Page 5 - Weekly 2019_09_23
P. 5

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

               χαρακτήρα. Από τη μία η χαμηλή, πολύ χαμη- έχει σε πέντε ή περισσότερα χρόνια. Γιατί ένα
               λή κατανάλωση, στα 3,3 λίτρα, αφήνει 2 λίτρα  συμβατικό  αυτοκίνητο  το  2024-2025  όταν  η
               στο ντεπόζιτο για κάθε 100 χλμ. που διανύ- αγορά θα γεμίζει υβριδικά και ηλεκτρικά, θα

               ει σε σχέση με την συμβατική 1,2. Δεν ακού- χάνει  αξία,  ενώ  ένα  υβριδικό  θα  παραμένει
               γεται πολύ; Μήπως αν πούμε ότι η συμβατική  μέσα στα πράγματα.
               καίει 60% περισσότερο, τότε ίσως να καταλά-            Όπως είχε συμβεί και με το ντίζελ παλιότε-
               βει κανείς τη διαφορά.                                ρα, αν η διαφορά σε κατανάλωση και τέλη σε
                 Από  κει  και  πέρα  η  υβριδική  έχει  μηδενι- 5  χρόνια  (2.300  ευρώ  από  καύσιμο  και  600
               κά  τέλη  κυκλοφορίας  έναντι  117  ευρώ  της  ευρώ  από  τέλη  =  2.900  ευρώ  κέρδος  με  το
               1.200άρας,  όμως  το  σημαντικότερο,  σε  ότι  υβριδικό) δεν σας φτάνει, η αξία μεταπώλη-
               αφορά  την  οικονομική  πλευρά  των  δύο  αυ- σης πιθανώς να σας κάνει την υβριδική έκδο-

               τοκινήτων, είναι πόση αξία μεταπώλησης θα  ση πιο δελεαστική. n


                   Τι λέτε όμως; Σας φαίνεται το υβριδικό καλύτερη αγορά από το συμβατικό; Αξίζει τα
                  παραπάνω χρήματα για την απόσβεση και ακριβότερη μεταπώληση; Ή βάζετε τις καλύ-

                      τερες επιδόσεις πάνω από την απαλή αίσθηση της υβριδικής μετάδοσης; Τι λέτε;



                 Οι απόψεις των αναγνωστών


               Kotsos                              λείστε,  αν  και  εφόσον  χρει-      νο  για  το  κέντρο,  εκεί  όντως

                  Αγοράστε  το  υβριδικό           αστεί  αντικατάσταση  μετά  τα       δεν  καίει  αλλά  όταν  βγεις  σε
               άφοβα  εάν  σας  παίρνει  από       11  χρόνια  η  σημερινή  τιμή        ανοικτό  δρόμο  το  μεγάλο  βά-
               τεκμήριο. Κατανάλωση εντός          αντιπροσωπείας  είναι  1.600         ρος του αμαξιού είναι εμφανές,
               και πέριξ πόλεως περί τα 4 λί-      € με εργασία. Σε 11 έτη σα-          δεν έχεις την δύναμη που χρει-
               τρα, αλλά και στην εθνική κα-       φώς μικρότερη. Οι ταξιτζήδες         άζεσαι  και  η  μέση  κατανάλω-
               λύτερη από βενζινοκίνητο. Ο         αλλάζουν  μπαταρίες  μεταξύ          ση ξαφνικά έφτασε στο 7+ όταν
               μύθος ότι είναι βαρύ και κου-       300.000  και  500.000  χιλιά-        ρώτησα για τις μπαταρίες τι παί-
               βαλάει και τις μπαταρίες είναι      δων  χλμ.  σε  prius  δεύτερης       ζει  με  την  απόδοση  τους  που

               για γέλια. Κιβώτιο ταχυτήτων        γενιάς. Αναλογιστείτε βλάβες         θα  πέφτει  σταδιακά  αλλά  και
               βούτυρο στην λειτουργία του         σε diesel σε βάθος 11 ετών           με την αλλαγή τους... ο υπάλ-
               (βασικά είναι κάτι σαν διαφο-       (dpf, μπεκ, αντλία, δίσκο πλα-       ληλος  μου  τα  «μάσαγε»  τελι-
               ρικό)  με  μηδενικά  προβλή-        τό κ.λ.π.).                          κά δεν με έπεισε το υβριδικό!
               ματα. Κάντε οι ενδιαφερόμε-         Nick                                 Επίσης μιλάμε για 1,8 κβ οπότε
               νοι και ένα test drive να δείτε        Όταν έψαχνα για αμάξι πριν        υπάρχει και τεκμήριο!
               αν σας ταιριάζει. Σπορ δεν εί-      5 μήνες, είχα περάσει και από

               ναι αν είστε στην εφηβεία ή         την Toyota, έκανα τεστ drive την                   Διαβάστε όλα τα
               κοντά  σε  αυτήν.  Όσον  αφο-       υβριδική 1,8 και αυτό που κα-                      προηγούμενα
                                                                                                      Non Paper και
               ρά στην μπαταρία μην ασχο-          τάλαβα είναι ότι είναι αμάξι μό-                   σχολιάστε



 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                    5




          #week_39-19_all.indd   5                                                                                20/9/2019   1:21:50
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10