Page 11 - Weekly 2019_11_4
P. 11

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
               μπορούσε  να  είναι  οποιοδήπο- μήπως είναι πιο ποζερά-
               τε άλλο μοντέλο της Land Rover.  δικο,  παρά  πραγματικό
               Αυτό  δεν  είναι  φυσικά  κακό,  off-road;
               όμως είναι αρκετό για να το κά-       Στα    χαρακτηριστικά
               νει διάδοχο του Defender;           του αυτοκινήτου διαβά-
                 Με  πρώτη  ματιά  το  νέο  ζουμε  απίθανα  νούμε-
               Defender έχει κρατήσει τις ανα- ρα  πάντως.  Οι  γωνίες

               λογίες, του κοντούς πρόβολους  προσέγγισης  κλπ.  εί-
               εμπρός πίσω, την απόσταση από  ναι καλύτερες (εκτός
               το  έδαφος  και  τις  κάθετες  και  από  την  μπροστά)  η
               οριζόντιες  επιφάνειες.  Εμπρός  οριζόντια  κλίση  έχει
               τα φώτα, στρογγυλά σε τετράγω- αυξηθεί,  το  βάθος
               νο πλαίσιο παραπέμπουν άμεσα,  νερού  έχει  διπλασι-
               ενώ πίσω η ομοιότητα είναι ακό- αστεί,  η  τετρακίνηση
               μη μεγαλύτερη χάρη στο ιδιαίτε- είναι  σε  άλλη  σφαί-

               ρο  σχήμα  του  τελειώματος  της  ρα  πραγματικότητας
               ουράς.                              και η αερανάρτηση δί-
                 Μέσα  η  θέση  οδήγησης  εί- νει ακόμη μεγαλύτερη                            Γιώργος
               ναι  επιτέλους  ανθρώπινη,  ενώ  απόσταση από το έδαφος και δυ-                  Το  παλιό  Defender  ικανο-
               τα  υλικά  είναι  πολύ  πιο  όμορ- νατότητα άρθρωσης.                          ποιούσε  δύο  συνθήκες.  Ένα
               φα, όπως και η σχεδίαση. Η δό-        Αν βάλεις τις κάμερες στο κά-            όχημα  ικανό  να  πάει  παντού
                                                                                              και  ένα  όχημα  επισκευάσιμο
               ση τεχνολογίας αρκετή αλλά όχι  τω μέρος του σασί που δείχνουν                 με  στοιχειώδη  εργαλεία  και
               υπερβολική,  ενώ  έμφαση  έχει  στην οθόνη τι περνάει ανάμεσα                  μέσα.  Η  πρώτη  συνθήκη  σί-
               δοθεί  στην  αντοχή  και  έτσι  οι  στους τροχούς, και την υπόλοι-             γουρα  ικανοποιείται  (συν  την
               επενδύσεις  είναι  σκληροτράχη- πη τεχνολογία που έχει προστε-                 πολύ καλύτερη άνεση) η δεύ-

               λες.  Για  τον  ίδιο  σκοπό  η  Land  θεί για εκτός δρόμου χρήση, το           τερη όμως;
               Rover  προσφέρει  εργοστασιακό  νέο Defender αναμένεται να εί-                 a3_mike
                                                                                                Ο  κύριος  παράγοντας  που
               φιλμ  που  προστατεύει  το  χρώ- ναι το απόλυτο όχημα εκτός δρό-           Οι απόψεις των αναγνωστών  περιορίζει  τις  δυνατότητες
               μα του αμαξώματος και αλλάζει  μου.                                            εκτός δρόμου τέτοιων αυτοκι-
               όποτε χρειάζεται.                     Και  αυτό  χωρίς  να  λογαριά-           νήτων δεν είναι ούτε τα λάστι-
                 Το  νέο  Defender  υπάρχει  για  σουμε τα μοτέρ. Τετρακύλινδρα               χα, ούτε η άρθρωση της ανάρ-
               τα άπειρα αξεσουάρ, από μπιτό- τούρμπο, με χαμηλούς ρύπους,                    τησης. Είναι το κόστος. Κανείς
                                                                                              ιδιοκτήτης δεν θα βγάλει αυ-
               νια και σχάρες, μέχρι τροχοσκη- υψηλή απόδοση, και 0-100 κάτω                  τοκίνητο 70-100 χιλιάδων ευ-

               νές και ό,τι άλλο μπορεί να βά- από 8 δλ. Και στην κορυφή ένα                  ρώ στα κατσάβραχα.
               λει ο νους. Είναι όμως αλήθεια  εξακύλινδρο σε σειρά, υβριδικό                 Loukia
               φτιαγμένο  για  εκτός  δρόμου;  Ή  με 400 σχεδόν άλογα. n                        Ο χρόνος θα δείξει πάλι...

                  Τι λέτε λοιπόν, είναι φλώρικο; Πρόδωσε η Land Rover                               Διαβάστε όλα τα
                   το κοινό της; Ή μήπως το νέο Defender θα γίνει το νέο                            προηγούμενα
                                                                                                    Non Paper και
                    απόλυτο όχημα που θα χαράξει τη δική του ιστορία;                               σχολιάστε



 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                    11




          #week_45-19.indd   11                                                                                   4/11/2019   1:19:52
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16