Page 6 - Daily 2019_05_31
P. 6
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
στήματος πλοήγησης) με τον οποίο εφοδιάζεται Xώροι: Πιο ευρύχωρο και με
για πρώτη φορά το γαλλικό μικρό. Οι αλλαγές κορυφαίο χώρο αποσκευών
δε σταματούν εδώ, καθώς πλήρως ανασχεδια-
σμένη είναι και η κεντρική κονσόλα κάτω από Ένα ακόμη κομμάτι που προσπάθησαν να
την οθόνη, με περιστροφικούς διακόπτες για βελτιώσουν στο νέο Clio, είναι η ευρυχωρία
τον κλιματισμό, αλλά και μπουτόν τύπου πιάνο, της καμπίνας, η πρακτικότητα και η περιφε-
που ορίζουν διάφορες λειτουργίες. Στη βάση ρειακή ορατότητα. Γι αυτό το λόγο ανασχεδιά-
της και σχετικά ψηλά τοποθετημένος βρίσκεται στηκαν όλα τα επιμέρους τμήματα με σκοπό να
ο επιλογέας ταχυτήτων, έχοντας μπροστά του δημιουργηθεί, σύμφωνα με τη Renault, μεγα-
έναν αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα, λύτερος χώρος για τους επιβάτες και τοποθε-
ο οποίος μπορεί να υποστηρίξει και ασύρματη τήθηκαν νέα πιο ψηλά και λεπτά καθίσματα, τα
φόρτιση κινητού. To μοντέρνο χαρακτήρα τονί- οποία παρέχουν καλύτερη στήριξη στον οδηγό
ζουν οι πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης με και ορατότητα προς τα πίσω. Η δική μας πρώ-
πινελιές χρώματος στους αεραγωγούς, με δι- τη αίσθηση επιβεβαιώνει όσα λέει η Renault
χρωμίες στις επενδύσεις, ακόμα και με δυνα- και παρά την ελαφρά μείωση του μεταξονίου,
η καμπίνα προσφέρει αισθητά καλύτερο χώρο
για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Τονισμένη εί-
ναι και η πρακτικότητα με αρκετές θήκες για
μικροπράγματα (ο συνολικός τους όγκος είναι
26 λτ.), ενώ εντυπωσιακό είναι το νούμερο της
χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ διπλού πά-
του, που φτάνει τα 391 λτ., όντας πλέον το κο-
ρυφαίο της κατηγορίας.
Με αυτόνομο σύστημα οδήγη-
Με 391 λτ. ο χώρος αποσκευών του Renault Clio
αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για τα δεδομένα σης 2ου βαθμού
της κατηγορίας των μικρών αυτοκινήτων.
Περνώντας στις τεχνολογίες και τα συστή-
τότητα διαμόρφωσης του πίνακα οργάνων, της ματα με τα οποία εφοδιάζεται η νέα γενιά του
κεντρικής οθόνης και του φωτισμού της καμπί- Clio, αυτό που ξεχωρίζει είναι το σύστημα ημι-
νας. Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο είναι η ποι- αυτόνομης οδήγησης β’ βαθμού Highway and
οτική αναβάθμιση, η οποία τονίζεται από την Traffic Jam Companion, το οποίο συνδυάζει το
εκτεταμένη χρήση αφρώδους πλαστικού στο
χωρισμένο σε 3 επίπεδα ταμπλό, ακόμα και στο
σημείο που ακουμπάει το γόνατο του οδηγού
στην εξωτερική πλευρά της βάσης του επιλο-
γέα. Στις εκδόσεις RS-Line μεταξύ άλλων θα
βρει κανείς δερμάτινο τιμόνι, πεντάλ αλουμινί-
ου, επένδυση στο ταμπλό με φινίρισμα ανθρα-
κονήματος, αλλά και ημι-μπάκετ καθίσματα για
καλύτερη πλευρική στήριξη…
6