Page 4 - Weekly 2019_06_03
P. 4

Στο εσωτερικό η εικόνα δε                                H τετρακίνηση θα συνεχίσει
                  θα θυμίζει σε τίποτα τις τωρι-                          φυσικά να παρέχεται, αν και σε
                νές Mercedes. Από την A-Class                             συγκεκριμένες εκδόσεις, παρέ-
                (φωτ.) θα προέλθει –και θα εξε-                          χοντας έξτρα αυτοπεποίθηση και
                    λιχτεί- το σύστημα MBUX.                                   σιγουριά σε κακό καιρό.





                        ΣΥΜΠΑΓΗΣ
                      ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ


                       Tόσο έξω όσο και μέσα οι
                       διαστάσεις της C-Class θα
                     μεταβληθούν μέσα σε περιθώρια
                    χιλιοστών. Το επίπεδο των χώρων
                      για επιβάτες αλλά και το πορτ-
                    μπαγκάζ (έως 1.510 λτ. στο στέισον
                    μοντέλο) θα μείνει σχεδόν ίδιο με                                         Χωρίς ακρότητες: Οπτικά,
                          τις σημερινές τιμές.                             θα υπάρχουν μόνο προσεκτικοί νεωτερισμοί.


                                             της  κατανάλωσης  και  mail του ή να δει τηλεόραση. Αυτό θα επιτρέπεται έως τα
                                          βελτίωση των επιδόσεων.  130 χλμ./ώρα (την ώρα που η Audi έχει αντίστοιχα σχέδια
               Ένα e-Boost περίπου 100 Nm θα μπορεί να δώσει έξ- αλλά μέχρι τα 60 χλμ./ώρα) και θεωρητικά, σε απόσταση,
               τρα ζωντάνια ακόμα και στις βασικές τετρακύλινδρες  για εκατοντάδες χιλιόμετρα.
               εκδόσεις, βοηθώντας ταυτόχρονα την τήρηση των προ-     Σας ακούγονται συντηρητικά όλα αυτά; Τότε η σχεδια-
               διαγραφών ρύπων και για το μέλλον.                    στική ομάδα του Γκόρντεν Βάγκενερ έχει ετοιμάσει κά-
                 Παρόλο που όλες οι γραμμές κίνησης θα πρέπει, λό- τι για εσάς. Αυτό αφορά στο εσωτερικό, όπου η αλλαγή
               γω της ηλεκτρικής βοήθειας, να ρυθμιστούν εκ νέου,  θα είναι πολύ πιο μεγάλη από ότι εξωτερικά και έχει ως

               για την ανάρτηση ένα «απλό» ραφινάρισμα θα είναι αρ- στόχο να επισκιάσει την Tesla. H κεντρική κονσόλα θα
               κετό. Όντως, η σημερινή C-Class πείθει με την ισορ- κυριαρχείται από ένα μάλλον θηριώδες μόνιτορ αφής.
               ροπία της ανάμεσα σε άνεση και ευελιξία, ωστόσο στο  Σε αυτό θα προστεθεί και η πιο εξελιγμένη εκδοχή του
               άμεσο μέλλον το μοντέλο θα είναι ακόμα καλύτερο, ει- συστήματος φωνητικών εντολών με το κλασικό «Hey
               δικά στην απόσβεση. Στόχος είναι να κλείσει κι άλλο  Mercedes!» η οποία θα καταστήσει περιττούς τους πε-
               ο κλοιός γύρω από τη «στριφτερή» BMW Σειρά 3. Και  ρισσότερους από τους υπόλοιπους διακόπτες.
               αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η    Μπορεί αυτό να φέρει «πονοκέφαλο» στην Tesla; Πι-

               Mercedes  θα  διατηρήσει  την  αερανάρτηση,  στοιχείο  θανώς. Σε κάθε περίπτωση, ο ανταγωνισμός, η BMW
               μοναδικότητας στη μεσαία κλάση. Και ειδικά για τη στέ- Σειρά 3 και το Audi A4, θα ζουν αμέριμνα στο λεγόμε-
               ισον βάγκον έκδοση την οποία βλέπουμε εδώ, αυτό θα  νο «Παλαιό Κόσμο». n
               είναι μια επένδυση η οποία σίγουρα αξίζει.
                 Ως πρώτο μοντέλο μετά την S-Class, η C-Class θα απο-  Η άποψή μας
               κτήσει (προφανώς και από τη λίγο μεγαλύτερη E-Class) τη   Η νέα ΒΜW Σειρά 3 φάνηκε μάλλον ιδιαίτερα
               νέα γενιά των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Μελλοντικά      συντηρητική, όπως και το πρόσφατα
               το επίπεδο αυτονομίας θα είναι Επιπέδου 3 και αυτό για   ανανεωμένο Αudi A4. Aντιθέτως, η Mercedes
               τον αυτοκινητόδρομο σημαίνει τα εξής: σε συγκεκριμένες   δείχνει να παίρνει ένα ρίσκο, ειδικά σε ό,τι
               θα αναλαμβάνει τον έλεγχο ο υπολογιστής. Ο οδηγός θα   αφορά το εσωτερικό, σε προσπάθεια να ζυγίσει
                                                                      καλά το σπαγγάτο ανάμεσα στον «παλιό Κόσμο»
               μπορεί τότε να διαβάσει ένα βιβλίο, να απαντήσει στα e-  και τον καινούριο, στο στιλ τις Tesla.



     RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                                                    4




          #week_23-19.indd   4                                                                                   31/5/2019   12:49:52
   1   2   3   4   5   6   7   8   9