Page 14 - Weekly 2019_06_10
P. 14

NONPAPER                                                                               Κοινοποίηση





                 *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                    Σχόλια


               Πόσο «φθηνό» είναι τελικά το φθηνό



               ελαστικό;







              Ένα φθηνό κινέζικο
              ελαστικό, του οποίου
              η «4άδα» βγαίνει

              περίπου 50 ευρώ
              φθηνότερη από εκείνη
              ενός επώνυμου,

              φρενάρει 3 μέτρα πιο
              μακριά. Αξίζει τελικά

              η «τσιγκουνιά» στα
              ελαστικά;



                     ίναι μαύρα και στρογγυλά, αλλά δεν είναι όλα  σε 26,04 μέτρα στο στεγνό και σε 27,26 μ. στο βρεγ-
                     τα ελαστικά ίδια. Λογικό άλλωστε, αφού όπως  μένο.  Οι  αντίστοιχες  επιδόσεις  του  κινέζικου  ήταν
               Εσε κάθε προϊόν έτσι και κάθε ελαστικό έχει τα  28,44 και 30,22 μ. ήτοι 2 και 3 μέτρα αντίστοιχα πε-
               δικά του χαρακτηριστικά απόδοσης και συγκεκριμένο  ρισσότερο φρενάρισμα.
               κόστος. Κανείς δεν είναι κλέφτης. Πέρα από ένα μικρό   Όταν 50 πόντοι είναι αρκετοί για να γλιτώσεις ένα
               ποσοστό ονόματος που πληρώνεις για επώνυμα ελα- τρακάρισμα του μπροστινού μέρους στην καλύτερη
               στικά υπάρχει το δεδομένο κόστος, το οποίο πέρα από  περίπτωση και τον τραυματισμό ή και τον θάνατο ενός

               τα υλικά περιλαμβάνει την έρευνα και την εξέλιξη.     ανθρώπου στα 2 και 3 μέτρα διαφοράς, τι παίζει;
                  Στην τελευταία δοκιμή ελαστικών, που πραγματο-      Γλύτωσες 50 ευρώ στην αρχική επιλογή και όταν
               ποιήσαμε, περιλάβαμε και ένα κινέζικο ελαστικό Hifly  χρειαστεί να φρενάρεις ξαφνικά και θα πέσεις στον
               HF201, η τιμή του οποίου είναι περίπου στα 46 ευρώ  μπροστινό  ή  σε  άλλο  αντικείμενο/ζώο,  θα  στοιχίσει
               το ένα. Το καλύτερο στο φρενάρισμα, αλλά και στο Elk  2.000 και 3.000 ευρώ (μάσκα, φανάρια καπό, προφυ-
               Test, ήταν το «επώνυμο» Dunlop Sport Bluresponse  λακτήρας, βαψίματα).
               με τιμή τεμαχίου στα 59 ευρώ. Το όφελος από την επι-   Για να μην πούμε για το κράτημα μιας και με το κι-
               λογή του φθηνού κινέζικου είναι δηλαδή 4χ13 = 52  νέζικο το ίδιο αυτοκίνητο έβγαλε το ELK TEST με 71
               ευρώ.                                                 χλμ./ώρα (68 στο βρεγμένο), ενώ το Dunlop κατάφε-
                 Όμως με το Dunlop φρενάραμε από τα 80 χλμ./ώρα  ρε 73 χλμ./ώρα (70 στο βρεγμένο).



     NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER

                                                                                   14




          #week_-24-19.indd   14                                                                                  7/6/2019   12:07:36
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19