Page 3 - Daily 2019_05_31
P. 3
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Σας αρέσει να μυρίζει Κοινοποίηση Σχόλια
«καινουργίλα»; πίνακα οργάνων. Και η μυρωδιά αυτή είναι σχετικά κοι-
νή, αφού τα υλικά αυτά είναι επίσης κοινά ανάμεσα στα
διάφορα μοντέλα. Όχι όμως όλα.
Σε ποιόν δεν αρέσει η μυρωδιά του Μοντέλα που προορίζονται για αγορές εκτός Ευρώ-
καινούργιου αυτοκινήτου; Σας επηρεάζει στην πης, δεν διαθέτουν απαραίτητα τα ίδια υλικά, και έτσι
επιλογή μοντέλου ή όχι; η μυρωδιά επίσης διαφέρει. Με πολλά μοντέλα ή μέ-
ρη της καμπίνας να κατασκευάζονται στην Κίνα, με δια-
φορετικά, φθηνότερα ή απλά πιο κοινότυπα για την εκεί
αγορά υλικά, η μυρωδιά αυτή διαφέρει σημαντικά σε
αυτά τα αυτοκίνητα, με αρκετούς αγοραστές να απο-
φεύγουν αυτά τα μοντέλα γιατί δεν τους αρέσει η «και-
νουργίλα» τους.
Το ίδιο πρόβλημα όμως ισχύει και αντίστροφα. Η κι-
νεζική αγορά δεν έχει την ίδια αντίληψη για το πως πρέ-
πει να μυρίζει ένα καινούργιο αυτοκίνητο, και δεν βρί-
πτά στους δέκα αγοραστές αυτοκινήτου βάζουν σκει την ευρωπαϊκή (και αμερικανική) καινουργίλα του
την μυρωδιά του καινούργιου αυτοκινήτου στους γούστου της. Έτσι η μυρωδιά πρέπει να αλλάξει.
Επέντε σημαντικότερους λόγους για τους οποίους Με την Κίνα να αποτελεί πλέον μεγαλύτερη αγορά
το προτιμούν έναντι του μεταχειρισμένου. Και όμως κά- από αυτή της Ευρώπης, οι κατασκευαστές ενδιαφέ-
ποιοι άλλοι τη απεχθάνονται. Γιατί; ρονται όλο και περισσότερο να κάνουν τα κινεζικά και
Αγοράζει κανείς αυτοκίνητο γιατί μυρίζει ωραία; Και λιγότερο τα ευρωπαϊκά χατίρια. Έτσι η Ford για παρά-
εδώ που τα λέμε είναι ωραία αυτή η μυρωδιά, η «και- δειγμα, έχει κάνει καμπάνια να σταματήσει τις μυρω-
νουργίλα»; Και όμως, η καινουργίλα είναι αδιαχώριστο διές αυτές στα καινούργια της μοντέλα. Προσέλαβε 18
συστατικό της εμπειρίας του καινούργιου αυτοκινήτου. εμπειρογνώμονες που με βάση το επιτελείο της μάρ-
Από τους οδηγούς που την κατατάσσουν ψηλά, ένα ση- κας στην Κίνα, δοκιμάζουν μέχρι και 300 φορές το χρό-
μαντικό ποσοστό, ένας στους τρεις, έχουν και προτίμη- νο τις μυρωδιές των νέων μοντέλων, κρίνοντας έτσι όχι
ση. Δηλαδή την εξετάζουν και τη συγκρίνουν ανάμεσα μόνο ποιά υλικά θα χρησιμοποιηθούν και ποιά όχι, αλ-
σε διαφορετικά μοντέλα για το ποιά είναι καλύτερη, ή λά τελικά και ποιοί προμηθευτές θα τα παράγουν, μέ-
μάλλον ποιά είναι περισσότερο της αρεσκεία τους. χρι και σε ποιά χώρα θα παράγονται τα μοντέλα αυτά.
Η πηγή της μυρωδιάς είναι φυσικά τα πλαστικά μέρη Εσείς τι λέτε; Σας αρέσει η καινουργίλα; Και πόσο την
και τα άλλα υλικά του αυτοκινήτου. Πρόκειται για πτητι- μετράτε; Πόσο σας απασχολεί και τελικά πόσο σας ενο-
κές οργανικές ενώσεις (ΠΟΕ) που εκπέμπουν όλα αυ- χλεί όταν τα πλαστικά μυρίζουν σαν λάστιχα αυτοκινή-
τά τα υλικά, από το ταμπλό και τις επενδύσεις των κα- των; Είστε ικανοί να αφήσετε ένα μοντέλο και να πάρε-
θισμάτων, μέχρι τις μοκέτες και τα «κρύσταλλα» του τε ένα άλλο γιατί απλά μυρίζει καλύτερα; n
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3