Page 8 - Weekly 2019_08_12
P. 8

Το Αudi ΤΤ θα συνεχίσει με τον 2,5 λτ. TFSI κινητήρα για όσο
                καιρό μείνει στην παραγωγή. Θυμίζουμε πως έχει παρθεί η
                        απόφαση να μην υπάρξει διάδοχός του μελλοντικά.



           Επιστρέφουν τα Audi RS 3                              καθώς η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την παρα-


           και TT RS                                             γωγή των αυτοκινήτων για την ευρωπαϊκή αγο-

                                                                 ρά, ενώ εντός του 2020 αναμένεται να ακολου-

            Ο νέος κύκλος δοκιμών WLTP έβαλε εμπόδια             θήσουν  οι  μονάδες  που  θα  προσφερθούν  και
           στο 5κυλινδρο μοτέρ της Audi και κατ’ επέκτα-         στις άλλες χώρες, εκτός Ευρώπης. Oι ιθύνοντες
           ση  στα  «καυτά»  Audi  RS  3  και  TT  RS,  ωστόσο   της Audi έχουν προχωρήσει σε κάποιες αλλαγές
           τα δύο γερμανικά μοντέλα βρίσκονται στο δρό-          στο λογισμικό του 5κύλινδρου κινητήρα αλλά και
           μο την επιστροφής. Tο διάλειμμα ήταν σύντομο          στην επανεξέταση του κιβωτίου διπλού συμπλέ-
                                                                 κτη, που το συνοδεύει, με την απόδοσή του να
                                                                 μην έχει ακόμα ανακοινωθεί αν και αναμένεται
                                                                 και  πάλι  κοντά  στους  400  ίππους.  Τέλος  αξίζει
                                                                 να σημειωθεί πως οι υπεύθυνοι μηχανικοί εκτός
                                                                 από αυτή την αλλαγή εργάζονται πάνω στην εξέ-
                                                                 λιξη της επόμενης γενιάς του κινητήρα που θα
                                                                 πρέπει να πληροί όλες τις προϋποθέσεις εκπο-
                                                                 μπών  ρύπων  Euro  7  που  τίθενται  σε  ισχύ  στην

                                                                 Ευρώπη γύρω στο 2020.



           Δουλεύει πάνω σε ηλεκτρικό sport coupe η CUPRA



            H CUPRA έδωσε στο φως της δημοσιότητας ένα νέο  θώς επίσης και το φωτιζόμενο λογότυπο CUPRA που

           teaser για το επερχόμενο μοντέλο σε coupe σχήμα,  βρίσκεται χαμηλά, ενώ στο πίσω μέρος, μπορούμε να
           που θα παρουσιάσει στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινή- ξεχωρίσουμε τον αεροδυναμικό διαχύτη χαμηλά και
           του της Φρανκφούρτης. Με στοιχεία από ένα τετράθυ- τα αεροδυναμικά φιλέτα στην οροφή, καθώς επίσης
           ρο crossover, ένα SUV και ένα sport coupe, η CUPRA  και το οπίσθιο φως που διατρέχει την πόρτα του χώ-
           αποκαλύπτει το όραμά της για το μέλλον με ένα απο- ρου αποσκευών και ενσωματώνει το CUPRA λογότυ-
           κλειστικό concept. Είναι η πρώτη φορά που η CUPRA  πο, ενισχύοντας παράλληλα την αίσθηση του πλάτους
           χρησιμοποιεί 100% ηλεκτρικό κινητήρα σε ένα όχη- του οχήματος.
           μα που οι αναλογίες του τονίζονται και εμψυχώνονται
           απο την ηλεκτρική του «καρδιά». Το εντυπωσιακό μο-
           ντέλο συνδυάζει, σύμφωνα με τη φίρμα, τη μοναδικό-

           τητα και την πολυπλοκότητα, με αθλητικές αναλογίες
           και ένα νέο είδος ενέργειας στην κατηγορία. Ξεχω-
           ρίζει με την υπογραφή των LED φώτων ημέρας κα-


 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13