Page 15 - Weekly 2019_11_4
P. 15

NEA ΔΙΕΘΝΗ


















               σκας, η οποία είναι πιο μέσα από το άκρο του  ση των θυρών χρησιμοποιεί ίνες κατασκευασμέ-
               καπό  που  προεξέχει  δημιουργώντας  κάτι  σαν  νες από ανακυκλωμένο πλαστικό. Τα υφάσματα
               στέγη στο λογότυπο της εταιρείας. Τα φωτιστικά  προέρχονται  επίσης  από  ανακυκλωμένα  υλικά
               σώματα  του  εμπρόσθιου  μέρους  φαίνεται  πως  και η ίδια η σχεδίαση προάγει μια ανοιχτή, ευά-
               έχουν κοινά στοιχεία με εκείνα του CX-30, ενώ  ερη αίσθηση, κάτι που ασφαλώς ενισχύεται από
               στο πίσω μέρος τα πίσω φώτα έχουν τρισδιάστα- την έλλειψη της δεύτερης κολόνας. Μια πλωτή
               το σχήμα.                                             κονσόλα  στο  κέντρο  ενσωματώνει  κάποια  από
                 Εκτός από το φιλικό προς το περιβάλλον σύ- τα  χειριστήρια,  ενώ  μία  οθόνη  αφής  7  ιντσών
               στημα κίνησης e-SKYACTIV η Mazda έχει εξο- ενσωματωμένη στο μπροστινό μέρος της κονσό-
               πλίσει με αντίστοιχα υλικά και το εσωτερικό, στο  λας  παρέχει  πρόσβαση  στα  διάφορα  συστήμα-

               οποίο  μπορεί  κανείς  να  βρει  ακόμα  και  φελό  τα ελέγχου και τεχνολογίας του MX-30, συμπε-
               (στην  κεντρική  κονσόλα)  ο  οποίος  προέρχεται  ριλαμβανομένης  μιας  πληθώρας  συστημάτων
               από δέντρα τα οποία δεν έχουν κοπεί. Η επένδυ- ασφαλείας.


                Η Γαλλία έχασε την διαμάχη για τα diesel


                  Η  Γαλλία  έχασε  την  δικαστική  διαμάχη  με  την
                Ευρωπαϊκή Ένωση σε σχέση με τις προειδοποιή-
                σεις της Ε.Ε ότι οι μεγάλες πόλεις της Γαλλίας από
                το Παρίσι έως τη Νίκαια ξεπερνούν τα όρια ατμο-
                σφαιρικής ρύπανσης λόγω, κυρίως, την χρήση κι-
                νητήρων diesel.

                  Συγκεκριμένα, οι δικαστές του Δικαστηρίου της
                Ε.Ε δήλωσαν ότι η Γαλλία «συστηματικά και επί-
                μονα βρισκόταν πάνω από την ετήσια οριακή τιμή
                για το διοξείδιο του αζώτου από την 1η Ιανουαρίου
                2010.» Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μήνυσε την Γαλλία,       σχετικά με το αποτέλεσμα άλλων εκκρεμών υπο-
                την Γερμανία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο     θέσεων, αλλά και να επικεντρώσει την προσοχή
                πέρυσι, λέγοντας ότι δεν κατάφεραν να μείνουν        όλων στους κινητήρες ντίζελ. Ακόμα, υπογραμμί-
                κάτω από τα όρια εκπομπών ρύπων και των σω-          ζει τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι κυβερνή-
                ματιδίων που προκαλούνται κυρίως από την οδι-        σεις σε ολόκληρη την Ευρώπη για την αντιμετώπι-
                κή κυκλοφορία, τη βιομηχανία, τη θέρμανση και        ση της ρύπανσης, την ίδια στιγμή που η ποιότητα

                τη γεωργία.                                          του αέρα και η προστασία του κλίματος ανεβαί-
                  Η απόφαση αυτή θα μπορούσε να είναι οδηγός         νουν ψηλά στην ατζέντα της ΕΕ. n



                                                    15




          #week_45-19.indd   15                                                                                   4/11/2019   1:20:05
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20