Page 5 - Weekly 2019_05_20
P. 5

Όλες οι εκδόσεις θα είναι υβριδικές. H VW έχει
                               δείξει ήδη την τεχνολογία και έχει αναφέρει ότι θα
                                             υιοθετήσει και ηλεκτρικό δίκτυο 48V.


               το Tiguan θα βασιστεί στην πλατφόρμα MQB, πάνω  μοντέλο Tiguan R (η τρέχουσα γενιά θα το αποκτήσει το

               στην οποία χτίζονται όλα τα μοντέλα από το Polo έως  φθινόπωρο) θα ανέβει μάλιστα πάνω από τους 350 ίπ-
               το Skoda Kodiaq. Το δάπεδο αυτό, θα εξελιχτεί χάρη  πους. Θα υπάρχουν και plug-in υβριδικές εκδόσεις, με
               στο νέο, όγδοο Golf και θα είναι πλήρως έτοιμο για το  φόρτιση από πρίζα δηλαδή και εύρος ισχύος από 170
               μέλλον. Δε θα είναι εντελώς νέες οι τεχνολογίες, αλλά  έως 250 ίππους.
               εξελιγμένες και πολύ πιο συναρπαστικές, ειδικά σε ό,τι   Και στο εσωτερικό όμως η VW ετοιμάζεται να πυρο-
               αφορά τα ηλεκτρονικά. «Ανακαλύπτουμε νέα εδάφη  δοτήσει μια επανάσταση. Όντως τη βάση που θα είναι
               κατά την εξέλιξη» μας λένε μέσα από τον όμιλο. Αρχι- το ψηφιακό κόκπιτ την γνωρίζουμε από το πρόσφατο
               κά, υπάρχει ένα δίκτυο CAN (Controller Area Network)  λίφτινγκ του Passat και θα είναι η πρώτη φορά που θα

               το οποίο δικτυώνει όλο το αυτοκίνητο, την επικοινωνία,  αλλάξει τόσο ριζικά ο τρόπος χειρισμού στο SUV μο-
               για παράδειγμα, ανάμεσα σε ESP και κινητήρα, η οποία  ντέλο. Σχεδόν δε θα υπάρχουν διακόπτες (πλην εκεί-
               δε θα γίνεται μέσω ανεξάρτητων μονάδων ελέγχου.       νων που επιβάλλει ο νόμος), οι οθόνες θα είναι τερά-
                 Και κάπως έτσι μπαίνουν οι βάσεις και για αυτόνομη  στιες και θα υπάρχει και έξυπνο σύστημα φωνητικών
               κίνηση, επιπέδου 4. Ο οδηγός θα μπορεί, αν ο νόμος  εντολών.
               το επιτρέπει έως τότε, να αφήνει στον υπολογιστή τον   Εκεί που η VW θέλει να κάνει την… προσπέραση είναι
               έλεγχο του οχήματος σε μεγάλες διαδρομές και να θε- ο τομέας του Augmented Reality (επαυξημένη πραγ-
               ωρηθεί ο ίδιος σχεδόν επιβάτης. Την τρέχουσα περίοδο  ματικότητα στα Ελληνικά). Τα νέα Head-up displays θα
               βλέπετε είναι όλοι βέβαιοι ότι, όταν έρθει το νέο Tiguan  προβάλουν πληροφορίες στο δρόμο, όπως ενδείξεις
               όχι μόνο θα είναι τεχνικά έτοιμο για Level 4 αλλά και  του navigation. Γενικά, ολόκληρο το παρμπρίζ θα μπο-

               νομικά κατοχυρωμένο. Μάλιστα οι δοκιμές που γίνο- ρεί να χρησιμεύσει σαν επιφάνεια προβολής. Καλώς
               νται αυτήν την στιγμή στη Γερμανία, σε δημόσιο δρόμο  ήλθες μέλλον λοιπόν! n
               από τη VW, δείχνουν ακριβώς αυτό.
                 Η νέα βάση των ηλεκτρονικών εξυπηρετεί όμως και      Η άποψή μας
               τους μηχανικούς των κινητήρων. Όλα τα σύνολα θα          Το Tiguan δείχνει για ποιο λόγο είναι τρελαμέ-
               έχουν ενίσχυση με mild-hybrid μονάδες και οι βενζι-    νη η αυτοκινητοβιομηχανία αυτήν την περίοδο:
               νοκινητήρες θα γίνουν οικονομικοί σαν ντίζελ, με τους   τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα είναι μεν κάτι πολύ με-
               δεύτερους να γίνονται τόσο καθαροί όσο οι πρώτοι.      γάλο, αλλά πρέπει να δούμε τι θα απογίνει και με

               Ταυτόχρονα θα υπάρξει αύξηση στην ισχύ. Το κορυφαίο    τα κλασσικά best-sellers. Θα γίνει μια μεγάλη με-
                                                                      τάλλαξη. Απαραιτήτως.


















 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                    5




          #week_all-21-19.indd   5                                                                                17/5/2019   1:43:24
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10