Page 5 - Weekly 2019_12_09
P. 5

SCOOP

                                                           l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ
                                 Πρώτη βόλτα με το μελλοντικό Bulli, με το πρωτότυπό του
                          δηλαδή: το τιμόνι είναι ακόμη… τετράγωνο και η οθόνη δεν είναι
                           σταθερή αλλά μετακινείται. Στο εσωτερικό θα υπάρχει μπόλικος
                                                    χώρος και παιχνιδιάρικες λεπτομέρειες.


               νούμερα» και να αξίζει το εγχείρημα.                                                           To 2001 η

                 Το ευτύχημα είναι ότι, σε σχέση με το πρωτότυπο                                               VW έδει-
               ID.Buzz λίγα σχεδιαστικά στοιχεία πρόκειται να αλλά-                                                ξε το
               ξουν. Κι από την πρώτη ματιά θα αναγνωρίζει κανείς                                              πρωτότυ-
               ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα Bulli. H VW ωστό-                                          πο Microbus.
               σο προσανατολίζεται σε μείωση του μήκους. Θέλει να                                          Θα έχουν πε-
               φέρει το αυτοκίνητο στα 4,6 μέτρα έτσι ώστε το ID.7 να                                     ράσει συνολι-
               μπαίνει ακριβώς ανάμεσα στο Touran (4,53 μ.) και το                                         κά πάνω από
               Sharan (4,85 μ.). Kι εδώ μπαίνει το όφελος της νέας                                        20 χρόνια μέ-
               πλατφόρμας. Χάρη στη δομή της, μπορεί να παρέχει                                          χρι να γίνει ξα-
               χώρους από την πιο πάνω κατηγορία κι ας είναι σχε-                                          νά πραγματι-

               τικά μαζεμένες οι εξωτερικές διαστάσεις. Θα είναι κα-                                     κότητα ένα νέο
                                                                                                         Retro Bus από
               λύτερο δηλαδή από το σημερινό Τ6.                                                                 τη VW.
                 Τεχνικά όμως, δεν προβλέπονται ιδιαίτερες εκπλή-
               ξεις. Με το ID.3 εξάλλου, η VW έχει ανοίξει όλα της  πλήρως ψηφιακό και δικτυωμένο εσωτερικό, την ημι-
               τα χαρτιά στο τραπέζι. Θα υπάρχουν τρία μεγέθη μπα- αυτόνομη οδήγηση και φυσικά τη γραμμή κίνησης. Το
               ταριών (με νέας τεχνολογίας κυψέλες), επιτρέποντας  δίκτυο των 48 Volt θα είναι στάνταρ ενώ θα υπάρχουν

               αυτονομίες έως και 600 χλμ. – κι αυτό παρά τον αρκε- επιπλέον και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις με 204
               τά υψηλό αεροδυναμικό συντελεστή που αναγκαστικά  και 245 ίππους.
               θα έχει το νέο Bulli. Στα παραπάνω υπολογίστε μετά-    Ακούγεται  ακριβό  και  πιθανώς  να  είναι  κιόλας
               δοση της κίνησης στους πίσω ή σε όλους τροχούς και  (όπως όλα τα Bulli εξάλλου). Οι τιμές και στο Τ6.1
               τιμές αγορές οι οποίες στο εξωτερικό προβλέπονται  μπορούν να ανέβουν πολύ ανάλογα και τον εξοπλι-
               σε 45.000 ευρώ περίπου, με κάθε επιφύλαξη φυσικά.  σμό. Κι αυτός είναι εξάλλου κι ένας από τους λό-
                 Ακούγεται λοιπόν σαν να πρόκειται το ID.7 να ταιριά- γους που συνεχίζει να το φτιάχνει η VW.
               ξει με μεγάλη μερίδα του κοινού. Από την άλλη όμως     Στο μέλλον όμως, να υπάρχουν τρία Bulli ταυτό-
               είναι πιθανό, οι πελάτες να συνεχίσουν να δείχνουν  χρονα στους εμπόρους; Σίγουρα θα είναι δύσκολη

               εμπιστοσύνη στην εσωτερική καύση. Γι’αυτό λοιπόν  η επιλογή. n
               προχωρά κανονικά η εξέλιξη και του διαδόχου του
               σημερινού T6.1. Το νέο μοντέλο, θα το δούμε στα τέ-    Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

               λη του 2020. Για πρώτη φορά από την εποχή του Τ4 η       Τέτοια ποικιλία, δύσκολα έβρισκε κανείς στη
               VW σχεδιάζει να στηριχτεί σε μια νέα ιδέα: το T7 θα εί-  VW μέχρι πρόσφατα. Στο άμεσο μέλλον θα είναι
               ναι 10 πόντους πιο κοντό από το σημερινό Τ6, ενώ θα    τρεις οι παραλλαγές του Bulli: το κλασσικό T6.1,
               πατήσει πάνω στο δάπεδο MQB, την πλατφόρμα του         το πιο… lifestyle Τ7 και το ID.7, το πραγματικό
               Golf δηλαδή. Αυτό σημαίνει ότι, όλες οι καινοτομίες    πνευματικό παιδί των παλιών VW Bus. Ένας ευ-
               του μικρομεσαίου θα είναι παρούσες κι εδώ: από το      χάριστος πονοκέφαλος.




 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                    5




          #week_50-19.indd   5                                                                                    6/12/2019   1:52:14
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10