Page 5 - Daily 2019_05_31
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           σει από 8 έως 48 χλστ. (στην άκρη της πίσω αε- λειτουργία σε κύκλο Μίλερ  και δύο ηλεκτρι-
           ροτομής)  προσφέροντας  καλύτερη  αεροδυνα- κά μοτέρ: To ένα θα κινεί αμιγώς ηλεκτρικά το
           μική και πιο δυναμικό χαρακτήρα.                      Clio και το άλλο θα λειτουργεί ως γεννήτρια.  Η
            Αξίζει να σημειωθεί εδώ πως το νέο Renault  συνδυαστική απόδοση του εν λόγω συστήματος
           Clio θα διατίθεται και στην σπορτίφ έκδοση RS- είναι 130 ίπποι.
           Line.
                                                                 Εσωτερικό: Ριζικά διαφοροποι-
            Kινητήρες: Και σε υβριδικό                           ημένο και hi-tech εσωτερικό


            H  γκάμα  των  κινητήρων  εστιάζει  κυρίως
           στα  σύνολα  βενζίνης.  Στη  βάση  υπάρχει  ο
           1.000άρης  ατμοσφαιρικός  SCe  απόδοσης  65
           ή 75 ίππων, αλλά το εμπορικό ενδιαφέρον πέ-
           φτει κυρίως στον ο 1,0 λτ. τούρμπο TCe  κινη-

           τήρα  των    100  ίππων.  Στην  κορυφή  της  γκά-
           μας βρίσκεται ο νέος 1.300άρης κινητήρας με
           ισχύ  130  ίππων  και  240  Nm  ροπής,  αποκλει-
           στικά με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
           Από  πλευράς  diesel  το  παρών  δηλώνει  και  ο      Εκτεταμένη χρήση μαλακών υλικών, curved οθόνη
                                                                 9,3 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων και σωστή
                                                                 εργονομία χαρακτηρίζουν την πλήρως ανασχε-
                                                                 διασμένη καμπίνα του νέου Renault Clio.

                                                                  Μπορεί η εξωτερική εμφάνιση να δείχνει ως
                                                                 εξέλιξη του προηγούμενου Renault Clio, ωστό-
                                                                 σο η καμπίνα του νέου Clio έχει αλλάξει ριζι-
                                                                 κά,  τόσο  σχεδιαστικά,  όσο  και  ποιοτικά.    Έτσι
                                                                 θα συναντήσουμε  μια νέα διάταξη στο ταμπλό

                                                                 εν ονόματι «Smart Cockpit» με σημείο αναφο-
                                                                 ράς τη νέα, κάθετα τοποθετημένη και με κλίση
                                                                 προς τον οδηγό οθόνη αφής 7 ή 9,3 ιντσών του


                                                                  Ασύρματη
                                                                  φόρτιση
           Το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον στην Ελλάδα          για κινητά
           αναμένεται να παρουσιάσει ο 3κύλινδρος 1,0 TCe         προσφέρει αυτή
           των 100 ίππων.                                         η θήκη μπροστά
                                                                  από τον λεβιέ για
           νέος 1,5 Blue dCi πετρελαιοκινητήρας (με σύ-           τις ταχύτητες, ο
           στημα επιλεκτικής κατάλυσης που χρησιμοποι-            οποίος έχει πολύ
                                                                  καλή λειτουργία.
           εί υγρό εξάτμισης AdBlue) 85 ή 115 ίππων με
           χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.  Το σημαντικό          συστήματος infotainment . Πέραν αυτής, στοι-
           νέο της γκάμας είναι φυσικά  το νέο, in-house         χείο που ξεχωρίζει είναι και ο ψηφιακός πίνα-
           εξελιγμένο, υβριδικό σύνολο που έχει ως βά-           κας οργάνων μεγέθους 7 έως 10 ιντσών (στη
           ση  έναν  1.600άρη  ατμοσφαιρικό  κινητήρα  με        μεγάλη οθόνη υπάρχει και απεικόνιση του συ-




                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10