές ρύπων μας επιτρέπει να ανα-
                στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.                 πτύξουμε ένα 508 επιδόσεων που σε διαφορετι-
                  Το μοντέλο παραγωγής λέγεται πως θα αποκα- κή στιγμή δεν θα το είχαμε καν φανταστεί». Εκτός
                λυφθεί μέσα στο επόμενο έτος και ήδη έχουν έρ- από καινούριο κινητήριο σύνολο, λόγω του πρό-
                θει στο φως μια σειρά από λεπτομέρειες  για το κι- σθετου βάρους του, το 508 Sport θα εξοπλιστεί
                νητήριο σύνολό του. Συγκεκριμένα, μέσα από την  με νέα ανάρτηση αλλά και με μια σειρά από άλλες
                Γαλλία  αναφέρουν  πως  η  ισχύς  θα  πηγάζει  από  αναβαθμίσεις ενώ πολύ πιθανό είναι να «φορέσει»
                έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 110  20άρες ζάντες ώστε να ξεχωρίζει σε σχέση με τις
                ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ σε  απλές εκδόσεις.
                κάθε άξονα απόδοσης 200 ίππων με την συνολική          Τέλος να αναφέρουμε πως η Sport έκδοση θα γί-

                ιπποδύναμη να φτάνει τα 360 άλογα. To παρών θα  νει πιθανότητα διαθέσιμη τόσο στο σεντάν όσο και
                δίνει το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της μάρκας που  στην wagon έκδοση του 508. n























                                                    9 9




          #week_20-19-all.indd   9                                                                                10/5/2019   9:30:10 π
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14