Page 7 - Weekly 2019_09_23
P. 7

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

               να γίνει σουξέ. Έχει όμως και κάτι ακόμη.             μένουν επίσης και από τις κυβερνήσεις να ανοί-
                 Το Honda e δεν είναι ακόμη ένα μικρό. Ένα μο- ξουν τον ασκό με τις επιδοτήσεις (ή καλύτερα τη
               ντέλο που θα θέλαμε δίπλα στο Jazz για να καλύψει  μείωση της φορολογίας) ώστε τα ηλεκτρικά να γί-

               την γκάμα για όσους δεν τρελαίνονται με τα πολυ- νουν προσιτά.
               χρηστικά. Το Honda e είναι το πρώτο αμιγώς ηλε-        Προς το παρόν το Honda e θα ξεκινάει πάνω από
               κτρικό μοντέλο της μάρκας. Έχει επίσης πίσω πόρ- 30.000  ευρώ  σε  κάποιες  αγορές  της  Ευρώπης,
               τες και χώρους. Έχει όλα όσα κάνουν την αγορά  οπότε οποιαδήποτε φορολογική διευκόλυνση είναι
               του να είναι η «λογική απόφαση» αλλά και όλα όσα  ευπρόσδεκτη. Τι αγοράζεις με τόσα λεφτά; Σίγουρα
               θέλουμε να έχει κάτι για να το αγοράσουμε με την  την τεχνολογία, αλλά και το «καπέλο» της σχεδία-
               καρδιά μας.                                           σης, που μάλλον απαιτείται σε ένα τόσο μικρό ηλε-
                 Αν και το Honda e δεν είναι ακόμη διαθέσιμο,  κτρικό για να «γλυκάνει» την τιμή.
               οι Ιάπωνες δεν βιάζονται. Με το αυτοκίνητο έτοι-       Ο  premium  χαρακτήρας  βρίσκεται  περισσότερο
               μο για παραγωγή, η Honda το έδειξε στη Φραν- στην ρετρό σχεδίαση εντός και εκτός, και την εικό-

               κφούρτη  στον  ειδικό  τύπο,  περιμένοντας  την  να. Για παράδειγμα το ηλεκτρικό της Honda εφοδιά-
               άποψή του, αλλά και την αγορά να ωριμάσει, τό- ζεται με 2 οθόνες αφής 12,3 ιντσών που πλαισιώνο-
               σο ώς προς την συνειδητή επιλογή ηλεκτρικού,  νται από δύο 6άρες για την απεικόνιση των πλαϊνών
               όσο και ως προς τις υποδομές που αναμένουμε  καμερών-καθρεπτών.  Από  κει  και  πέρα  έχει  220

               και στην Ελλάδα να ξεκινήσουν σύντομα. Περι- χλμ. αυτονομία και 0-100 στα 8 δλ..n


                   Εσείς τι λέτε; Θα κάψει καρδιές; Θα γίνει το επόμενο Fiat 500 της αγοράς; Το
                    μοντέλο που αγοράζουμε γιατί μας αρέσει και όχι γιατί απαραίτητα είναι το

                                                  φθηνότερο ή το βολικότερο;






































 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                    7




          #week_39-19_all.indd   7                                                                                20/9/2019   1:22:00
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12