Page 11 - Weekly 2019_07_29
P. 11
NEA ΑΓΩΝΕΣ
l H RACING ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
F1: Υπό εξέλιξη το μονοθέσιο
του 2021
Με φουλ ρυθμό προχωρά η αλλαγή των H ακριβής εικόνα του επόμενου αυτοκινήτου
κανονισμών για το πρωτάθλημα Formula 1 της της Formula 1 δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.
περιόδου 2020-21. Τον Οκτώβριο οι αλλαγές θα πάρουν επίσημο
χαρακτήρα.
Οσχεδιασμός των μονοθεσίων για το 2021 ανα- ανταγωνισμού.
μένεται να είναι διαφορετικός από τα οχήματα που Εκτός από τις ριζοσπαστικές αεροδυναμικές αλ-
βρίσκονται αυτή τη στιγμή. Το νέο concept σχεδί- λαγές, η F1 θα προσθέσει ζάντες 18 ιντσών για τη
ασης θα επικεντρωθεί στη βελτίωση της κάθετης σεζόν του 2021 και η Pirelli θα είναι υπεύθυνη για
δύναμης, ενώ για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της F1 την ανάπτυξη νέων ελαστικών. Τέλος σύμφωνα με
θα υιοθετηθούν απλουστευμένες εμπρός και πίσω τον επικεφαλής τεχνικό μονοθεσίων της FIA, Νι-
πτέρυγες. Λέγεται πως το σκεπτικό αυτό θα βοη- κόλα Τομπάζη ένα ακόμα στοιχείο που χρειάζεται
θήσει τα μονοθέσια να ακολουθήσει το ένα το άλ- βελτίωση είναι η σχεδίαση της εμπρός πτέρυγας.
λο κατά τη διάρκεια των αγώνων, προκειμένου τα Εξίσου σημαντική μοιάζει η πρόθεση της Ομοσπον-
Grand Prix να αποκτήσουν μεγαλύτερο σασπένς δίας να μειώσει την παρουσία των ηλεκτρονικών
κατά τη διεξαγωγή τους. στο αυτοκίνητο και των βοηθημάτων προς τον οδη-
Τα τρέχοντα μονοθέσια της F1 χάνουν περίπου γό.
το 45% της κάθετης δύναμης όταν το ένα ακολου- Όπως και να έχει αυτά δεν είναι τα τελικά σχέ-
θεί το άλλο. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, δια, τα οποία θα ανακοινωθούν με κάθε επισημότη-
θεωρείται ότι θα χάσουν μόνο ένα ποσοστό μετα- τα τον προσεχή Οκτώβρη.
ξύ 5% και 10%. Παράλληλα οι αλλαγές στους κα-
νονισμούς ενδέχεται να περιλαμβάνουν τη χρήση
περισσοτέρων τυποποιημένων εξαρτημάτων κίνη-
ση που επίσης θα αποσκοπήσει, στην αύξηση του
11