Page 7 - Daily 2019_05_31
P. 7

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           adaptive cruise control με το σύστημα διατήρη- καταλαβαίνεις πως είναι 3 κύλινδρος και προ-
           σης στη λωρίδα, όπου σε αυτοκινητόδρομους ή  σφέροντας  αρκετή  ροπή  από  χαμηλά  τραβά-
           σε  μποτιλιάρισμα  δίνει  ουσιαστικά  τη  δυνατό- ει μια χαρά και έχει καλή απόκριση, στη Sport
           τητα στο Clio να κινείται αυτόνομα. Πέραν αυ- λειτουργία τουλάχιστον. Στην Eco είναι εμφα-
           τών  η  Renault  εφοδίασε  το  μικρό  της  με  όλα  νής η ραθυμία, αλλά και η συγκράτηση της κα-

           τα γνωστά υπάρχοντα συστήματα, όπως προει- τανάλωσης.  Είναι ιδιαίτερα πολιτισμένο μοτέρ
           δοποίησης τυφλού σημείου και ακούσια αλλα- και έρχεται σε αρμονία με την ήσυχη και ποι-
           γής λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων, αυτόμα- οτική κύλιση του νέου Clio. Ευχάριστη έκπλη-
           του φρεναρίσματος και park assist. Παράλληλα  ξη και η αίσθηση του επιλογέα με τις κοντές δι-
           θα συναντήσουμε και μια νέα κάμερα πανορα- αδρομές και την «καλολαδωμένη» λειτουργία,
           μικής θέασης 360 μοιρών και τη νέα εφαρμο- όπως και το τιμόνι ειδικά με επιλεγμένη τη λει-
           γή MyRenault. Αυτή θα δίνει τη δυνατότητα μέ- τουργία Sport από το σύστημα παραμετροποίη-
           σα από το κινητό σας να κλειδώνει/ξεκλειδώνει

           το Clio, να εντοπίζει που το έχετε παρκάρει, να
           ενεργοποιεί κόρνα και φώτα, σε κάποιο χώρο
           parking, αλλά και να στέλνετε μέσω του κινη-
           τού σας την τοποθεσία που θέλετε να πάτε στο
           σύστημα  πλοήγησης  του  Clio.  Στο  μέλλον  θα
           μπορεί μέσω του IoT να συνδέεται και σε εφαρ-
           μογές smart home, καθώς και σε πλατφόρμες
           car sharing.

           Στο δρόμο: Δίνει την αίσθηση                          Οι εκδόσεις RS Line διαθέτουν σπορτίφ
                                                                 λεπτομέρειες και η ημιμπάκετ καθίσματα, που
           μεγαλύτερου                                           στηρίζουν σωστά το σώμα.

                                                                 σης. Μια 6η σχέση πάντως με πιο πυκνή κλιμά-
            Το  πρώτο  πράγμα  που  μας  έκανε  εντύπωση
           πίσω  από  το  τιμόνι  του  νέου  Clio  είναι  η  έκ-  κωση στις 5 πρώτες θα ήταν ευπρόσδεκτη.
           δηλη ποιοτική αναβάθμιση, τόσο σε υλικά, όσο           Τα οφέλη από την νέα πλατφόρμα είναι εμφανή
           και σε φινίρισμα-συναρμογή. Διαθέτοντας μα-           τόσο από την ακαμψία του πλαισίου, όσο και από
           λακά  υλικά  εκεί  που  το  VW  Polo  και  το  Ford   την στιβαρότητα του Clio στο δρόμο, δείχνοντας
           Fiesta δεν έχoυν, το νέο Clio δεν έχει και πολ-       πιο ώριμο  από ποτέ και δίνοντας την αίσθηση με-
           λά να ζηλέψει ακόμη και απέναντι σε premium           γαλύτερου αυτοκινήτου. Μεταπηδώντας στην έκ-
           επιλογές της κατηγορίας. Η θέση οδήγησης εί-          δοση με τον 1,3 Tce των 130 ίππων, το στάνταρ

           ναι αρκετά χαμηλή πλέον και κυρίως σωστή με           7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το πακέτο RS
           αποτέλεσμα  λεβιές  και  τιμόνι  να  έρχονται  ως     Line, το Clio ξεδιπλώνει πλήρως το χαρισματικό
           φυσικές προεκτάσεις των χεριών, ενώ όλοι οι           οδηγικό του ταμπεραμέντο.  Η λειτουργία του κι-
           διακόπτες είναι εύκολα προσβάσιμοι.  Από τους         νητήρα είναι σχεδόν… ηλεκτρική με άμεση από-
           διαθέσιμους 2 βενζινοκινητήρες επιλέξαμε τον          κριση και γερό τράβηγμα από πολύ χαμηλά. Αν
           3κύλινρο 1,0 TCe με τα 100 άλογα και το 5τά-          και από το κλικ στο paddle μέχρι την εναλλαγή
           χυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτή η έκδοση θα εί-        των γραναζιών υπάρχει μια μικρή υστέρηση προς
           ναι λογικά και η πιο εμπορική στην Ελλάδα. Αν         όφελος της ομαλότητας, το κιβώτιο είναι γρήγο-

           δεν τον ζορίσεις στις υψηλές στροφές δύσκολα          ρο και βελτιωμένο σε σχέση με πριν.n


                                                7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12