Page 5 - Weekly 2019_09_02
P. 5

SCOOP

                                                           l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ
                                                                                 Η επανάσταση μένει πάντα στην άκρη
                                    Το πρώτο Golf ήταν σχεδιασμένο από τον οίκο Giugiaro και είχε μια ιταλική, λιτή
                                   αισθητική. Τα επόμενα 45 χρόνια είναι μια διαρκής εξέλιξης εκείνης της αρχικής
                                          ιδέας. Οπωσδήποτε σημαντικά στάδια της πορείας: το Golf II και το Golf V.


               αφού κάτι τέτοιο, εξαιτίας του ID.3, δε θα υπάρξει καν.  της ροπής, θα σβήνει όσο πιο συχνά μπορεί το θερμικό
               Αντιθέτως, η VW θα φέρει περισσότερους από έναν δι- μοτέρ και θα ευνοεί έτσι την εξοικονόμηση καυσίμου.
               αδόχους για το plug-in υβριδικό μοντέλο GTE, το οποίο  Σύμφωνα με τα τωρινά στοιχεία η γκάμα θα ξεκινήσει
               θα παρέχεται σε τρεις εκδοχές ισχύος, με 150, 180 και  με πέντε μηχανικά σύνολα: τρικύλινδρο μοτέρ 1,0 λί-

               210 ίππους. Ωστόσο θα υπάρχουν και mild-hybrid εκ- τρου με 90 ίππους, ο γνωστός 1,5 TSI με 130 και 150
               δόσεις, σχεδόν στα πρότυπα της Toyota. Tις δικές τους  ίππους καθώς και δύο ντίζελ στα 2,0 λίτρα με 150 και
               λύσεις, οι Γερμανοί τις έχουν ήδη δείξει από τον περα- 180 ίππους. Τουλάχιστον ο 1,5 λίτρων κινητήρας θα εί-
               σμένο Μάιο. Μία μίζα-γεννήτρια με ιμάντα, υποστηρι- ναι οπωσδήποτε υποστηριζόμενος από mild-hybrid σύ-
               ζόμενη από δίκτυο και μπαταρία 48 Βολτ, θα καλύπτει  στημα. Αργότερα, η φιλοσοφία αυτή θα περάσει σε όλα
               μελλοντικά κάθε «τρύπα» και υστέρηση στην παροχή  τα μηχανικά σύνολα.
                                                                      Σε επόμενο στάδιο θα ακολουθήσει επίσης, το GTI
                                                                     με 235 ίππους, το GTI Cup με 290 ίππους και το και-
                                                                     νούριο Golf R βέβαια με 330 ίππους.
                                                                      Το νέο τοπ μοντέλο θα το δούμε στη Φρανκφούρτη

                                                                     μεν, το 2021 δε. n

                                                                       Η άποψή μας


                                                                        Η  VW  ποντάρει  τα  πάντα  στον  εξηλεκτρισμό
                                                                      της γκάμας. Μέχρι ωστόσο τα αμιγώς ηλεκτρικά
                                                                      μοντέλα πάρουν τη σκυτάλη στον εμπορικό στί-

               Σχεδόν σαν της A-Class: το ψηφιακό εσωτερικό           βο, θα πρέπει τα συμβατικά μοντέλα να συνεχί-
               του Golf θα έχει ως πρωταγωνιστές τις δύο              σουν να φέρνουν τα έσοδα. Γι’αυτό το Golf VIII
               μεγάλες οθόνες και το φωνητικό έλεγχο των              πρέπει να είναι σε τοπ φόρμα.
               λειτουργιών.



























 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                    5




          #week_36-19.indd   5                                                                                    30/8/2019   1:42:56
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10