Page 14 - Weekly 2019_07_29
P. 14

NEA ΔΙΕΘΝΗ







           Ελαφριά ανανέωση για το Mazda 2





           Η Mazda προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου της μικρού

           προσφέροντάς του νέα εμφάνιση και πλουσιότερο τεχνολογικό εξοπλισμό.
























                 την παρουσίαση του ανανεωμένου Mazda2  να LED φωτιστικά σώ-
                 για την αγορά της Ιαπωνίας προχώρησε η  ματα,            συνδεσιμότη-
           Σφίρμα,  ανακοινώνοντας  παράλληλα  πως  τα με Apple CarPlay και

           έχουν ξεκινήσει ήδη οι προ-παραγγελίες. Όσον  Αndroid Auto, G-Vectoring
           αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση, o πρόβο- Control  Plus  για  μεγαλύτερη
           λος είναι σημαντικά διαφοροποιημένος καθώς τα  πρόσφυση, κ.α..
           φανάρια έχουν μεγαλώσει και ακουμπούν πλέον            Τέλος, η παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτε-
           πάνω στην νέα γρίλια που διατηρεί το ίδιο μέγε- λείται από τον 1.500άρη SkyActiv-G στην βενζίνη
           θος, αλλά μοιάζει πλέον περισσότερο στο μεγα- και τον 1.800άρη SkyActiv-D σε δικίνητες και τε-
           λύτερο Mazda3. Επίσης, ανασχεδιασμένος είναι  τρακίνητες  εκδόσεις  με  μηχανικό  ή  αυτόματο  κι-
           ο μπροστινός προφυλακτήρας πάνω στον οποίο  βώτιο. Σημειώνουμε πως όταν το μοντέλο λανσα-
           ενσωματώνονται δύο λεπτά φώτα LED σε οριζό- ριστεί στην Ευρώπη είναι πολύ πιθανόν η παλέτα
           ντια διάταξη αντικαθιστώντας τα στρογγυλά φώτα  των μοτέρ να είναι ελαφρώς διαφοροποιημένη, ει-

           ομίχλης του τρέχοντος μοντέλου.                       δικά σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή στο πετρέ-
            Συνεχίζοντας με τις αλλαγές η Mazda κάνει λό- λαιο, αφού στην ευρωπαϊκή αγορά υπάρχει η επι-
           γο για βελτίωση στον τομέα NVΗ, χάρη στη βελτί- λογή του 1.500άρη turbo diesel κινητήρα ισχύος
           ωση τόσο των καθισμάτων όσο και της ανάρτησης,  105 ίππων.
           ενώ  πλουσιότερος  είναι  εξοπλισμός  άνεσης  και      Το  ανανεωμένο  Mazda2  τιμάται  από  1,544,400
           ασφάλειας μιας και μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται  γιεν  (12.730  ευρώ)  έως  2,619,000  γιεν  (21.588
           πλέον Radar Cruise Control με λειτουργία Stop &  ευρώ) στην ιαπωνική αγορά, ενώ το πέρασμά του
           Go, σύστημα διατήρησης λωρίδας, προσαρμοζόμε- στην Ευρώπη αναμένεται στα μέσα του 2020.



                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19