Page 4 - Weekly 2019_05_20
P. 4

Σχεδιασμένο σαν ένα Tiguan Coupe: το αυτοκίνητο
                                  έκανε πρεμιέρα ως concept στη φετινή «Γενεύη»
                                       ως Cupra, αφού εκεί φάνηκαν πιο πολλές οι
                                                              πιθανότητες επιτυχίας.









                       Πραγματικά σπορ:
                        χαμηλή οροφή,
                      φαρδιοί ώμοι αλλά
                      και όπως το έχουμε
                     συνηθίσει, με μεγάλο
                       πορτ-μπαγκάζ 470
                            λίτρων.







              τησης για ρύπους και CO2.                             κτρικά έως τα αυτόνομα μοντέλα.
                Σε  ένα  πολύ  σημαντικό  ποσοστό  πια,  ο  κινητήρας   Mια πιθανή απάντηση ήταν αυτή που έδωσε στον αρ-
              βενζίνης δε μπορεί να βελτιστοποιηθεί περαιτέρω, λέει  χισχεδιαστή Κλάους Μπίσοφ, η ομάδα του:
              μια εσωτερική πηγή από τη VW. Κάποια λίγα γραμμάρια     Τι θα γινόταν αν το Tiguan γινόταν τόσο σπορ, όσο πο-

              CO2 να κοπούν είναι κάτι που γίνεται, αλλά από εκεί και  τέ πριν; Κι εδώ αρχίζουν τα μπερδέματα που συνήθως
              πέρα τόσο οι βενζίνες όσο και τα πετρέλαια έχουν μάλ- κουβαλάει μαζί του ένας τόσο μεγάλος όμιλος. Ήδη
              λον εξαντληθεί. Και να σκεφτεί κανείς ότι η υπέρβαση  από την πρώτη γενιά υπήρχαν σχέδια για ένα Coupe
              των ορίων CO2 θα μεταφράζεται πλέον σε σημαντικό  Tiguan. Aυτό δεν προχώρησε για πολλούς λόγους αλ-
              πρόστιμο για κάθε Tiguan. Επίσης, η νέα Euro 7 νόρμα  λά και επειδή οι «στρατηγοί» στο Βόλφσμπουργκ απο-
              ρύπων θα σημαίνει μπόλικη δουλειά για να βγαίνουν  φάσισαν να δώσουν ένα δυνατό ξεκίνημα στη θυγατρι-
              τόσο καθαρά τα καυσαέρια αλλά και αυξημένες τιμές  κή της SEAT, τη μάρκα Cupra – κι έτσι το αυτοκίνητο θα
              – γενική εκτίμηση είναι τα 3.000 ευρώ για κάθε όχη- έρθει στην αγορά ως Cupra Formentor.
              μα. Ταυτόχρονα θα μειωθούν τα κόστη για τις μπαταρί-    H σχεδιαστική ομάδα όμως καλλιέργησε κι άλλο την
              ες χάρη και στα ηλεκτρικά της οικογένεια ID τα οποία  ιδέα και την αισθητική γλώσσα με τα φαρδιά φτερά και

              θα πολλαπλασιάζονται. Από αυτά, το ID. Crozz του 2020  το «κατηφορικό» τελείωμα της οροφής πίσω – και κά-
              θα είναι ο βασικότερος αντίπαλος για το νέο Tiguan.   πως έτσι το νέο Tiguan είναι –σχεδόν- έτοιμο. Καθώς
                Προς  τα  πού  θα  πάει  η  βαλίτσα  με  το  δημοφιλές  σε αυτά θα πρέπει να προστεθεί ένα πρόσωπο «VW»,
              crossover λοιπόν; Σημαντική απόφαση, διότι αυτό το  εμπνευσμένο από τα νέα ηλεκτρικά της εταιρείας. Και
              μοντέλο, φέρνει άφθονο ρευστό στα ταμεία της φίρμας.  το χαμηλό, επίπεδο πίσω άκρο του Cupra, το Tiguan
              Η λογική της χρήσης τεχνολογίας με προέλευση κατά  το δανείζεται με ευκολία, διότι και στο μέλλον, εκτός
              βάση από το Golf, σε ένα σημαντικά ακριβότερο αυτο- από το κανονικό μοντέλο των περίπου 4,5 μέτρων θα
              κίνητο όμως, έχει εξασφαλίσει πρωτοφανή περιθώρια  υπάρχει και η κατά 25 πόντους πιο μακριά εκδοχή, το

              κέρδους. Κι αυτά είναι χρήματα για τα οποία καίγεται ο  Allspace.
              όμιλος για να τα ρίξει σε νέες τεχνολογίες, από τα ηλε-  Aς περάσουμε όμως στο τεχνικό σκέλος. Κατ’αρχήν,

               RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                                                    4




          #week_all-21-19.indd   4                                                                                17/5/2019   1:43:19
   1   2   3   4   5   6   7   8   9