Page 4 - Weekly 2019_11_4
P. 4
SCOOP
Q4 e-tron
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ l ΦΗΜΕΣ
Eδώ η βάση είναι το δάπεδο MEB, το πιο μαζικό από όλα του
ομίλου (ίδιο με του ID.3) και το πιο προσιτό. Το όχημα θα είναι πιο
στρογγυλεμένο και με δυναμικό στιλ. Με μήκος 4,59 μ. θα είναι 11
πόντους πιο μακρύ από το Q3.
Το GTS βασίζεται στην ηλεκτρική
πλατφόρμα που έχει εξελίξει η Audi
μαζί με την Porsche.
Eδώ έχουμε
Tesla Model 3, με μήκος στα 4,7 μ., e-tron GΤ ένα τετράθυρο
σούπερσπορ
δυναμική σχεδίαση και τονισμένους μοντέλο. Θα
ώμους πίσω. Το ότι το στούντιο της βασιστεί στο δάπεδο
Audi μπορεί, το ξέρουμε ήδη από την της Porsche Taycan.
ώρα που άλλαξε ο αρχισχεδιαστής Aυτό σημαίνει: τάση
στα 800 Volt και
της. Το ότι η φίρμα έχει τη δυνατό- γρήγορη φόρτιση,
τητα για ηλεκτρικά επίσης το ξέρου- απόδοση 590 ίππων
και τετρακίνηση.
με από τη στιγμή που κυκλοφορεί ήδη Παραγωγή μαζί με
το e-tron. Ως το 2025 ωστόσο, η Audi το R8.
θα πρέπει βήμα-βήμα να βγάλει πάνω από
30 ηλεκτρικά μοντέλα. Να θυμίσουμε επίσης κά-
τι κρίσιμο: η Audi είναι η μόνη φίρμα εντός ομί- Audi e-tron GTS
λου VW, η οποία έχει το ελεύθερο να χρησιμο- H Αudi έχει δουλέψει μαζί με την Porsche πάνω
ποιεί όποια πλατφόρμα επιθυμεί. Από το πλήθος στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric),
Larson
των σχεδίων που ετοιμάζονται, όλα έχουν βάλει η οποία στοχεύει στη μεγάλη και πολυτελή κατηγο-
ως στόχο και την οδηγική ευχαρίστηση. Ας δού- ρία. Το δάπεδο αυτό κλιμακώνεται σε τρία επίπεδα:
με κάποια βασικά: τόσο το μεταξόνιο, όσο και το πλάτος μπορούν να
RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS
4
#week_45-19.indd 4 4/11/2019 1:19:18