Page 7 - Weekly 2019_06_03
P. 7

Η πρώτη γενιά του Audi TT παρουσιάστηκε το 1998 και
                          αμέσως τάραξε τα νερά με τη σχεδίασή του. 30 χρόνια μετά,
                               φαίνεται πως το TT θα γίνει ένα future classic μοντέλο.


               Τέλος το Αudi TT                                      έδαφος. Φυσικά, αυτό θα πατάει στην ηλεκτρική

                                                                     MEB πλατφόρμα του ομίλου που χρησιμοποιεί το
                Σύμφωνα με δηλώσεις ενός υψηλόβαθμου στε-            ID, όμως η ισχύς των ηλεκτροκινητήρων του θα

               λέχους της Audi, τον κ. Bram Schot, το εμβλη-         είναι αυξημένη, προκειμένου να συνάδει με τον
               ματικό TT αποτελεί πλέον παρελθόν για τη μάρ-         χαρακτήρα του μοντέλου. Τέλος, να σημειώσου-
               κα. Τι θα τοποθετηθεί τώρα στη θέση του; Φήμες        με πως δεν έχει αποφασιστεί πότε θα συμβεί αυ-
               λένε  για  ένα  ηλεκτρικό  αυτοκίνητο,  στις  γραμ-   τό, όμως το ένστικτό μας λέει πως θα έχουμε σύ-
               μές του TT, όμως με αυξημένη απόσταση από το          ντομα εξελίξεις.


                      Δεν θα υπάρξει
                      διάδοχος για το
                      Audi TT (φωτό),
                       όπως δείχνουν
                    τα πράγματα, που
                     σημαίνει πως το
                    υπάρχον μοντέλο
                   έχει τη δυνατότητα
                   να γίνει ένα future
                              classic.


               «Τριγμούς» για τον CEO της BMW



                                                                     Krueger, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία. Σήμερα, τέσ-
                                                                     σερα χρόνια μετά η αμφισβήτηση προς το πρόσω-
                                                                     πό του είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Αυτό τουλάχι-
                                                                     στον αναφέρουν σε δημοσιεύματά τους, μεγάλα

                                                                     μέσα  του  εξωτερικού.  Συγκεκριμένα,  ορισμένα
                                                                     μέλη  του  εποπτικού  συμβουλίου  αμφισβητούν
                                                                     εάν  ο  Krueger  είναι  το  σωστό  πρόσωπο  για  να
                                                                     ηγηθεί.  Τα  αποδεδειγμένα  μειωμένα  κέρδη  της
                                                                     BMW αλλά και η αρνητική πορεία που έχει η τιμή
                                                                     της μετοχής, είναι δύο βασικοί παράγοντες που
                                                                     έχουν δυσαρεστήσει αρκετούς εντός της BMW.
                                                                     Παράλληλα υποστηρίζεται πως το επιφυλακτικό

                                                                     στυλ ηγεσίας που έχει υιοθετήσει, έχει απασχο-
                Το Μάιο του 2015 ο Norbert Reithofer παραιτή- λήσει αλλά και αναστατώσει τους ίδιους ανθρώ-
               θηκε από τη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου  πους αυξάνοντας τους «τριγμούς στην καρέκλα»
               της BMW, ανοίγοντας έτσι το δρόμο στον Harald  του ισχυρού άντρα.

 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                    7




          #week_23-19.indd   7                                                                                   31/5/2019   12:50:03
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12