Page 4 - Weekly 2019_12_09
P. 4

7
                                                           SCOOP

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ
              ΙD.                                       είναι επίσης αμιγώς ηλεκτρική.
                                                        Για τη μεγαλούπολη του αύριο:
                                                           η Cargo έκδοση του ID.7 θα








               Eδώ θα το
               καταλαβαίνουν
               όλοι: αυτό το
               αυτοκίνητο είναι
               αμιγώς ηλεκτρικό. Η
               αυτονομία θα φτάνει
               έως τα 600 χλμ..




                      αλήθεια  εί-
                      ναι  ότι,  οι  φί-
               Η  του  VW
                      λοι
               Transporter, του πάλαι
               ποτέ Bus ή του γνωστού                                                                              Χέρ-
               και ως Bulli, θα πρέπει                                                                       μπερτ Ντις,

               να έχουν αρκετή υπομονή.                                                                    τωρινός  πρό-
               Συγκεκριμένα μέχρι το 2022 θα πρέπει να περιμένει κα- εδρος του ομίλου VW και τότε επικεφαλής της φίρ-
               νείς για να δει να μπαίνει στην παραγωγή το ID Buzz ως  μας VW, έδωσε την έγκρισή του για μια νέα ηλεκτρική
               ID.7, όπως αναμένεται να είναι το όνομά του. Αυτό θα  πλατφόρμα. Αν το απλοποιήσουμε πλήρως, πρόκειται
               σημαίνει ότι θα έχουν περάσει συνολικά πάνω από 20  επί τους ουσίας για ένα «σκέιτμπορντ» με τις μπαταρί-
               χρόνια από τη στιγμή που είχε εμφανιστεί η πρώτη ιδέα  ες στο δάπεδο. Και ξαφνικά οι σχεδιαστές της φίρμας
               για ένα νέο Bulli. Ήταν το 2001 όταν η VW έδειχνε το  είχαν αποκτήσει όλη την ελευθερία του κόσμου να δι-
               πρωτότυπο Microbus, στο Nτιτρόιτ τότε. Κι όμως όλα τα  αμορφώσουν από πάνω ό,τι θέλουν – μεταξύ άλλων

               παρακάλια από το κοινό, δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα:  κι ένα νέο Bulli! Kι όταν, πριν από τρία χρόνια, ο Ντις
               το σχέδιο βυθίστηκε στην αφάνεια.                     έστελνε οριστικά στο σχεδιαστήριο τα στελέχη για να

                 Στα  χρόνια  που  ακολούθησαν,  υπήρξαν  διαρκώς  φτιάξουν την τελική οικογένεια ID, ήταν η στιγμή που
               νέες σκέψεις, να υπάρξει δηλαδή ξανά ένα αυθεντικό  πήρε και το Bulli το «Ok!».
               Bulli δίπλα στην κανονική σειρά των Transporter – με    Παρόλα αυτά, χρειάζονταν πάλι ορισμένα κόλπα για
               τις καμπύλες του, το κάθετο εμπρός μέρος του κλπ..  να εγκριθεί ένα ακόμα προϊόν μαζικής παραγωγής. Η
               Οι ολοένα και πιο σκληρές προδιαγραφές ασφάλειας  υψηλή θέση οδήγησης επιβάλλει μεγάλες αλλαγές
               όμως αποτελούσαν ένα διαρκώς ψηλότερο εμπόδιο.        στο σύστημα διεύθυνσης ενώ το όλο πρότζεκτ έχει

               Η ηλεκτρική πλατφόρμα                                 νόημα μόνο αν μπει στο παιχνίδι και μια επαγγελματι-
                                                                     κή έκδοση. Αυτή η κίνηση θα φέρει το Bulli σε ένα επί-
               ανοίγει νέους δρόμους                                 πεδο παραγωγής άνω των 80.000 μονάδων το χρό-


                 Όλα αυτά ίσχυαν μέχρι πριν μερικά χρόνια, όταν o    νο. Και μόνο πάνω από εκεί αρχίζουν να «βγαίνουν τα


     RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                                                    4




          #week_50-19.indd   4                                                                                    6/12/2019   1:52:03
   1   2   3   4   5   6   7   8   9