Page 5 - Weekly 2019_07_08
P. 5

ΠΡΩΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ                          Premium
                                                                                  Μικροµεσαία



                                                                                                        Με αρκετό
                                                                                                        από 3άρα:
                                                                                                        καλή
                                                                                                        ποιότητα και
                                                                                                        κορυφαία
                                                                                                        δικτύωση.

                                                                                                     Τιμές, τεχνικά,
                                                                                                      περισσότερα
                                                                                                         αρθρα



















               BMW


               ΣΕΙΡΑ 1




                 ΝΤΙΖΑΙΝ
                 Τα  χρόνια  της  τρέλας  έχουν  πε-
               ράσει! Τουλάχιστον για τη BMW και τη
               Mercedes. Aμφότερες ψάχνουν για πιο ισορ-             ζουν πλέον σημαντικά πιο πολύ, αφού με τη στρο-

               ροπημένα  σχήματα  και  έχουν  μεγάλα  βήματα  φή στην προσθιοκίνηση απέκτησε και η BMW πα-
               προς τη mainstream κατεύθυνση. Έντονα πλαϊνά  ραπλήσιες αναλογίες με τον ανταγωνισμό της.
               νεύρα, όπως στις προηγούμενες γενιές της Σει-
               ράς 1 ή ένα σύνολο από έντονες ακμές και γω-           ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΟΙ ΧΩΡΟΙ
               νίες, όπως στην περασμένη A-Class; Αυτά είναι          Η μέχρι τώρα πρώτη μας επαφή με τη νέα γενιά
               πια στο παρελθόν. Η εικόνα είναι εντελώς διαφο- της Σειράς 1 (AutoΤρίτη, 14/2019) έχει δείξει ότι,
               ρετική για την Audi, το τωρινό Α3 της οποίας θα  η αλλαγή της δομής του πλαισίου έχει ευνοήσει
               περάσει στην ιστορία μάλλον σαν η γενιά του…  το επίπεδο των χώρων. Σαν αίσθηση, πριν κάνου-
               χασμουρητού. Βέβαια, με την παρουσία του αρ- με δηλαδή τις κλασσικές μετρήσεις μας, η Σει-

               χισχεδιαστή Μαρκ Λίχτε, αυτό θα αλλάξει. Το νέο  ρά 1 φαίνεται να είναι στην ίδια βαθμίδα με τους
               μοντέλο αναμένεται σαφώς πιο εξωστρεφές σχε- αντιπάλους της. Δεν πρόκειται για έκπληξη, αφού
               διαστικά, πιο μοντέρνο και πιο δυναμικό – κι ας  το μήκος στα 4,32 μ. και το μεταξόνιο στα 2,67 μ.
               διχάσουν οι γραμμές του λίγο περισσότερο από  φέρνουν το νέο μοντέλο πολύ κοντά στον αντα-
               ότι της Mercedes ή της BMW.                           γωνισμό σε ό,τι αφορά τις βασικές διαστάσεις. Η
                 Κρίσιμο επίσης ότι, οι τρεις μονομάχοι θα μοιά- A-Class είναι στα 4,41 μ. μήκους και 2,73 μ. με-



                                                    5 5




          #week-28-19.indd   5                                                                                    5/7/2019   1:38:34
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10