Page 11 - Daily 2019_05_31
P. 11

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
                                                                 ρια καπό, προφυλακτήρας, βαψίματα).

                                                                  Για να μην πούμε για το κράτημα μιας και με
                                                                 το  κινέζικο  το  ίδιο  αυτοκίνητο  έβγαλε  το  ELK
                                                                 TEST με  71 χλμ./ώρα (68 στο βρεγμένο), ενώ
                                                                 το Dunlop κατάφερε 73 χλμ./ώρα (70 στο βρεγ-
                                                                 μένο).
                                                                  Δεν βάζουμε καν στο παιχνίδι πιο πεζές ανα-
                                                                 λύσεις του τύπου με το φθηνό ελαστικό μπορεί
                                                                 να κάνεις 25.000 – 30.000 χλμ. μέχρι να φτά-
                                                                 σει στο νόμιμο όριο φθοράς, ενώ με το ελάχι-
                                                                 στα ακριβότερο να κάνεις 20 και 30 % περισσό-



            Στην τελευταία δοκιμή ελαστικών, που
            πραγματοποιήσαμε, περιλάβαμε και ένα
            κινέζικο ελαστικό Hifly HF201, η τιμή του
            οποίου είναι περίπου στα 46 ευρώ το ένα.



           ένα  τρακάρισμα  του  μπροστινού  μέρους  στην
           καλύτερη περίπτωση και τον τραυματισμό ή και
           τον θάνατο ενός ανθρώπου στα 2 και 3 μέτρα δι-
           αφοράς τι παίζει;
            Γλύτωσες  50  ευρώ  στην  αρχική  επιλογή  και
           όταν χρειαστεί να φρενάρεις ξαφνικά και θα πέ-
           σεις στον μπροστινό ή σε άλλο αντικείμενο/ζώο,

           θα στοιχίσει 2000 και 3000 ευρώ (μάσκα, φανά-
                                                                  Πέρα από την επίδοση σε φρενάρισμα και
                                                                  κράτημα, ένα πολύ φθηνό ελαστικό ίσως να
                                                                  χρειαστεί πιο γρήγορη αντικατάσταση. Μήπως
                                                                  τελικά δεν είναι τόσο φθηνό στην πράξη;




                                                                 τερα χλμ.
                                                                  Μήπως  τελικά  το  φθηνό  ελαστικό  δεν  είναι
                                                                 τόσο  φθηνό  στην  πράξη;  Δε  θα  το  μετάνιωνες
                                                                 αν ήξερες πως πληρώνοντας 50 ευρώ παραπά-
                                                                 νω θα μπορούσες να είχες αποφύγει μια υλική
                                                                 ζημιά  3000  ευρώ;  Ούτε  λόγος  φυσικά  για  τον
                                                                 τραυματισμό ή και τον θάνατο ενός ανθρώπου,
           Πέρα από την επίδοση σε φρενάρισμα και                που θα μπορούσε να γλιτώσει αν φρενάριζες όχι
           κράτημα, ένα πολύ φθηνό ελαστικό ίσως να
           χρειαστεί πιο γρήγορη αντικατάσταση. Μήπως            2 και 3, αλλά 1 μέτρο νωρίτερα. Οδηγώντας πά-
           τελικά δεν είναι τόσο φθηνό στην πράξη;               ντα με το ίδιο στυλ φυσικά. n


 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                               11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16