Page 5 - Weekly 2019_08_12
P. 5

SCOOP

                                                      l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ

                     Aυτή είναι η εκτίμησή μας για την EQA: ένα ηλεκτρικό μοντέλο
                        ανάμεσα σε A-Class και GLA και φυσικά με ρόλο μικρού
                                        αδελφού έναντι της GLC.


           σημαντικά πιο μαλακή σε ρυθμίσεις αλλά είναι πο- χουν  σκέψεις  για  μια  AMG  GLA  55  EQ  Power
           λύ πιο ισορροπημένη και έχει μεγαλύτερα αποθέ- +. Εδώ η ιδέα είναι να ανέβει το ηλεκτρικό μο-

           ματα άνεσης. Φυσικά και η GLA δεν πρόκειται να  τέρ στους 230 ίππους, να δίνει κίνηση στον πίσω
           γίνει ξαφνικά άνετη σαν… πολυθρόνα, απλώς θα  άξονα και να ανεβάζει τη συνολική δύναμη στο
           πάψει σίγουρα να ενοχλεί με το παραμικρό πετρα- απίστευτο επίπεδο των 640 ίππων.
           δάκι που θα συναντά στην άσφαλτο.
            Υπάρχει κι άλλο πλεονέκτημα όμως που φέρνει η             Η νέα μικρομεσαία πλατφόρμα της
           νέα πλατφόρμα: επειδή ο τότε υπεύθυνος εξέλιξης              Mercedes είναι έτοιμη να δεχτεί
           και σημερινός πρόεδρος της Daimler, ο Όλα Κελέ-          οποιαδήποτε γραμμή κίνησης – από το
           νιους, είχε προβλέψει τις αλλαγές που θα γίνονταν

           στο χώρο της αυτοκίνησης, το νέο δάπεδο μπορεί        κλασσικό μοτέρ εσωτερικής καύσης έως, το
           να υιοθετήσει οποιαδήποτε γραμμή κίνησης, από τα                αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.
           mild-hybrid έως τα plug-in και από την ηλεκτροκί-
           νηση μέχρι την υδρογονοκίνηση (fuel cells).            Ας  περάσουμε  όμως  στα  ηλεκτρικά  μοντέλα,
            Aς ξεκινήσουμε όμως με τα σύνολα εσωτερι- αφού η GLA θα υπάρχει και με αμιγώς ηλεκτρική
           κής καύσης. Εδώ η GLA θα έχει στη διάθεσή της  γραμμή κίνησης.
           όλα  τα  σύνολα  βενζίνης  και  ντίζελ  που  γνωρί-    Ας έρθουμε όμως λίγο και στα ηλεκτρικά μο-
           ζουμε από την A-Class. Αυτό σημαίνει εκδόσεις  ντέλα.  Βλέπετε,  η  GLA  θα  είναι  διαθέσιμη  και
           βενζίνης από 109 ίππους (GLA 160) έως 421 ίπ- αποκλειστικά με μπαταρία, με μικρές εξωτερικές
           πους  (GLA  45  S).  Για  τους  ντίζελ  το  αντίστοιχο  διαφοροποιήσεις και φυσικά με το όνομα EQA.

           πλαίσιο θα ανοίγει με την GLA 180 d των 116 ίπ- Aπό το όνομα και μόνο καταλαβαίνει κανείς την
           πων και θα φτάνει στη GLA 220 d των 190 ίππων.  πρόθεση να μπει αυτό το όχημα ανάμεσα στην
           Επιπλέον θα υπάρχει μια plug-in υβριδική έκδο- Α-Class και τη GLΑ, ως μικρότερο αδερφάκι της
           ση στην οποία η Mercedes θα συνδυάζει το βεν- GLC.  Oι  μέχρι  τώρα  πληροφορίες  αναφέρουν
           ζινοκινητήρα  των  1,33  λίτρων  με  ένα  ηλεκτρι- ότι, θα υπάρχουν δύο εκδοχές ισχύος με 204 ίπ-
           κό μοτέρ 102 ίππων. Αυτό, μαζί με μια μπαταρία  πους και κίνηση εμπρός και με 380 ίππους, με-
           στις 15 κιλοβατώρες, θα επιτρέπει άνετα αμιγώς  γαλύτερη μπαταρία, τετρακίνηση και αυτονομία
           ηλεκτρική κίνηση 50 χλμ.. Κι αυτό χωρίς να μει- περίπου 500 χλμ.. Πρόκειται για σημαντική πρό-

           ώνει το επίπεδο των χώρων, αφού οι μπαταρίες  οδο αν σκεφτούμε ότι, η σημερινή EQC, με μπα-
           θα είναι κάτω από το πίσω κάθισμα.                    ταρία 80 kWh έχει 390 χλμ. αυτονομία – με το
            Ταυτόχρονα το ρεζερβουάρ καυσίμου θα περά- πρότυπο WLTP. Για τη μικρότερη EQA η αυτονο-
           σει κάτω από το πορτ-μπαγκάζ, όπου κάποιες ει- μία θα είναι περίπου στα 400 χλμ. με μια φόρ-
           δικές μετατροπές θα επιτρέπουν την τοποθέτησή  τιση της μπαταρίας. Να αναφέρουμε επίσης ότι,
           του σε πολύ μικρό χώρο. Στο άλλο άκρο της κλί- τέτοια «ηλεκτροδότηση» θα γίνει και για τη GLB,
           μακας πάντως θα υπάρξει η πιο ιδιαίτερη GLA.  με το μοντέλο να βγαίνει το 2020 και να λέγεται

           Δεν είναι ακόμη επιβεβαιώμενη, ωστόσο υπάρ- EQB. n

 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS


                                                5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10