Page 12 - Weekly 2019_09_09
P. 12

NONPAPER                                                                                  Κοινοποίηση





                 *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                       Σχόλια



               Οφείλει να είναι φθηνότερη


               η νέα BMW Σειρά 1;




               Η μεγάλη αλλαγή της νέας

               BMW Σειρά 1 είναι η μετάβαση
               από την πίσω στην μπροστά

               κίνηση. Και αν αυτό περάσει στο
               «ντούκου» από τους
               αγοραστές, μήπως δεν πρέπει

               να γίνει το ίδιο και με την τιμή;













                                                                       ρασμα της δύναμης στο δρόμο και φυσικά στην
                                                                       διασκεδαστική και ενίοτε φαντασμαγορική οδική
                                                                       συμπεριφορά.
                                                                        Από την άλλη η πίσω κίνηση έχει και συγκεκριμέ-
                                                                     να μειονεκτήματα. Το πρώτο είναι η δυσκολία ελέγ-
                     δώ και 2 γενιές η BMW Σειρά 1 είχε την απο-     χου στο όριο. Για τους περισσότερους είναι πιο εύκο-

               Εκλειστικότητα της πίσω κίνησης στην μικρομε-         λο να ελέγξουν την υποστροφή σε ένα προσθιοκίνητο
               σαία κατηγορία. Η BMW όμως αποφάσισε να βασίσει       με απλό άφημα του γκαζιού παρά να παλεύουν με την
               τη νέα γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου σε προ-    υπερστροφή προσπαθώντας να εφαρμόσουν την κα-
               σθιοκίνητη πλατφόρμα.                                 τάλληλη πίεση στο γκάζι και ταυτόχρονα να κάνουν
                 Ήδη για τους πωρωμένους η απερχόμενη Σειρά 1        «ανάποδο τιμόνι».
               είναι σχεδόν συλλεκτική και ήδη οι σκληροπυρηνι-       Και αν αυτό αφορά του λίγους που θα κληθούν να
               κοί μιλάνε για «ιεροσυλία». Είναι αλήθεια πως η πί-   αντιμετωπίσουν  τέτοιες  καταστάσεις,  η  υψηλή  τιμή
               σω κίνηση έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, που        είναι κάτι που αφορά τους πολλούς. Η πίσω κίνηση
               εντοπίζονται κυρίως στο ζύγισμα του αμαξώματος,       απαιτεί ειδική πλατφόρμα και χρησιμοποιεί περισσό-
               στην ικανότητα του τιμονιού να παραμένει «καθα-       τερα κινούμενα και μηχανικά μέρη. Άρα το αυξημένο

               ρό» μακριά από οτιδήποτε έχει να κάνει με το πέ-


     NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER

                                                                                   12




          #week_PREMIUM-37-19.indd   12                                                                           6/9/2019   12:47:11
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17