Page 17 - Weekly 2019_06_10
P. 17

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

                      ριν λίγο διάστημα η BMW παρουσίασε επί- ρικό ενδιαφέρον, ο 1.500άρης των 140 ίππων της
                      σημα τη νέα Σειρά 1 και την ανανεωμένη X1.  Σειρά 1.
               Π Ας επικεντρωθούμε λίγο στους κινητήρες               Επίσης, σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές των
               των δύο μοντέλων, πέρα από τα προφανή τους, δη- δύο μοντέλων, η X1 από εκεί που είχε 3 κινητήρες
               λαδή την κίνηση στον μπροστινό άξονα για τη Σειρά  βενζίνης  (sDrive18i,  sDrive20i,  xDrive25i)  τώρα
               1 και την plug-in έκδοση της X1.                      έχει μόνο μία, ενώ η Σειρά 1 από 4 κινητήρες βεν-
                 Πιο αναλυτικά, η νέα Σειρά 1 -ως βενζινοκίνητη  ζίνης (118i, 120i, 125i, M140i) τώρα έχει μόνο 2.
               η οποία ενδιαφέρει περισσότερο στις πωλήσεις           Το  περίεργο  μάλιστα  είναι  ότι  αν  και  βασίζεται

               λιανικής- διατίθεται στην έκδοση 118i με κινητή- στην ίδια πλατφόρμα με το Mini Couper, αυτή έχει
               ρα 1.500 κυβικών και 140 PS, καθώς και στην  μικρότερη γκάμα βενζινοκινητήρων.
               Μ135i  xDrive  με  κινητήρα  2.000  κυβικών  και       Αφήνοντας τώρα τον οικογενειακό ανταγωνισμό
               306 ίππων. Η δε ανανεωμένη X1 έχει την έκδοση  και περνώντας στους άμεσους αντιπάλους, δηλαδή
               xDrive25i με 2λιτρο κινητήρα 230 ίππων και μία  τα Mercedes A-Class/GLΑ και Audi A3/Q3, παρα-
               plug-in ηλεκτρική, την xDrive25e. Αυτή συνδυά- τηρούμε πως οι «συντοπίτες» διαθέτουν μεγαλύτε-
               ζει ένα 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 125 ίππων με  ρη γκάμα κινητήρων βενζίνης (τουλάχιστον στα χα-
               έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων και θα είναι δια- μηλές ιπποδυνάμεις που είναι αυτές που τραβάνε
               θέσιμη από το Μάρτιο του 2020.                        το ελληνικό κοινό.
                 Βλέπουμε δηλαδή, ότι και από τα δύο μοντέλα,         Από την άλλη, βέβαια, να τονίσουμε πως η γκάμα

               ένας μόνο ουσιαστικά βενζινοκινητήρας έχει εμπο- των κινητήρων diesel και στις δύο περιπτώσεις εί-
                                                                     ναι πλήρης και χωρίς κανένα κενό. Αυτό σημαίνει
                                                                       ότι όσοι αναζητούν ένα company car ή κάνουν
                                                                             πολλά χιλιόμετρα ετησίως δεν θα προβλη-

                                                                                      ματιστούν. n






















               Τι γίνεται όμως με τους πελάτες της λιανικής, όπου όπως δείχνουν τα στατι-

                    στικά στοιχεία προτιμούν σε ποσοστό 75 % τους κινητήρες βενζίνης;

                Εσείς καλύπτεστε από τη γκάμα των κινητήρων βενζίνης των νέων Σειρά 1

                                 και Χ1 ή θα περιμένετε μήπως αυτή εμπλουτιστεί;




 NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER

                                                    17




          #week_-24-19.indd   17                                                                                  7/6/2019   12:07:45
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22