Page 5 - Weekly 2019_11_4
P. 5

SCOOP

                                                           l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ  Q4 e-tron Sportback
                        Eίναι επίσημο πλέον, όπως δείχνει και το σκίτσο εδώ, το οποίο
                           έχει δημοσιεύσει η ίδια η Audi. Τεχνικά θα είναι όμοιο με το
                        Q4, αλλά σχεδιαστικά πίσω θα είναι πιο σέξι. Παρουσίαση στα
                                                                          τέλη του 2020.




               μεταβληθούν ενώ και το ύψος των μπαταριών είναι  kWh ενέργεια και σε αυτήν αντιστοιχούν περίπου
               επίσης ρυθμίσιμο.                                     τα 700 από τα προαναφερθέντα κιλά. Πάνω σε αυ-
                 Έτσι είναι εφικτό να εξελιχτούν τόσο «ψηλοτάβα- τήν την πλατφόρμα θα χτιστεί η πιο σπορ παραλλα-

               να» όσο και «χαμηλοτάβανα» αυτοκίνητα, συμβατι- γή του μοντέλου: το e-tron Sportback.
               κά και SUV δηλαδή, Sportback, Avant ή «Q». Το μο-      Aυτό θα γίνει προς τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς
               ντέλο το οποίο, θα πρέπει να κυνηγήσει το Model 3  και η βασική αλλαγή εξωτερικά θα είναι η γραμμή
               της Tesla θα το δούμε στην αγορά το αργότερο το  της οροφής η οποία θα κατεβαίνει πιο χαμηλά προς
               2021. Το δε σχέδιο είναι για ένα ηλεκτρικό, τετρά- τα πίσω. Μεγάλο θα είναι όμως και αυτό σαν όχη-
               θυρο Sportback με ακτίνα δράσης τα 400 χλμ..          μα, με το μεταξόνιο στα 2,93 μέτρα. Θα τοποθετεί-
                                                                     ται λοιπόν ανάμεσα στα δύο συμβατικά αδερφάκια
               e-tron Sportback                                      του, το Q5 και το Q7.


                 Ας  ασχοληθούμε  όμως  με  πράγματα  που  είναι      Σε ό,τι αφορά την τιμή, αυτή θα είναι λίγο υψη-
               ήδη εδώ ή τα περιμένουμε σύντομα. Κι ένα τέτοιο       λότερη από του «απλού» e-tron, όπως ισχύει σχε-
               σχέδιο είναι το e-tron Sportback. To απλό e-tron εί-             δόν πάντα ανάμεσα στις συμβατικές και
               ναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Audi                         τις  κουπέ  εκδόσεις  ενός  μοντέ-
               και βασίζεται στην πλατφόρμα MLB evo. Kαι                                    λου. n
               είναι μάλιστα ένα πολύ «γεμάτο» όχημα,
               με το μήκος στα 4,9 μ.  και το βάρος πάνω

               από τους 2,5 τόνους. Όλα αυτά γιατί κά-
               τω στη βάση υπάρχει μια μπαταρία με 95



               Η πιο «κουπέ» παραλλαγή του e-tron θα
               είναι το Sportback, με τα ίδια ηλεκτρικά
               μέρη.






                                                                                Η άποψή μας


                                                                                 Είναι ξεκάθαρο ότι το μέλλον της Audi
                                                                               είναι ηλεκτρικό. Και θα είναι και σπορ
                                                                               με πολλά κουπέ σχήματα. Η πορεία επί-
                                                                               σης ξεκινά από τα πιο ακριβά μοντέλα
                                                                               και φτάνει σταδιακά προς τα πιο προσι-
                                                                               τά.




 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                    5




          #week_45-19.indd   5                                                                                    4/11/2019   1:19:30
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10